ISJ Constanţa, precizări privind transferul personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate
ISJ Constanţa, precizări privind transferul personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de
26 Feb, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
3112
Marime text
Inspectoratul Şcolar Judeţean Constanţa a publicat etapele transferului personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea reţelei şcolare ori prin desfiinţarea unor unităţi de învăţământ.
Astfel, unităţile şcolare trebuie să reactualizeze lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete şi afişarea acesteia la inspectoratele şcolare până pe data de 11 martie. Lista cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate va fi afişată la inspectoratele şcolare începând cu data de 1 septembrie 2019. De asemenea, până pe 11 martie 2019 se vor afişa la sediile unităţilor de învăţământ condiţiile specifice şi grila de evaluare aferente acestora (dacă este cazul) pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante prin transfer/pretransfer consimţit între
unităţile de învăţământ, avizate de inspectoratele şcolare.
În perioada 11-12 martie 2019, se vor înregistra cererile (însoţite de documentele precizate în acestea) cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate, la inspectoratele şcolare. Tot atunci se vor verifica şi aviza dosarele depuse de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului şcolar şi consilierul juridic al inspectoratului şcolar.
Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluţionarea restrângerii de activitate va fi afişată la inspectoratul şcolar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar pe data de 14 martie 2019. Ulterior, între 14 şi 15 martie, se vor înregistra contestaţiile la punctajele acordate. În perioada 11-15 martie 2019 sunt programate inspecţiile speciale la clasă/probelor practice/orale de profil, urmate de afişarea rezultatelor la sediul inspectoratului şcolar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar. Până pe data de 18 martie 2019 urmează să fie soluţionate contestaţiile la punctajele acordate, în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar. Ulterior, punctajele finale vor fi afişate la inspectoratul şcolar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar.
Perioada 15-19 martie 2019 este destinată depunerii cererilor, însoţite de documentele precizate în acestea, de către cadrele didactice aflate în restrângere de activitate, pentru obţinerea acordurilor/acordurilor de principiu în vederea soluţionării restrângerii de activitate la unităţile de învăţământ, CMBRAE/CJRAE. Până pe 20 martie 2019, solicitările se vor analiza în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ. Tot atunci vor fi comunicate hotărârile cu privire la acordarea sau neacordarea acordurilor/acordurilor de principiu pentru transfer.
Contestaţiile privind acordurile/acordurile de principiu emise de unităţile de învăţământ de către personalul didactic titular care solicită transfer consimţit între unităţile de învăţământ vor fi depuse şi înregistrate între 20 şi 21 martie 2019. Contestaţii privind acordurile/acordurile de principiu pentru transfer emise de unităţile de învăţământ vor fi soluţionate până pe 25 martie 2019. Perioada 25-26 martie 2019 este rezervată pentru depunerea acordurilor/acordurilor de principiu cadrelor didactice titulare care solicită soluţionarea restrângerii de activitate la comisia de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului şcolar.
Cererile de restrângere de activitate în şedinţă de repartizare urmează să fie soluţionate până pe data de 27 martie 2019. Între 27-28 martie 2019, vor fi înregistrate contestaţiile la inspectoratul şcolar cu privire la modul de soluţionare a restrângerilor. Soluţionarea contestaţiilor în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar este programată pentru data de 29 martie 2019. În perioada 29 martie - 2 aprilie 2019 vor fi emise şi comunicate rezultatele de repartizare.
Astfel, unităţile şcolare trebuie să reactualizeze lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete şi afişarea acesteia la inspectoratele şcolare până pe data de 11 martie. Lista cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate va fi afişată la inspectoratele şcolare începând cu data de 1 septembrie 2019. De asemenea, până pe 11 martie 2019 se vor afişa la sediile unităţilor de învăţământ condiţiile specifice şi grila de evaluare aferente acestora (dacă este cazul) pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante prin transfer/pretransfer consimţit între
unităţile de învăţământ, avizate de inspectoratele şcolare.
În perioada 11-12 martie 2019, se vor înregistra cererile (însoţite de documentele precizate în acestea) cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate, la inspectoratele şcolare. Tot atunci se vor verifica şi aviza dosarele depuse de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului şcolar şi consilierul juridic al inspectoratului şcolar.
Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluţionarea restrângerii de activitate va fi afişată la inspectoratul şcolar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar pe data de 14 martie 2019. Ulterior, între 14 şi 15 martie, se vor înregistra contestaţiile la punctajele acordate. În perioada 11-15 martie 2019 sunt programate inspecţiile speciale la clasă/probelor practice/orale de profil, urmate de afişarea rezultatelor la sediul inspectoratului şcolar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar. Până pe data de 18 martie 2019 urmează să fie soluţionate contestaţiile la punctajele acordate, în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar. Ulterior, punctajele finale vor fi afişate la inspectoratul şcolar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar.
Perioada 15-19 martie 2019 este destinată depunerii cererilor, însoţite de documentele precizate în acestea, de către cadrele didactice aflate în restrângere de activitate, pentru obţinerea acordurilor/acordurilor de principiu în vederea soluţionării restrângerii de activitate la unităţile de învăţământ, CMBRAE/CJRAE. Până pe 20 martie 2019, solicitările se vor analiza în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ. Tot atunci vor fi comunicate hotărârile cu privire la acordarea sau neacordarea acordurilor/acordurilor de principiu pentru transfer.
Contestaţiile privind acordurile/acordurile de principiu emise de unităţile de învăţământ de către personalul didactic titular care solicită transfer consimţit între unităţile de învăţământ vor fi depuse şi înregistrate între 20 şi 21 martie 2019. Contestaţii privind acordurile/acordurile de principiu pentru transfer emise de unităţile de învăţământ vor fi soluţionate până pe 25 martie 2019. Perioada 25-26 martie 2019 este rezervată pentru depunerea acordurilor/acordurilor de principiu cadrelor didactice titulare care solicită soluţionarea restrângerii de activitate la comisia de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului şcolar.
Cererile de restrângere de activitate în şedinţă de repartizare urmează să fie soluţionate până pe data de 27 martie 2019. Între 27-28 martie 2019, vor fi înregistrate contestaţiile la inspectoratul şcolar cu privire la modul de soluţionare a restrângerilor. Soluţionarea contestaţiilor în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar este programată pentru data de 29 martie 2019. În perioada 29 martie - 2 aprilie 2019 vor fi emise şi comunicate rezultatele de repartizare.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii