Câți elevi au obținut note de 10 Peste 5900 de elevi constănțeni au participat la simularea evaluării naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a
Câți elevi au obținut note de 10: Peste 5900 de elevi constănțeni au participat la simularea evaluării naționale
30 Mar, 2023 13:15
ZIUA de Constanta
1306
Marime text
În zilele de 20 și 21 martie 2023, peste 5900 de elevi constănțeni au susținut probele de simulare a evaluării naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a, 2023, în 126 de centre de simulare, după cum urmează:
Limba și literatura română- 6025 de elevi prezenți și Matematică- 5994 de elevi prezenți. ,transmite ISJ Constanța.
În urma încheierii etapei de evaluare, rezultatele obținute de elevi la aceste probe sunt:
Proba Limba și literatura română:
Rezultatele obținute în cadrul acestei simulări naționale constituie un real reper pentru toți elevii implicați. Viitorii absolvenți trebuie să privească notele obținute ca punct de plecare în modul de gestionare a resurselor informaționale și de timp, astfel încât examenul de evaluare națională să cuprindă o corelare corectă a propriilor așteptări cu opțiunile proiectate a declarat prof. Sorin Mihai, inspector școlar general.
Limba și literatura română- 6025 de elevi prezenți și Matematică- 5994 de elevi prezenți. ,transmite ISJ Constanța.
În urma încheierii etapei de evaluare, rezultatele obținute de elevi la aceste probe sunt:
Proba Limba și literatura română:
- note între 4- 4,99- 464 elevi;
- note între 5- 5,99- 763 elevi;
- note între 6- 6,99- 938 elevi;
- note între 7- 7,99- 1034 elevi;
- note între 8- 8,99- 1101 elevi;
- note între 9- 9,99- 774 elevi;
- nota 10- 18 elevi.
- note între 4- 4,99- 940 elevi;
- note între 5- 5,99- 1023 elevi;
- note între 6- 6,99- 868 elevi;
- note între 7- 7,99- 693 elevi;
- note între 8- 8,99- 623 elevi;
- note între 9- 9,99- 502 elevi;
- nota 10- 65 elevi.
Rezultatele obținute în cadrul acestei simulări naționale constituie un real reper pentru toți elevii implicați. Viitorii absolvenți trebuie să privească notele obținute ca punct de plecare în modul de gestionare a resurselor informaționale și de timp, astfel încât examenul de evaluare națională să cuprindă o corelare corectă a propriilor așteptări cu opțiunile proiectate a declarat prof. Sorin Mihai, inspector școlar general.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii