Caravana „Atelierele CRED – Bune practici în educație” a ajuns la Constanța
Caravana „Atelierele CRED – Bune practici în educație” a ajuns la Constanța
21 Jun, 2021 00:00
ZIUA de Constanta
1941
Marime text
- Atelierele CRED – Bune practici în educație” a ajuns la Constanța
- Atelierul „Demersuri de proiectare a unei învățări școlare adaptată la nevoile elevului” s-a desfășurat la Colegiul Comercial „Carol I”
Caravana „Atelierele CRED – Bune practici în educație” a ajuns la Constanța. Workshop- ul „Demersuri de proiectare a unei învățări școlare adaptată la nevoile elevului” face parte dintr-o serie de 90 de evenimente organizate în colaborare cu fiecare Casă a Corpului Didactic din România.
Primul eveniment din județul Constanța a fost organizat în data de 18 iunie, de Casa Corpului Didactic Constanța. Atelierul „Demersuri de proiectare a unei învățări școlare adaptată la nevoile elevului” s-a desfășurat la Colegiul Comercial „Carol I" din Constanța, în intervalul orar 8.30 – 17.00.
Organizat pe patru subsecțiuni, sub coordonarea lectorului CRED, conf. univ.dr. Cristian Petre, Director Departament Pentru Pregătirea Personalului Didactic, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea „Ovidius” Constanța, evenimentul s-a bucurat de un real succes, facilitând schimbul de experiență între profesioniștii din educație. Temele abordate au vizat competențele specifice, proiectarea didactică, programarea învățării didactice, formarea autentică a profesorilor. Acest eveniment a avut un caracter interactiv, în care s-a urmărit valorificarea experienței și expertizei participanților în implementarea curriculumului național centrat pe competențe-cheie.
Mai multe detalii despre proiectul CRED și activitățile desfășurate sunt disponibile pe www.educred.ro.
„Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED este un proiect de anvergură pentru sistemul educațional românesc și vizează învățământul primar și cel gimnazial. CRED este, totodată, parte integrantă a Strategiei Europa 2020, prin Strategia privind Reducerea Părăsirii Timpurii a Școlii. Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, se implementează la nivel național și are 12 parteneri (instituții publice): Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație (CNPEE), 8 Case ale Corpului Didactic din fiecare regiune de dezvoltare și 3 Inspectorate școlare.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii