Care sunt condiţiile Directori, profesori, secretari, bibliotecari şi informaticieni din Constanţa vor primi gradaţii de merit
Care sunt condiţiile: Directori, profesori, secretari, bibliotecari şi informaticieni din Constanţa vor primi
27 Feb, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
4291
Marime text
Profesorii care au rezultate deosebite în pregătirea elevilor îşi pot depune la şcoală dosarele pentru gradaţie în perioada 1-18 martie, iar rezultatele finale vor fi afişate de către inspectoratele şcolare în luna mai. Gradaţiile de merit pentru anul şcolar 2015-2016 se vor acorda în conformitate cu OMEN 4893/10.11.2015. Ca valoare, gradaţia de merit reprezintă 25% din salariul de bază şi se acordă pe o perioadă de cinci ani, începând cu data de 1 septembrie 2016.
Inspectoratul Şcolar Judeţean Constanţa a stabilit în comisia paritară din data de 17 februarie numărul gradaţiilor de merit pe discipline. Astfel, vor fi acordate 192 de gradaţii de merit, din care cinci pentru personalul didactic de conducere, 165 pentru personalul didactic de predare şi 22 pentru personalul didactic auxiliar.
Gradaţiile de merit sunt repartizate astfel:
- educatoare/institutor pentru învăţământ preşcolar/profesor învăţământ preşcolar: 20 de gradaţii de merit
- învăţător/institutor pentru învăţământ primar/profesor învăţământ primar: 35
- limba şi literatura română - 5
- limba latină - 1
- limba engleză - 12
- limba germană - 1
- limba franceză - 7
- limba turcă maternă - 1
- istorie - 3
- ştiinţe socio-umane - 2
- religie - 6
- geografie - 4
- matematică - 15
- informatică/TIC - 2
- fizică - 3
- chimie - 2
- biologie - 4
- arte - 9
- educaţie fizică - 8
- discipline tehnice (profesori) - 12
- discipline tehnice (maiştri instructori) - 2
- cluburi sportive şcolare - 3
- Palatul Copiilor - 1
- învăţământ special - 5
- consiliere psihopedagogică – 2
- directori/directori adjuncţi - 5
- secretar - 7
- bibliotecar/documentarist - 2
- informatician - 4
- administrator financiar (contabil) - 4
- laborant - 1
- administrator patrimoniu - 3
- mediator şcolar gradaţii de merit - 1.
Graficul desfăşurării concursului pentru acordarea gradaţiilor de merit - sesiunea 2016
1. Detalierea punctajelor aferente criteriilor de către comisia paritară de la nivelul inspectoratului şcolar şi stabilirea ponderii gradaţiilor de merit pe categorii de personal şi pe discipline de învăţământ: 8 - 19 februarie.
2. Comunicarea fişelor de evaluare şi a ponderii gradaţiilor de merit pe categorii de personal şi pe discipline de învăţământ de către inspectoratul şcolar, în teritoriu: 22 - 26 februarie.
3. Întocmirea si depunerea, de către candidaţi a dosarelor şi obţinerea avizelor la nivelul unităţii de învăţământ: 1 - 18 martie.
4. Depunerea dosarelor care conţin documentele justificative privind activitatea candidatului respectiv la secretariatul/registratura inspectoratului şcolar: 21 - 30 martie.
5. Analiza dosarelor de către inspectorul şcolar care coordonează disciplina, cu consultarea consiliului consultativ şi elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului în specialitate: 1 - 22 aprilie.
6. Verificarea dosarelor şi acordarea punctajelor de către comisia de evaluare a dosarelor depuse în vederea acordării gradaţiei de merit: 25 aprilie - 13 mai.
7. Aprobarea listei cuprinzând punctajele acordate în urma evaluării, de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar: 16 - 17 mai.
8. Afişarea listei cuprinzând punctajele acordate în urma evaluării la avizierul inspectoratului şcolar: 18 mai.
9. Depunerea contestaţiilor privind punctajul acordat: 19 - 20 mai.
10. Soluţionarea contestaţiilor de către comisia de contestaţii: 23 - 25 mai.
11. Validarea rezultatelor finale ale concursului de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi afişarea acestora la inspectoratele şcolare: 26 - 27 mai.
12. Înaintarea către Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice a listelor cu personalul didactic din unităţile de învăţământ, validat în vederea acordării gradaţiei de merit: 30 - 31 mai.
13. Emiterea ordinului ministrului Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice - 11 august.
Citeşte şi:
25 la sută din salariul lunar, timp de cinci ani
Cine primeşte gradaţii de merit în învăţământul constănţean (document)
Inspectoratul Şcolar Judeţean Constanţa a stabilit în comisia paritară din data de 17 februarie numărul gradaţiilor de merit pe discipline. Astfel, vor fi acordate 192 de gradaţii de merit, din care cinci pentru personalul didactic de conducere, 165 pentru personalul didactic de predare şi 22 pentru personalul didactic auxiliar.
Gradaţiile de merit sunt repartizate astfel:
- educatoare/institutor pentru învăţământ preşcolar/profesor învăţământ preşcolar: 20 de gradaţii de merit
- învăţător/institutor pentru învăţământ primar/profesor învăţământ primar: 35
- limba şi literatura română - 5
- limba latină - 1
- limba engleză - 12
- limba germană - 1
- limba franceză - 7
- limba turcă maternă - 1
- istorie - 3
- ştiinţe socio-umane - 2
- religie - 6
- geografie - 4
- matematică - 15
- informatică/TIC - 2
- fizică - 3
- chimie - 2
- biologie - 4
- arte - 9
- educaţie fizică - 8
- discipline tehnice (profesori) - 12
- discipline tehnice (maiştri instructori) - 2
- cluburi sportive şcolare - 3
- Palatul Copiilor - 1
- învăţământ special - 5
- consiliere psihopedagogică – 2
- directori/directori adjuncţi - 5
- secretar - 7
- bibliotecar/documentarist - 2
- informatician - 4
- administrator financiar (contabil) - 4
- laborant - 1
- administrator patrimoniu - 3
- mediator şcolar gradaţii de merit - 1.
Graficul desfăşurării concursului pentru acordarea gradaţiilor de merit - sesiunea 2016
1. Detalierea punctajelor aferente criteriilor de către comisia paritară de la nivelul inspectoratului şcolar şi stabilirea ponderii gradaţiilor de merit pe categorii de personal şi pe discipline de învăţământ: 8 - 19 februarie.
2. Comunicarea fişelor de evaluare şi a ponderii gradaţiilor de merit pe categorii de personal şi pe discipline de învăţământ de către inspectoratul şcolar, în teritoriu: 22 - 26 februarie.
3. Întocmirea si depunerea, de către candidaţi a dosarelor şi obţinerea avizelor la nivelul unităţii de învăţământ: 1 - 18 martie.
4. Depunerea dosarelor care conţin documentele justificative privind activitatea candidatului respectiv la secretariatul/registratura inspectoratului şcolar: 21 - 30 martie.
5. Analiza dosarelor de către inspectorul şcolar care coordonează disciplina, cu consultarea consiliului consultativ şi elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului în specialitate: 1 - 22 aprilie.
6. Verificarea dosarelor şi acordarea punctajelor de către comisia de evaluare a dosarelor depuse în vederea acordării gradaţiei de merit: 25 aprilie - 13 mai.
7. Aprobarea listei cuprinzând punctajele acordate în urma evaluării, de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar: 16 - 17 mai.
8. Afişarea listei cuprinzând punctajele acordate în urma evaluării la avizierul inspectoratului şcolar: 18 mai.
9. Depunerea contestaţiilor privind punctajul acordat: 19 - 20 mai.
10. Soluţionarea contestaţiilor de către comisia de contestaţii: 23 - 25 mai.
11. Validarea rezultatelor finale ale concursului de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi afişarea acestora la inspectoratele şcolare: 26 - 27 mai.
12. Înaintarea către Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice a listelor cu personalul didactic din unităţile de învăţământ, validat în vederea acordării gradaţiei de merit: 30 - 31 mai.
13. Emiterea ordinului ministrului Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice - 11 august.
Citeşte şi:
25 la sută din salariul lunar, timp de cinci ani
Cine primeşte gradaţii de merit în învăţământul constănţean (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- ada 26 Feb, 2016 23:52 Nu e deloc în conformitate cu OMEN 4893/10.11.2015. Este incalcat ordinul ministrului. presedinta care si-a pus semnatura pe fisa de evaluare e nitu alina, care or fi ceilalti iresponsabili care au nesocotit respectarea legislatiei
- profesor 26 Feb, 2016 23:48 Fisa de evaluare elaborata de ISJ NU RESPECTA OMECS nr. 5557/27.10.2015, publicata in M.O. al Romaniei, Partea I nr. 889.03.12.2015. Criteriul 1e) se refera strict la competitii/concursuri/olimpiade/loturi de elevi.... In consecinta la subcriteriul 1e), punctul "examen national", este introdus abuziv, modificand structura agreata de MEN, si amestecand notiunile diferite de "examen national" si "competitii/olimpiade si concursuri". Lucrurile sunt practic foarte simple, bacalaureatul, examenul national de orice fel nu constituie un concurs, nimeni nu este in competitie cu nimeni, nimeni nu fura locul nimanui. Comunicati urgent sindicatului.