Formarea continuă din învățământul preuniversitar constănțean - bilanțul activităților în mediul online
Formarea continuă din învățământul preuniversitar constănțean - bilanțul activităților în mediul online
25 Sep, 2020 07:05
ZIUA de Constanta
3488
Marime text
![](/static/www_v2/img/logo.jpg)
![](images/stories/2020/08/17/cursuri.jpg)
![](https://www.ziuaconstanta.ro/images/stories/2020/08/17/cursuri.jpg)
Plecând de la strategia promovată de Comisia Europeană - ”O Europă pregătită pentru era digitală” - profesorii metodiști ai C.C.D. Constanța, împreună cu formatorii și colaboratorii instituției, au reorganizat programele din ofertă în format online, pentru a răspunde nevoilor de formare și dezvoltare ale competențelor digitale ale personalului din învățământul preuniversitar constănțean. În acest context, amintim proiectul ”Utilizarea platformelor educaționale în procesul de predare-învățare-evaluare”, finalizat la jumătatea lunii septembrie, cu instruirea a aproximativ 6000 de cursanți din unitățile de învățământ din județul Constanța.
Acest program a furnizat o serie de deprinderi utile în eLearning pentru un conținut educațional calitativ, iar cadrele didactice și personalul didactic auxiliar au fost instruite, la nivelul propriilor instituții, să folosească platformele educaționale disponibile.
Menționăm și faptul că oferta C.C.D. Constanța pentru intervalul octombrie-decembrie este adaptată contextului actual și răspunde nevoilor de formare ale cadrelor didactice constănțene, incluzând programe și activități de formare online, acreditate și avizate M.E.C., precum: ”Prevenție și abandon școlar” (60 de ore, 15 credite profesionale transferabile), ”Management educațional pentru o școală europeană” (120 de ore, 30 de credite profesionale transferabile), ”Aplicații Google utilizate în educație”, ”Predarea-învățarea-evaluarea prin gaming”, ”eTwinning – colaborare internațțională”, ”Utilizarea platformei educaționale GSuite for Education”, ”Instrumente digitale utilizate în biblioteca școlară”, ”Utilizarea eficientă a calculatorului în activitatea didactică”, ”Instrumente WEB 2.0 pentru predare-învățare”, ”Utilizarea Microsoft 365 în educație”.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii