Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
01:12 24 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Liceul Teoretic George Emil Palade ar putea deveni Colegiu Naţional (document)

ro

26 Dec, 2017 07:16 5948 Marime text
Consilierii locali se vor întuni pe data de 28 ianuarie în şedinţă publică. Pe ordinea de zi se află şi proiectul de hotărâre privind acordarea avizului consulatativ pentru acordarea titlului de Colegiu Naţional unităţii de învăţământ preuniversitar de stat Liceul Teoretic George Emil Palade.
 
„Luând în considerare adresa nr. 2805/16.11.2017 a Liceului Teoretic „George Emil Palade" prin care solicită avizul consultativ pentru a fi anexat Ia cererea pentru propunerea de nominalizare în vederea acordarii titlului de Colegiu naţional; În conformitate cu prevederile art. 5 alin. 2 din Ordinul Ministrului Educaţtiei Naţionale nr. 3732/2013 privind aprobarea Metodologiei de acordare a titlului de Colegiu naţional/Colegiu unităţilor de Invăţământ preuniversitar care prevede că «cererea pentru propunerea de nominalizare pentru acordarea titlului de Colegiu naţional/Colegiu va fi însoţită obligatoriu de avizul consultativ al autorităţilor administraţiei publice locale/judetene, dupa caz»; În conformitate cu dispoziţiile art. 44 alin, 1 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările completărilor ulterioare se supune dezbaterii în plenul consiliului local proiectul de hotărâre privind acordarea avizului consultativ pentru acordarea titlului de Colegiu naţional, unităţii de învăţământ  preuniversitar de stat Liceul Teoretic George Emil Palade", se spune în referatul proiectului de hotărâre.
 
În secțiunea Documente puteți consulta proiectul de hotărâre privind acordarea avizului consulatativ pentru acordarea titlului de Colegiu Naţional unităţii de învăţământ preuniversitar de stat Liceul Teoretic George Emil Palade.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii