Au fost afișate rezultatele Cinci profesori din Constanța, nota 10 la proba scrisă a examenului de definitivat
Au fost afișate rezultatele: Cinci profesori din Constanța, nota 10 la proba scrisă a examenului de definitivat
01 Aug, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
13145
Marime text
Profesorii au aflat, ieri, primele rezultate ale examenului de definitivat. Până la 1 august, ei pot depune contestații, iar pe 5 august vor fi comunicate notele finale. Reamintim că, pe data de 24 iulie 2019, la Liceul Teoretic „Traian” din Constanța a avut loc proba scrisă a examenului național de definitivare în învățământ, la care s-au înscris 201 candidați. La proba scrisă, din cei 201 candidați, 15 au absentat, 10 s-au retras din examen, iar un candidat a fost eliminat din examen pentru fraudă (avea fițuici). Nota minimă de promovare a examenului este 8.
La Constanța, cinci profesori au obținut note de 10 la probha scrisă a examenului de definitivat. Aceștia sunt: Raluca Dima - 10 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Andreea Lungu - 10 la Consiliere psihopedagogică (specialitate și metodica predării acesteia); Adrian Gabriel Manoliu - 10 la Istorie (specialitate și metodica predării acesteia); Alina Petre - 10 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Cătălin Nicușor Pisică - 10 la Matematică (specialitate și metodica predării acesteia).
Note cuprinse între 9 și 9,99 au obținut: Erghiul-Feuzie Abdul- Gani - 9 la Limba și literatura turcă maternă (specialitate și metodica predării acesteia), Mariana Adavidoaei - 9,3 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar (învățământ preșcolar în limba română); Anca Claudia - 9,5 la Religie ortodoxă (specialitate și metodica predării acesteia); Andreea Georgiana Balaban - 9,55 la Educatie muzicală specializata (arta vocala, muzică instrumentală); Paraschiva- Mădălina Bălăceanu - 9,35 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Nejla Calivet - 9,3 la biologie (specialitate și metodica predării acesteia); Ioan Caruțiu - 9,5 la Educație muzicală specializată (arta vocală, muzica instrumentală); Alexandra-Miruna Chitoșcă - 9,55 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar (învățământ preșcolar în limba română), Nicoleta Constantin - 9,1 la Limba și literatura română(specialitate și metodica predării acesteia); Elena Dan - 9,1 la Limba și literatura română (specialitate și metodica predării acesteia); Mihaela Drăghici - 9 la Limba li literatura română și matematică, metodica predării acestora (învățământ primar în limba română); Cătălina Cristiana Fulea - 9,7 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar (învățământ preșcolar în limba română); Erda Gemil - 9,1 la Limba și literatura engleză (specialitate și metodica predării acesteia); Daniela Ghengeaua - 9,45 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar (învățământ preșcolar în limba română); Irina Haralambi - 9,8 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; (învățământ preșcolar în limba română); Ionela Octavia Daniela Huidan - 9,1 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar (învățământ preșcolar în limba română); Mihaela-Anca Jianu - 9,1 Limba și literatura română (specialitate și metodica predării acesteia); Amalia Josan - 9,15 la Educație fizică și sport (specialitate și metodica predării acesteia); Mihaela Manole - 9 la Limba și literatura engleză (specialitate și metodica predării acesteia); Andreea-Bianca Matei - 9,9 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Violeta Matei-Gheorghe - 9 la Limba și literatura română (specialitate și metodica predării acesteia); Alina Mihai - 9,3 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Octavian Munteanu - 9,3 la Istorie (specialitate și metodica predării acesteia); Mihaela - Victoria Naum - 9,4 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Paula - Gabriela Panait - 9,25 la Mecanica - maiștri instructori (specialitate și metodica predaăii acesteia); Mioara Elena Pâslaru - 9,15 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Manuela Georgiana Pelea - 9,7 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Iuliana Pînzariu - 9,7 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Alina Pîslaru - 9,55 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Mariana Preda - 9,05 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Mariana-Daniela Radu - 9 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Elena Andreea Roșioru - 9 la Cultura civică (specialitate și metodica predării acesteia); Amalia Simion - 9.25 la Limba și literatura română și matematică, metodica predării acestora; Violeta Teodorescu - 9.65 la Informatică și tehnologia informației; Adriana Iulia Tiron - 9,15 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Oana-Iuliana Tîrpan - 9,6 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Alina-Elena Toboș - 9,5 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activitpșii instructiv-educative din învățământul preșcolar; Mirela Tudorașcu - 9,35 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Unitu Georgeta - 9,35 la Biologie (specialitate și metodica predării acesteia); Vasile Florin la 9,05 la Limba și literatura română și matematică, metodica predării acestora.
Cadrele didactice care promovează examenul dobândesc dreptul de practică în învățământul preuniversitar. Prin definitivat, cadrele didactice promovate dobândesc dreptul de practică în învățământul preuniversitar. Prin dobândirea definitivării în învățământ, profesorul depășește stadiul de debutant și poate intra pe o rută de profesionalizare ascendentă, având dreptul de a deveni titular în sistemul de învățământ preuniversitar și de a participa ulterior la susținerea examenelor pentru obținerea gradelor didactice. Stagiul minim de practică obligatoriu pentru obținerea definitivării în învățământ are o durată de un an școlar (sau ore de predare echivalente normei de un an), fiind un stagiu efectiv de predare la catedră, în sistemul național de învățământ preuniversitar, ca personal didactic calificat conform studiilor absolvite, potrivit metodologiei de examen. Candidații pot susține examenul național pentru definitivare în învățământ fără taxă de cel mult trei ori. Prezentările ulterioare la examen sunt condiționate de achitarea, la unitatea de învățământ desemnată centru de examen, a unei taxe în cuantum de 300 de lei.
Între 6 și 9 august, ISJ va transmite la Ministerul Educației Naționale tabelele nominale cu candidații admiși, iar între 9 și 14 august este programată validarea rezultatelor examenului prin ordin al ministrului educației naționale.
La Constanța, cinci profesori au obținut note de 10 la probha scrisă a examenului de definitivat. Aceștia sunt: Raluca Dima - 10 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Andreea Lungu - 10 la Consiliere psihopedagogică (specialitate și metodica predării acesteia); Adrian Gabriel Manoliu - 10 la Istorie (specialitate și metodica predării acesteia); Alina Petre - 10 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Cătălin Nicușor Pisică - 10 la Matematică (specialitate și metodica predării acesteia).
Note cuprinse între 9 și 9,99
Note cuprinse între 9 și 9,99 au obținut: Erghiul-Feuzie Abdul- Gani - 9 la Limba și literatura turcă maternă (specialitate și metodica predării acesteia), Mariana Adavidoaei - 9,3 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar (învățământ preșcolar în limba română); Anca Claudia - 9,5 la Religie ortodoxă (specialitate și metodica predării acesteia); Andreea Georgiana Balaban - 9,55 la Educatie muzicală specializata (arta vocala, muzică instrumentală); Paraschiva- Mădălina Bălăceanu - 9,35 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Nejla Calivet - 9,3 la biologie (specialitate și metodica predării acesteia); Ioan Caruțiu - 9,5 la Educație muzicală specializată (arta vocală, muzica instrumentală); Alexandra-Miruna Chitoșcă - 9,55 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar (învățământ preșcolar în limba română), Nicoleta Constantin - 9,1 la Limba și literatura română(specialitate și metodica predării acesteia); Elena Dan - 9,1 la Limba și literatura română (specialitate și metodica predării acesteia); Mihaela Drăghici - 9 la Limba li literatura română și matematică, metodica predării acestora (învățământ primar în limba română); Cătălina Cristiana Fulea - 9,7 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar (învățământ preșcolar în limba română); Erda Gemil - 9,1 la Limba și literatura engleză (specialitate și metodica predării acesteia); Daniela Ghengeaua - 9,45 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar (învățământ preșcolar în limba română); Irina Haralambi - 9,8 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; (învățământ preșcolar în limba română); Ionela Octavia Daniela Huidan - 9,1 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar (învățământ preșcolar în limba română); Mihaela-Anca Jianu - 9,1 Limba și literatura română (specialitate și metodica predării acesteia); Amalia Josan - 9,15 la Educație fizică și sport (specialitate și metodica predării acesteia); Mihaela Manole - 9 la Limba și literatura engleză (specialitate și metodica predării acesteia); Andreea-Bianca Matei - 9,9 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Violeta Matei-Gheorghe - 9 la Limba și literatura română (specialitate și metodica predării acesteia); Alina Mihai - 9,3 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Octavian Munteanu - 9,3 la Istorie (specialitate și metodica predării acesteia); Mihaela - Victoria Naum - 9,4 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Paula - Gabriela Panait - 9,25 la Mecanica - maiștri instructori (specialitate și metodica predaăii acesteia); Mioara Elena Pâslaru - 9,15 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Manuela Georgiana Pelea - 9,7 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Iuliana Pînzariu - 9,7 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Alina Pîslaru - 9,55 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Mariana Preda - 9,05 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Mariana-Daniela Radu - 9 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Elena Andreea Roșioru - 9 la Cultura civică (specialitate și metodica predării acesteia); Amalia Simion - 9.25 la Limba și literatura română și matematică, metodica predării acestora; Violeta Teodorescu - 9.65 la Informatică și tehnologia informației; Adriana Iulia Tiron - 9,15 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Oana-Iuliana Tîrpan - 9,6 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Alina-Elena Toboș - 9,5 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activitpșii instructiv-educative din învățământul preșcolar; Mirela Tudorașcu - 9,35 la Limba română și literatura pentru copii, metodica activității instructiv-educative din învățământul preșcolar; Unitu Georgeta - 9,35 la Biologie (specialitate și metodica predării acesteia); Vasile Florin la 9,05 la Limba și literatura română și matematică, metodica predării acestora.
Dreptul de practică în învățământul preuniversitar
Cadrele didactice care promovează examenul dobândesc dreptul de practică în învățământul preuniversitar. Prin definitivat, cadrele didactice promovate dobândesc dreptul de practică în învățământul preuniversitar. Prin dobândirea definitivării în învățământ, profesorul depășește stadiul de debutant și poate intra pe o rută de profesionalizare ascendentă, având dreptul de a deveni titular în sistemul de învățământ preuniversitar și de a participa ulterior la susținerea examenelor pentru obținerea gradelor didactice. Stagiul minim de practică obligatoriu pentru obținerea definitivării în învățământ are o durată de un an școlar (sau ore de predare echivalente normei de un an), fiind un stagiu efectiv de predare la catedră, în sistemul național de învățământ preuniversitar, ca personal didactic calificat conform studiilor absolvite, potrivit metodologiei de examen. Candidații pot susține examenul național pentru definitivare în învățământ fără taxă de cel mult trei ori. Prezentările ulterioare la examen sunt condiționate de achitarea, la unitatea de învățământ desemnată centru de examen, a unei taxe în cuantum de 300 de lei.
Între 6 și 9 august, ISJ va transmite la Ministerul Educației Naționale tabelele nominale cu candidații admiși, iar între 9 și 14 august este programată validarea rezultatelor examenului prin ordin al ministrului educației naționale.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii