Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:42 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cinci contestaţii la concursul pentru directori de şcoli în judeţul Constanţa. Cum vor fi soluţionate acestea

ro

24 Nov, 2016 00:00 4418 Marime text
Patru candidaţi care au susţinut examenul pentru ocuparea funcţiilor de directori şi directori adjuncţi în unităţi de învăţământ preuniversitar din Constanţa au depus cinci contestaţii. Potrivit ISJ Constanţa, au depus contestaţii următoarele cadre didactice: Mădălina Belcin (director - Colegiul Naţional Pedagogic „Constantin Brătescu”), Simona Dănilă (director - Şcoala Gimnazială „Lucian Grigorescu” din Medgidia), Isabela Marcu (director - Liceul Tehnologic „Virgil Madgearu”), Mirela Pisaltu (director şi director adjunct - Şcoala Gimnazială nr. 12 „B.P. Hasdeu”).
 
Contestaţiile fi soluţionate până pe 9 decembrie. Pe data de 16 decembrie urmează validarea în Consiliul de Administraţie al Inspectoratului Şcolar a rezultatelor finale şi transmiterea acestora la minister. Evaluarea contestaţiilor depuse de candidaţii din cadrul concursului pentru funcţiile de director şi director adjunct din şcoli se va face de către o comisie din alt judeţ decât cel în care a fost susţinută proba, iar din comisiile de evaluare, constituite la nivel judeţean, respectiv la nivelul capitalei, nu pot face parte membri ai comisiilor de concurs, anunţă Ministerul Educaţiei.
 
„Pentru a asigura un cadru obiectiv de evaluare care să genereze o ierarhizare corectă a candidaţilor, Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice a decis că evaluarea acestor contestaţii să fie făcută de o comisie din alt judeţ decât cel în care a fost susţinută proba. Arondarea contestaţiilor depuse de candidaţi a fost stabilită de Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice şi comunicată inspectoratelor şcolare judeţene”, precizează MENCS.
 
Concursul pentru ocuparea funcţiilor de directori şi directori adjuncţi în unităţi de învăţământ preuniversitar din Constanţa s-a încheiat odată cu proba de analiză a CV-urilor şi interviul în faţa comisiei. Reamintim că profesorii din Constanţa care au candidat pentru ocuparea funcţiei de director şi director adjunct au susţinut trei probe: proba scrisă, interviul şi analiza CV-ului. Au fost declaraţi „admişi” candidaţii care au realizat un punctaj de cel puţin 35 de puncte pentru fiecare probă şi din cumularea punctajelor celor trei probe de concurs, un punctaj total de cel puţin 105 puncte. Toate probele au fost obligatorii şi au fost monitorizate de observatorii desemnaţi de Ministerul Educaţiei. Este declarat „promovat” la concurs candidatul „admis” care a obţinut cel mai mare punctaj total.
 
În cazul egalităţii de punctaj, este declarat „promovat” candidatul care a realizat cel mai mare punctaj la proba scrisă. Dacă şi în această situaţie egalitatea se păstrează, pentru unităţile de învăţământ cu filiera tehnologică este declarat „promovat” candidatul care este de specialitate: inginer, economist, medic, după caz, iar la filiera vocaţională, cel care are specialitatea corespunzătoare profilului predominant al unităţii de învăţământ, iar pentru celelalte unităţi de învăţământ este declarat „promovat” candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj la proba de interviu. Dacă şi în această situaţie egalitatea persistă, este declarat „promovat” candidatul care a realizat cel mai mare punctaj la proba de evaluare a CV-ului.

Inspectoratul Şcolar Judeţean Constanţa a publicat, la sfârşitul săptămânii trecute, rezultatele concursului pentru ocuparea funcţiilor de directori şi directori adjuncţi în unităţi de învăţământ preuniversitar din Constanţa, înainte de contestaţii.

Citeşte şi:

Rezultatele înainte de contestaţii, publicate Numele directorilor care vor conduce şcolile din Constanţa în următorii patru ani (document)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • Poteica 24 Nov, 2016 06:32 Mai mult ca oricand evenimentele din lumea de astazi ne-au aratat ce efecte devastatoare poate avea pe termen lung lipsa de educatie autentica: fie ea economica, religioasa, rutiera, politica, a mediului
  • Ruxandra 24 Nov, 2016 05:51 SUCCESUL sa fie de partea acestor doamne daca au invatat asa cum pretind ca merita sa ocupe aceste functii. BRAVO! Care este scopul? Sa educam tinerii prin intermediul directorilor, mai putin, si al profesorilor, mai mult, care muncesc la ore.