Cum a izolat CFR Delta Dunării de litoral În „Eurogara“ lui Mitrea, care a costat un milion de euro, ajung doar două trenuri și o mână de oameni
Cum a izolat CFR Delta Dunării de litoral: În „Eurogara“ lui Mitrea, care a costat un milion de euro, ajung
20 Jul, 2013 11:46
ZIUA de Constanta
2060
Marime text
În 2003, Miron Mitrea, pe atunci ministrul Transporturilor, a modernizat gara din Tulcea, investind un milion de euro pentru modernizarea „eurogării“ de la malul Dunării, așa cum o numea Mitrea. Prin această investiție mi-nistrul a susținut că a ridicat viteza trenurilor de la 40 la 80 de km pe oră, făcând ca ruta București-Tulcea să poată fi parcursă în doar patru ore și jumătate. După doar 10 ani de la acea modernizare, în gara din Tulcea bate vântul. Nu este de mirare că aproape toată ziua nu prea vezi decât o mână de călători care așteaptă pe peronul gării, deoarece trenurile s-au împuținat. Astfel s-a ajuns ca, în 2013, în Gara din Tulcea să treacă pe zi doar trei trenuri, două care vin de la București (și care parcurc distanța în „doar“ 7 ore) și unul de la Medgidia.
Citiți articolul integral pe: info-sud-est.ro
Citiți articolul integral pe: info-sud-est.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii