Interviu online cu şeful SPITVBL Virginia Ştefanică Câte dintre campaniile SPITVBL şi-au găsit ecou în rândul contribuabililor?
Interviu online cu şeful SPITVBL Virginia Ştefanică:Câte dintre campaniile SPITVBL şi-au găsit ecou în rândulSunt câteva dintre întrebările la care şeful ServiciuluiPublic de Impozite şi Taxe, Virginia Uzun, răspunde vineri de la ora 14.00 lainterviu online prin intermediul chat-ului direct pe site-ul: //www.ziuaconstanta.ro .
Aşteptăm întrebările dumneavroastră prin formularul decomentarii de la sfârşitul articolului sau la adresa de mail:interviu@ziuact.ro .
Nota redacţiei: Pentru a păstra coerenţa şi relevanţadiscuţiei, nu vom valida comentariile care nu se referă la temele anunţate,care nu conţin întrebări sau care constau în atacuri la persoană.
Întrebările redacţiei:
1.Începând cu 1iulie, ca urmare a intrării în vigoare a modificării prin OUG nr.59/2010 aLegii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, proprietarii mai multor imobile şideţinătorii de automobile cu o capacitate cilindrică mai mare de 2.000 decentimetri cubi vor datora pe cel de-al doilea semestru al anului un impozitmajorat. Care este valoarea noilor impozite şi care este termenul scadentpentru plata acestora?
Potrivit actelor normativesusmenţionate, persoanele fizice care au în proprietate două sau mai multe clădiridatorează un impozit pe clădiri, majorat după cum urmează:
a) cu 65% pentru prima clădireîn afara celei de la adresa de domiciliu;
b) cu 150% pentru a douaclădire în afara celei de la adresa de domiciliu;
c) cu 300% pentru a treiaclădire şi următoarele în afara celei de la adresa de domiciliu .
În cazul impozitului pentrumijloacele de transport, modificările au vizat doar obligaţiile fiscaledatorate pentru autoturismele cu capacitatea cilindrică mai mare de 2000 cm3,fiind stabilite în acest sens următoarele cuantumuri ale fracţiilor:
Autoturisme cu capacitatea cilindricã între 2001 cm3 şi 2600 cm3, inclusiv |
72 |
Autoturisme cu capacitatea cilindricã între 2601 cm3 şi 3000 cm3, inclusiv |
144 |
Autoturisme cu capacitatea cilindricã de peste 3.001 cm3 |
290 |
Menţionăm că suma este stabilită în lei/200cm³ sau fracţiune din aceasta.
Termenul scadent pentru diferenţele de platăeste data de 31.12.2010. În cazul persoanelor fizice care au achitat integralpână la data de 30.09.2010, diferenţele stabilite conform noilor reglementăriîn vigoare au beneficiat de o bonificaţie de 10 %.
2. Constănţenii care nu şi-au achitat impozitul pe trimestrul al II-lea până la sfârşitul luniiseptembrie vor plăti penalităţi de întârziere. Câte somaţii şi amenzi a emisdepartamentul de urmărire şi executare silită după expirarea primului termen deplată a impozitelor - 31 martie, câtedintre acestea au fost soluţionate şi la cât se ridică valoarea penalităţilor?
Însituaţia în care obligaţiile fiscale nu sunt achitate la termenele scadenteprevăzute de Legea
nr. 571/2003 privind Codul fiscal, instituţia noastră procedează la demarareaprocedurilor de recuperare a acestor creanţe în conformitate cu prevederile OGnr. 92/2003, nefiind aplicate amenzi contravenţionale pentru neachitatea întermenul legal a acestora, ci doar majorări de întârziere calculate înconformitate cu prevederile legale în vigoare. În prezent aceste majorări suntîn cuantum de 2%, calculatepentru fiecare lună sau fracţiune de lună, începând cu ziua imediat următoaretermenului de scadenţă şi până la data stingerii sumei datorate inclusiv.
Înanul 2010, SPIT-VBL prin serviciile de urmărire şi executare silită a emis unnumăr de 33500 dosare de executare în vederea recuperării creanţelor datorate aferenteprimului trimestru al anului fiind demarată procedura de executare în toateprin transmiterea somaţiilor în conformitate cu prevederile art. 145 din OG nr. 92/2003. Dintre acestea aufost soluţionate un număr de 21800 de dosare prin recuperarea integrală adebitelor consemnate în acestea.
3. Aproape 1,5milioane lei s-au strâns din colectarea taxei de acces în Staţiunea Mamaia, înacest sezon estival. Din informaţiile pe care le deţineţi către ce paliere aufost redirecţionaţi aceşti bani?
Vă aducem la cunoştinţă căperceperea contravalorii taxei se face într-un cont distinct deschis în afarabugetului local în conformitate cu prevederile Codului fiscal, şi ale legiifinantelor publice locale.
Destinaţia sumelor estereglementată de Anexa nr. 12 la HCLM nr. 467/2009 privind stabilireaimpozitelelor şi taxelor locale pentru anul 2010, în sensul că acestea au fostfolosite pentru finanţarea următoarele activităţi în staţiunea Mamaia:
-curăţenie
-dezinsecţie şi deratizare,
-iluminat public.
4. Cât s-apreconizat , dar şi cât s-a încasat din taxa de linişte pe anul 2010?
Suma preconizată a se încasa înanul 2010 în contul destinat taxei pentru creşterea gradului de linişte şisiguranţă în municipiul Constanţa a fost de 5.800.000 lei.
Până la data de 30.09.2010 afost încasată suma de 5.200.000 lei.
5. Câţi contribuabili are Constanţa?
Înprezent suntînregistraţi în evidenţele noastre fiscale un număr de aproximativ 250.000contribuabili persoane fizice, respectiv 25.000 contribuabili persoanejuridice.
6. Care este cuantumul taxelor, impozitelor colectate de SPIT Constanţa anual?
Suma estimată a fi colectatăîn anul 2010, cu titlu de impozite şi taxe ce se fac venit la bugetul local estede 135.000.000 lei.
7.Câţi din angajaţii de la Taxe şi Impozite au fost concediaţi înaceastă toamnă, care sunt salariile din cadrul SPITVBL după aplicarea OUG63/2010? Câte contestaţii împotriva deciziilor de concediere au fostînregistrate? Câte dintre ghişeele SPIT vor fi desfiinţate în urmadisponibilizărilor şi demisiilor?
Înurma aplicării prevederilor OUG nr. 63/2010 a fost disponibilizat un număr de23 de persoane fiind desfiinţate un număr total de 49 de posturi.
Pânăîn prezent au fost înregistrate pe rolul instanţelor de judecată un număr de 5 contestaţiiformulate împotriva deciziilor de încetare a raporturilor de muncă.
Înperioada următoare SPIT-VBL va suspenda temporar un număr de 15 ghişeedistribuite la nivelul agenţiilor situate pe raza municipiului Constanţa.
După aplicarea prevederilorOUG nr. 63/2010, cel mai mic salariu net din instituţie este de 480 lei, iarcel mai mare de 1500 lei.
8. SPIT a emis Cardul Rolului Nominal Unic ca„instrument de identificarea rapidă a rolurilor fiscale, respectiv a bunurilorşi sumelor reprezentând impozite şi taxe locale pe care le are de achitatposesorul cardului" şi are ca scop „accesarea bazei de date pentru ca fiecarecontribuabil să poată verifica dacă a fost impus corect, dacă are înregistratetoate proprietăţile deţinute în municipiul Constanţa şi în acelaşi timp să-şiverifice datoriile înregistrate către bugetul local Constanţa".
Precizămcă formularea enunţului este incorectă, fapt ce poate genera confuzii majoreîntre Cardul "Rol Nominal Unic" şi aplicaţia informatică E-TAX. În consecinţăsuntem nevoiţi să facem următoarele menţiuni:
-Cardul "Rol Nominal Unic" este emis persoanelor fizice ce deţin mai multeimobile pe raza Municipiului Constanţa pentru identificarea rapidă a rolurilorfiscale, respectiv a bunurilor şi sumelor reprezentând impozite şi taxe localepe care le are de achitat posesorul cardului. Acesta va fi prezentat laghişeele agenţiilor fiscale sau la ghiseele oficiilor poştale din MunicipiulConstanţa. Cu ajutorul acestui cardposesorii sunt identificaţi la ghişeu mai rapid şi centralizat după RNU, fiind accesatăbaza de date pentru a putea vedea dacă sunt impuşi corect, dacă suntînregistrate toate proprietatile deţinute în Municipiului Constanţa şi dacă auachitat toate datoriile către bugetul local Constanţa.
- aplicaţia E-TAX permitecontribuabililor persoane fizice şi juridice să consulte cu ajutorulcomputerelor personale lista taxelor şi impozitelor locale datorate, listadetaliată a plăţilor efectuate, evidenta clădirilor, terenurilor, mijloacelorde transport, a garajelor ADP şi a taxei habitat precum şi posibilitatea de aefectua plata debitelor prin mijloace electronice.
-Câte asemenea carduri au fost emise de SPIT?
Au fost emise un număr de 9500carduri RNU.
-Cât a costat implementarea acestui sistem?
13.445 euro fără TVA,înformaţiie ce o puteţi regăsi şi în SEAP.
-Pentru că nu s-au trimis prin poştă, prin ce firmăau ajuns plicurile la domiciliile contribuabililor şi cât a costat expedierea ?
Toate cardurile au fost distribuite cu ajutorulinspectorilor din cadrul SPIT-VBL.
-Cum se numeşte compania are s-a ocupat deimplementarea acestui sistem?
Nu a fost o companie care săse ocupe de implementarea unui "sistem". Ideea şi punerea în aplicare auaparţinut excusiv SPIT-VBL.
9. Cumfuncţionează în acest moment programul E-Tax - plata electronică a obligaţiilorfiscale?
AplicaţiaE-TAX funcţionează la standardele solicitate. Detaliile despre modalitatea deutilizare a acestei aplicaţii le puteţi regăsi pe site-ul instituţiei noastrela secţiunea "Plată Electronică".
-Câta costat implementarea sistemului?
35.000 euro inclusiv TVA
-Cum se numeşte compania care s-a ocupat de implementarea sistemului E-Tax?
SC Real Data Group SRL
-Câte asemenea carduri au fost emise de SPIT Constanţa?
AplicaţiaE-TAX poate fi accesată pe baza de username şi parolă emise de SPIT-VBL lasolicitarea contribuabililor. Până în prezent sunt înregistrate aproximativ 176.000de persoane fizice şi juridice care deţin cont de autentificare şi utilizeazăaceastă aplicaţie.
-Ce procent de achitare a obligaţiilor fiscale se face prin E-Tax?
Achitarea obligaţiilor fiscale cu ajutorul aplicaţieE-TAX se poate face de către toţi contribuabilii care utilizează serviciile detipul "E-banking" sau a serviciilor de Internet Banking. Până în prezent doaraproximativ 7% din contribuabili folosesc în mod frecvent această aplicaţie şiaceasta nu din cauza serviciilor puse la dispoziţie de către instituţia noastrăci din cauza reticenţei cetăţenilor din România de a folosi serviciile de platăelectronică pentru achitarea facturilor curente.
10. Cât costă chiria în City Park Mall, unde SPIT Constanţaare ghişeu?
SPIT-VBL nu plăteşte chirie pentru spaţiul existent înCity Park Mall, acesta fiind pus la dispoziţie în mod gratuit.
11. Cât costă chiria pentru sediul de pe strada Sulmona 22?
7 euro/mp
12. În urmă cuceva timp v-am transmis adresa nr.740/25.08.2009, referitoare la sistemul deManagement Integrat - calitate, mediu, sănătate şi securitate ocupaţională, lacare nu am primit răspuns. Întrebările erau:
a)S.C. EUROLEVEL S.R.L., J13/1510/2007, RO 21699069, este societatea care se ocupă de menţinereaşi îmbunătăţirea continuă a sistemuluide Management Integrat, aşa cum este precizat şi pe site-ul instituţiei dvs?
b)Care sunt costurile implementării acestor sisteme, de la faza iniţială până înprezent?
Acum ne puteţi răspundela aceste întrebări?
a) La începutul anului 2009 instituţia aveaimplementat doar standardul ISO 9001 - sistem de management al calităţii şidemarase procedura de implementare pentru standardele ISO 14001 - sisteme demanagement de mediu şi OHSAS 18001 - sistem de management al sănătăţii şisecurităţii ocupaţionale.
SPIT a fost nevoită să apeleze la serviciile deconsultanţă ale unei firme pentru că responsabilul cu asigurarea calităţii seafla în concediu de maternitate şi aveam ca obiectiv implementarea Sistemuluide management Integrat calitate-mediu-sănătate şi securitate ocupaţională pânăla sfârşitul anului 2009. La întoarcerea din concediu de maternitate aangajatei responsabile s-a procedat la rezilierea contractului.
Contractul a avut caobiect servicii de consultanţăpentru menţinerea şi îmbunătăţirea continuă a Sistemului de Management Integratşi instruirea unui număr de 280 de salariaţi. Durata contractului a fost de 7luni, iar costul a fost de 16,18 lei inclusivTVA/salariat/lună. Societatea a pus la dispoziţie 4 consultanţi cu competenţeîn proiectarea, menţinerea şi îmbunătăţirea continuă a sistemelor demanagement.
Consultanţa oferită de societatea la care am apelat ne-a ajutat să obţinemcertificarea de către TUV Thuringen, un organism de certificare cu recunoaştereinternaţională, certificare care pentru noi înseamnă mai mult decât niştediplome atârnate pe pereţi, ci o recunoaştere a calităţii serviciilor prestatede noi.
Pe perioada contractului a fost revizuită toatădocumentaţia sistemului de management, respectiv manual, proceduri şi formularede sistem, proceduri şi formulare operaţionale, specificaţii tehnice,instrucţiuni de lucru, matricea proceselor, harta proceselor etc., dar au fostelaborate şi proceduri şi formulareoperaţionale noi, specifice celor două standarde ISO 14001 şi OHSAS 18001,toate acestea însumând un număr de aproximativ 400 de documente.
b) Instituţia a fostcertificată prima oară în anul 2006 pentru Sistemul de management al Calităţiiconform ISO 9001, taxele fiind de 4763 euro inclusiv TVA, iar în anul 2009 afost certificat Sistemul de Management Integrat calitate-mediu-sănătate şi securitate ocupaţională învaloare de 7000 euro inclusiv TVA -sume plătite direct organismului certificator.
Taxele menţionate mai sus sunt aceleaşi pentru oriceentitate care se certifică cu TÜV Thurigen.
Cusprijinul firmei de consultanţă, SPIT-VBL a participat pentru prima dată laselecţia proiectelor pentru competiţia europeanăEuropeanPublic Sector Award (EPSA), organizată de Institutul European deAdministaţie Publică (EIPA), la secţiunea „Îmbunătăţierea performanţei înserviciul public". La această competiţie au fost depuse peste 300 de proiectedin ţările Uniunii Europene, evaluarea fiind făcută de 25 de experţi îndomeniu. Proiectul depus de instituţia noastră s-a numărat printre cele 128 deproiecte declarate eligibile, confirmându-se astfel valoarea serviciiloroferite în concordanţă cu standardele europene.
13. Care a fost prezenţa angajaţilor SPIT la greva din 24 septembrie anul curent dar şi lamişcările de protest din această toamnă?
La mişcările de protest din acestă toamnă auparticipat toţi angajaţii instituţiei care sunt membrii ai Sindicatului Liberdin Administraţia Publică Constanţa, astfel încât să poate fi asiguratădesfăşurarea activităţii în condiţii optime.
14. Care sunt campaniile pe care SPIT le va derula până la sfârşitul anului şi ce alt tip deservicii vă gândiţi să mai introduceţi pentru a veni în sprijinulcontribuabililor?
În vederea clarificării situaţiei fiscale acontribuabililor din Municipiul Constanţa vor fi continutate următoarelecampanii:
- Campania desancţionare a contribuabililor ce nu au depus declaraţia specială privind taxa pentru creştereagradului de linişte şi siguranţă în derularea activităţilor economice în Constanţa, Mamaia şi Satvacanţă;
-Campania pentru identificarea imobilelor deţinute de persoanene juridice acăror valoare de inventar este vădit disproporţionată cu valoarea reală aacestora;
- Campaniapentru identificarea imobilelor declarate ca fiind fără instalaţii;
-Campania privind identificarea persoanelor ce deţin mai multe clădiri pe razaMunicipiului Constanţa în vederea depunerii declaraţiilor speciale.
În ceea ce priveşte demararea unor noicampanii care ar putea veni în sprijinul contribuabililor precizăm că toatecele preconizate a se desfăşura în această perioadă au fost sistate datoritălipsei de persoane, a salariilor diminuate şi nu în ultimul rând a lipsei defonduri necesare implementării şi demarării acestora.
15. Ce licitaţii a mai organizat în ultima perioadă SPIT, ce au vizat acestea şi ce fonduri auangrenat?
SPIT a organizat o licitaţiedeschisă având ca obiect furnizare piese deschimb şi consumabile compatibile cu echipamentul informatic aflat în dotareainstituţiei, precum şi prestare servicii de întreţinere şi reparaţii acalculatoarelor şi altor echipamente informatice - 1.052.487 lei fără TVApentru o perioadă de15 luni
16. Constănţenii îşi pot exprima din acest online părerea cu privire la activitatea şi calitateaserviciilor oferite de către Serviciul Public de Impozite şi Taxe Locale. Câţiconstănţeni au folosit până în prezentacest formular şi care au fost cele mai importante sugestii formulate?
În luna aprilie 2009 SPIT-VBL a postat pe site-ulinstituţiei "Chestionarul privind evaluarea gradului de satisfacţie acontribuabilului", în vederea monitorizării feedback-lui venit din partea persoanelorce beneficiază de serviciile oferite astfel încât acestea să fie cât maiapropiate de aşteptările lor. Până în prezent au fost depuse on-line un numărde 72 de astfel de chestionare.
Precizăm că acest chestionar a fost distribuit înagenţiile fiscale încă din anul 2007, fiind primite în medie aproximativ 1500de chestionare/an.
Dintre sugestiile cele mai des formulate de cătrecontribuabili, reţinem următoarele:
- solicitareade spaţii de aşteptare - la nivelul fiecărei agenţii au fost amenajate spaţiispeciale în acest scop dotate cu corespunzător (bănci de aşteptare, pupitreetc);
- eliminarea cozilor la ghişee. Înacest scop a fost introdusă posibilitatea de a solicita on-line emiterea decertificate fiscale, au fost montate aparate pentru emiterea de bonuri deordine pentru evitarea aglomeraţiei de la ghişee;
- să nuse mai prezinte aceleaşi documente când vin să solicite certificate fiscale.În acest sens a fostconstituită o arhivă electronică pentru fiecare rol fiscal.
17. Când preconizaţi că SPIT va face prima executare silită a unui contribuabil care seaflă în imposibilitatea de plată a datoriilor către bugetul local? Care sunttermenii de parcurs până la executare?
În prezent majoritatea contribuabilior din Municipiul Constanţace figurează cu datorii la bugetul local sunt în imposibilitatea achităriiacestora, situaţie amplificată şi de actuala conjunctură socio-economicăexistentă în România.
Primaexecutare silită a unui contribuabil a avut loc în anul 2001, an în care a fostînfiinţat Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale BugetuluiLocal Constanţa.
În ceea ce priveşte etapele premergătoarerecuperării unor astfel de creanţe precum şi etapele executării silite suntprevăzute de OG nr. 92/2003, act normativ ce reglementează aceste măsuri şieste strict respectat de inspectori din cadrul instituţiei însărcinaţi curecuperarea debitelor restante.
Virginia Stefanica
facem mentiunea ca raspunsurile au fost trimise pe adresa electronica a redactiei
- Interviu Online cu şeful SPITVBL, Virgina Ştefănică Uzun nu a mai avut loc
- Virginia Ştefănică a refuzat întâlnirea online cu cititorii Ziua de Constanţa
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
- ha, ha 15 Oct, 2010 13:52 Exista niste criterii clare si scrise conform carora se acorda stimulente in SPIT? Sau sunt doar criteriile interne si necunoscute ale fiecarui sef? Ca ex. puteti sa ne spuneti care sunt criteriile la nivelul Agentiei 4 si care sunt la nivelul SErviciului Urmarire si Executare Amenzi?
- ha, ha 15 Oct, 2010 11:10 De ce angajatii SPIT nu au primit stimulente in luna septembrie? S-au cheltuit cumva prea mult pentru salariile mari ale sefilor de serviciu?Ce venit net are un sef de serviciu si ce venit net are un inspector mediu in cadrul aceluiasi serviciu ca si seful? Dar dna. director adjunct Trentea care i-a fost venitul net in luna uagust 2010?
- angajati SPIT 14 Oct, 2010 15:22 nu renuntam la proteste, ne-am saturat sa fim luati de prosti. muncim si in weekend cand suntem chemati si suntem tratati ca niste sclavi. sa traiasca doamna director cu salariile noastre, sa vedem daca poate. probabil nici macar 2 zile nu ar rezista. de ce nu a fost langa noi la protest?
- angajati SPIT 14 Oct, 2010 15:21 cate familii intregi sunt angajate in cadrul SPIT, doamna director???
- angajati SPIT 14 Oct, 2010 15:20 Nu vom renunta la proteste. oricum aceste stimulente de care se vorbeste astazi se acordau preferential de doamna director si apoi de Carmen Trentea, atata timp cand virginia a fost la bucuresti. de ce ne furam caciula singuri, oameni buni?
- angajati SPIT 14 Oct, 2010 15:19 N-am vazut-o pe Virginia alaturi de noi la proteste asa cum au facut ceilalti directori din primarie. Chiar daca n-au fost in primele randuri macar si-au sprijinit oamenii din directii. De ce oare?
- stan patitu 14 Oct, 2010 10:13 poate ne explica doamna uzun, fosta stefanica ce se intampla si cu banii colectati din taxa pe smardoiala sau pentru creşterea gradului de linişte şi siguranţă.Cumva la intretinerea barierelor si intretinerea hotelului flora?
- hotie la drumul mare 14 Oct, 2010 10:05 Si inca o intrebare. De ce trebuie sa platesc in plus daca fac deja o investitie si-mi montez pe banii mei o instalatie de incalzire. .statul nu iti da nici un fel de suport toate astea le platesti si ptr ca le ai trbeuie sa ti se dubleze impozitul....bai frate pai eu zic sa traim la cort toti ..........toaleta de la tara rustica si ce ne mai impozitati ???daca folosim hartie igienica???
- hotie la drumul mare 14 Oct, 2010 10:02 Nu e normal sa se aplice aceasta marire de impozit. Nicaieri in lume nu se diferentiaza autovehiculele dupa cubaj. unde e legalitatea in Romania? Parca in constitutie scrie ca toti suntem egali? De ce se dubleaza impozitul numai pentru motoarele peste 2000 cm3? O masura idioata a unui guvern idiot si disperat!
- anonim 14 Oct, 2010 09:56 In Palazu Mare sunt foarte multe terenuri care au doi sau chiar mai multi proprietari. Ne-am trezit cu notificari de la taxe si impozite abia anul acesta, desi situatia este veche de 20 de ani. ADe cati ani este la conducerea institutiei, nu stia un lucru, foarte clar pentru "toata" lumea, si anume faptul ca, operatiunea de cadastru din DOBROGEA ,nu este corecta? Sau avea interdictie de control, pe anumite zone, din partea primarului-MAZARE?
- popa 14 Oct, 2010 09:25 D-na director dvs puteti sa traiti cu 400 de lei pe luna? cred ca nici un pantof nu va cumparati de banii astia. Noi trebuie sa traim o luna intreaga din banii astia.
- fara nume 13 Oct, 2010 17:24 Da, minunata activitate a avut virginia la Mediu. Una din maretele ei realizari a fost impunerea fontului Garamond la redactarea documentelor din minister, cu toata nebunia de rigoare: schimbari de formulare, noi antete, circulare si adrese peste adrese cu ce dimensiune de litera trebuie scris numele fostului ministru Nemirschi pe documente. Rezultatul? Haos total. Si cand ma gandesc ca amaratii aia de la mediu isi scriu si astazi textele cu Garamond imi vine si mie sa plang agatat de gatul lui Mazare…
- maria stan 13 Oct, 2010 10:57 Potrivit declaraţiei sale de avere, în ultimul an de directorat la SPIT, Virginia Ştefănică a câştigat 169.159 de lei, salariu. Adică 14.069 de lei. Ceva mai mult ca preşedintele Băsescu, al cărui venit pe anul fiscal 2008 s-a ridicat la 76.923 de lei. Adică 6.410,25 pe lună. Am auzit-o ca se plangea intr-o emisiune ca au salarii mici.
- florin stanciu 13 Oct, 2010 10:54 ce face doamna director cu angajatii de la ghisee care au o atitudine nedemna pentru un lucrator in relatii cu publicul? cafele mai pot sa astepte dupa ce ca toti se grabesc sa ne ia banii...
- NO NAME 13 Oct, 2010 09:43 Stiati ca salariile inspectorilor de rand sunt jalnice in timp ce sefii de compartimente iau cate 7000 lei salriu? Mai stiati ca un post la Serviciu Public de Impozite si Taxe costa acum 5000 euro? Dupa ce s-au dat afara oameni acum sunt 4 posturi libere la SPIT. Asta stiati?