Concursul Reprezentanţei Comisiei Europene, la a cincea ediţie „Europa Jurnaliştilor din Amfiteatre”, în atenţia studenţilor Universităţii „Ovidius”
Concursul Reprezentanţei Comisiei Europene, la a cincea ediţie: „Europa Jurnaliştilor din Amfiteatre”, în
29 Nov, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
2193
Marime text
Reprezentanţa Comisiei Europene în România organizează, în perioada noiembrie 2014 - aprilie 2015, o competiţie de comunicare pe teme europene. Ajunsă la cea de-a cincea ediţie, competiţia se adresează studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor de la facultăţile de Jurnalism, Comunicare şi Relaţii Publice. Intitulat „Europa Jurnaliştilor din Amfiteatre”, acest program este deschis tuturor celor care corespund cerinţelor concursului, indiferent dacă au mai participat sau au mai câştigat premiile la ediţiile anterioare.
Programul îşi propune să ofere participanţilor posibilitatea de a se familiariza cu tematica europeană de actualitate, de a hotărî ce anume reprezintă un subiect de interes pentru comunitate în domeniul comunicării pe teme europene, precum şi de a realiza materiale jurnalistice care, ulterior, pot fi înscrise în concursul organizat de Reprezentanţa Comisiei Europene în România.
O prezentare a programului „Europa Jurnaliştilor în Amfiteatre” a avut loc, vineri, la Universitatea „Ovidius” din Constanţa, eveniment la care au participat zeci de studenţi din anii I, II şi III, dar şi masteranzi şi doctoranzi. Aceştia au avut posibilitatea de a afla, de la Amelia Dumitru, din partea Reprezentanţei CE în România, şi de la Dana Sterghiuli, redactor-şef adjunct Radio Constanţa, în contextul unei prezentări interactive, cum poate un viitor jurnalist să contribuie la prezentarea corectă a temelor europene şi mai ales ce reguli trebuie să respecte în realizarea materialelor jurnalistice pe care speră să le înscrie în acest concurs.
Temele de comunicare prioritare ale Uniunii Europene pentru anul 2014 sunt: locurile de muncă, creşterea economică, investiţiile; Justiţie şi drepturi fundamentale; UE ca actor global. Temele menţionate, dar şi altele, alese de participanţii la concurs vor sta la baza realizării materialelor jurnalistice. Odată înscrise în competiţie, aceste materiale vor fi jurizate de o comisie din care fac parte experţi ai Reprezentanţei CE în România, dar şi jurnalişti consacraţi din audio-vizual.
De menţionat este că materialele jurnalistice trebuie să fie, la alegere, din zona audio, din cea video sau din presa online. Competiţia „Europa Jurnaliştilor din Amfiteatre” are şi o pagină de Facebook, unde sunt disponibile toate detaliile legate de concurs.
Programul îşi propune să ofere participanţilor posibilitatea de a se familiariza cu tematica europeană de actualitate, de a hotărî ce anume reprezintă un subiect de interes pentru comunitate în domeniul comunicării pe teme europene, precum şi de a realiza materiale jurnalistice care, ulterior, pot fi înscrise în concursul organizat de Reprezentanţa Comisiei Europene în România.
O prezentare a programului „Europa Jurnaliştilor în Amfiteatre” a avut loc, vineri, la Universitatea „Ovidius” din Constanţa, eveniment la care au participat zeci de studenţi din anii I, II şi III, dar şi masteranzi şi doctoranzi. Aceştia au avut posibilitatea de a afla, de la Amelia Dumitru, din partea Reprezentanţei CE în România, şi de la Dana Sterghiuli, redactor-şef adjunct Radio Constanţa, în contextul unei prezentări interactive, cum poate un viitor jurnalist să contribuie la prezentarea corectă a temelor europene şi mai ales ce reguli trebuie să respecte în realizarea materialelor jurnalistice pe care speră să le înscrie în acest concurs.
Temele de comunicare prioritare ale Uniunii Europene pentru anul 2014 sunt: locurile de muncă, creşterea economică, investiţiile; Justiţie şi drepturi fundamentale; UE ca actor global. Temele menţionate, dar şi altele, alese de participanţii la concurs vor sta la baza realizării materialelor jurnalistice. Odată înscrise în competiţie, aceste materiale vor fi jurizate de o comisie din care fac parte experţi ai Reprezentanţei CE în România, dar şi jurnalişti consacraţi din audio-vizual.
De menţionat este că materialele jurnalistice trebuie să fie, la alegere, din zona audio, din cea video sau din presa online. Competiţia „Europa Jurnaliştilor din Amfiteatre” are şi o pagină de Facebook, unde sunt disponibile toate detaliile legate de concurs.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii