Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
09:30 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Niciun 10 şi mai multe calificative sub 5! Ce note au obţinut dascălii din Constanţa la examenul de definitivare

ro

19 Aug, 2016 00:00 4772 Marime text


Pe data de 4 august, la Liceul Teoretic „Ovidius” s-a desfăşurat proba scrisă a examenului de definitivare în învăţământ, la care au avut dreptul să participe 264 de candidaţi. Dintre aceştia, 41 au absentat, iar dintre cei 223 de candidaţi prezenţi, 35 s-au retras. Potrivit Inspectoratului Şcolar Judeţean (ISJ) Constanţa, în urma soluţionării contestaţiilor depuse de către cei 42 de candidaţi din Constanţa, rata de promovare a examenului naţional de definitivare în învăţământ la nivelul judeţului Constanţa este de 67,55%.
 
După cum a informat ISJ Constanţa, din totalul celor 188 de lucrări evaluate, 127 au fost notate cu cel puţin nota 8, necesară promovării examenului. Comparativ cu rezultatele iniţiale (66,00%), procentul  de promovare a examenului de definitivare este în creștere cu 1,55. Cadrele didactice care au promovat examenul naţional de definitivare dobândesc dreptul de practică în învăţământul preuniversitar.

Cele mai mari note la proba scrisă au fost obţinute de:

Dinescu Cristina Iulia, Educaţie muzicală specializată (Artă vocală, Muzică instrumentală) (Specialitate şi didactica specialităţii), Elemente de pedagogie şi psihologie - 9,95
Mircea Costel, Religie ortodoxă (Specialitate şi didactica specialităţii), Elemente de pedagogie şi psihologie - 9,8
Cătrună Maria-Magdalena, Limba română şi literatura pentru copii, Metodica activităţii instructiv-educative din învăţământul preşcolar, Pedagogie preşcolară şi Elemente de psihologie a educaţiei - 9,75
Giuglea Roxana-Maria, Limba română şi literatura pentru copii, Metodica activităţii instructiv-educative din învăţământul preşcolar, Pedagogie preşcolară şi Elemente de psihologie a educaţiei - 9,75
Nurali Emel, Biologie (Specialitate şi didactica specialităţii), Elemente de pedagogie şi psihologie - 9,7
Andrei Raluca, Limba şi literatura franceză (Specialitate şi didactica specialităţii), Elemente de pedagogie şi psihologie - 9,6
Ciolacu Elena, Limba şi literatura română (Specialitate şi didactica specialităţii), Elemente de pedagogie şi psihologie - 9,6
Zaharia Diana, Limba şi literatura română (Specialitate şi didactica specialităţii), Elemente de pedagogie şi psihologie - 9,6
Belu Monica, Limba şi literatura română (Specialitate şi didactica specialităţii), Elemente de pedagogie şi psihologie - 9,55
Enuşcă Adriana-Constantina, Limba Română şi literatura pentru copii, Metodica activităţii instructiv-educative din învăţământul preşcolar, Pedagogie preşcolară şi Elemente de psihologie a educaţiei - 9,5
Voinea Getuţa-Sabina, Arte vizuale (Educaţie plastică / Educaţie vizuală) (Specialitate şi didactica specialităţii), Elemente de pedagogie şi psihologie) - 9,5.

La polul opus se află şi cadre didactice care au obţinut note sub 5 la proba scrisă a examenului de definitivat.

Șerban Eliza, Limba şi literatura română şi Matematică, Metodica predării acestora, Pedagogie şcolara şi Elemente de psihologie a educaţiei - 2,4

Riza Daniela, Limba şi literatura română şi Matematică, Metodica predării acestora, Pedagogie şcolară şi Elemente de psihologie a educaţiei - 3,8
Mărgăritescu Beatrice, Limba română şi literatura pentru copii, Metodica activităţii instructiv-educative din învăţământul preşcolar, Pedagogie preşcolară şi Elemente de psihologie a educaţiei - 4,35
Monomer Necla, Limba şi literatura română şi Matematică, Metodica predării acestora, Pedagogie şcolară şi Elemente de psihologie a Educaţiei - 4,1
Panait Fănica, Limba şi literatura română şi Matematică, Metodica predării acestora, Pedagogie şcolară şi Elemente de psihologie a educaţiei - 4,9
Bărbat Verginia, Psihopedagogie specială (pentru profesori) (Specialitate şi Didactica specialităţii), Elemente de pedagogie şi psihologie - 4,05 
Bogdan Valentina, Limba română şi literatura pentru copii, Metodica activităţii instructiv-educative din învăţământul preşcolar, Pedagogie preşcolară şi Elemente de psihologie a educaţiei - 4,6
Ciocîrlan Valerica, Limba şi literatura română şi Matematică, Metodica predării acestora, Pedagogie şcolară şi Elemente de psihologie a educaţiei - 4,5        
Cojocaru Marilena-Simona, Limba română şi literatura pentru copii, Metodica activităţii instructiv-educative din învăţământul preşcolar, Pedagogie preşcolară şi Elemente de psihologie a educaţiei - 4,2.
Dima Adriana Camelia, Limba şi literatura română şi Matematică, Metodica predării acestora, Pedagogie şcolară şi Elemente de psihologie a educaţiei - 4,15.    

Rezultatele obţinute la examenul naţional de definitivare în învăţământ pot fi consultate pe site-ul

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii