Să cunoaştem şi să recunoaştem valorile 11 studenţi din Constanţa şi-au adjudecat marele premiu al concursului SIMPRACT
Să cunoaştem şi să recunoaştem valorile: 11 studenţi din Constanţa şi-au adjudecat marele premiu al concursului
11 Nov, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
3250
Marime text
În perioada 6-7 noiembrie, s-a desfăşurat cea de-a treia ediţie a Târgului Întreprinderilor Simulate, organizat în cadrul proiectului SIMPRACT - Tranziţia de la şcoală la viaţă activă prin practică şi crearea de întreprinderi simulate.
La cea de-a treia şi ultima ediţie a Târgului Întreprinderilor Simulate, marele premiu a revenit unei întreprinderi simulate din cadrul Universităţii „Ovidius“ din Constanţa, şi anume IS Seastar Management SRL, în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea studenţii Facultăţii de Ştiinţe Economice. Sea Star este un hotel virtual, iar studenţii au conceput materialele de decorare a standului special amenajat în cadrul târgului, precum şi materialele promoţionale şi de prezentare a întreprinderii simulate. Elementul de originalitate prezentat de această întreprindere la târg, care a atras atenţia juriului şi a celorlalţi participanţi, a fost tema multiculturalităţii dobrogene, studenţii fiind îmbrăcaţi în costume tradiţionale ale etniilor din Dobrogea.
Echipa constănţeană care şi-a adjudecat marele premiu a fost compusă din 11 studenţi: Florina Leţa, Radu Flavius Plopeanu, Andreea Cirieac, Ebru Iuruc, Elena Racu, Bogdan Petrică Mihai, Andrei Viorel Iordache, Cristina Olteanu, Adriana Bordaş, Răzvan Ionuţ Druga, Ioana Ciucă. „Avem idealuri pe care le dorim realizate, de aceea, participând la acest proiect, am încercat să ne oferim gândurile şi viziunea noastră despre cum ar trebui sa fie promovate frumuseţile Dobrogei, implicit ale oraşului Constanţa, prin tradiţiile etnicilor care trăiesc în acest mozaic cultural şi arhitectural, reprezentând trecerea atâtor culturi de-a lungul istoriei. Implicându-ne în acest proiect, am învăţat lucruri interesante şi foarte frumoase despre costumele populare ale etnicilor, despre mândria pe care o simţi în momentul în care ştii că reprezinţi o întreagă cultură. Am fost foarte entuziasmaţi de această idee încă de la începutul proiectului şi ne-am dori foarte mult să putem promova această idee şi în afara graniţelor, pentru a arăta frumuseţea acestor locuri, de care noi deja suntem foarte mândri“, au declarat tinerii.
Proiectul SIMPRACT se derulează în perioada 1 aprilie 2014 - 15 decembrie 2015, fiind cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013, fiind coordonat de CNIPMMR şi implementat în parteneriat cu PTIR şi cu opt universităţi din România: Academia de Studii Economice Bucureşti (ASE), Universitatea „Ovidius“ din Constanţa, Universitatea „Dunărea de Jos“ din Galaţi, Universitatea din Craiova, Universitatea „Lucian Blaga“ din Sibiu, Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi“ din Iaşi, Universitatea „Valahia“ din Târgovişte, Universitatea „Constantin Brâncuşi“ din Târgu Jiu.
La cea de-a treia şi ultima ediţie a Târgului Întreprinderilor Simulate, marele premiu a revenit unei întreprinderi simulate din cadrul Universităţii „Ovidius“ din Constanţa, şi anume IS Seastar Management SRL, în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea studenţii Facultăţii de Ştiinţe Economice. Sea Star este un hotel virtual, iar studenţii au conceput materialele de decorare a standului special amenajat în cadrul târgului, precum şi materialele promoţionale şi de prezentare a întreprinderii simulate. Elementul de originalitate prezentat de această întreprindere la târg, care a atras atenţia juriului şi a celorlalţi participanţi, a fost tema multiculturalităţii dobrogene, studenţii fiind îmbrăcaţi în costume tradiţionale ale etniilor din Dobrogea.
Echipa constănţeană care şi-a adjudecat marele premiu a fost compusă din 11 studenţi: Florina Leţa, Radu Flavius Plopeanu, Andreea Cirieac, Ebru Iuruc, Elena Racu, Bogdan Petrică Mihai, Andrei Viorel Iordache, Cristina Olteanu, Adriana Bordaş, Răzvan Ionuţ Druga, Ioana Ciucă. „Avem idealuri pe care le dorim realizate, de aceea, participând la acest proiect, am încercat să ne oferim gândurile şi viziunea noastră despre cum ar trebui sa fie promovate frumuseţile Dobrogei, implicit ale oraşului Constanţa, prin tradiţiile etnicilor care trăiesc în acest mozaic cultural şi arhitectural, reprezentând trecerea atâtor culturi de-a lungul istoriei. Implicându-ne în acest proiect, am învăţat lucruri interesante şi foarte frumoase despre costumele populare ale etnicilor, despre mândria pe care o simţi în momentul în care ştii că reprezinţi o întreagă cultură. Am fost foarte entuziasmaţi de această idee încă de la începutul proiectului şi ne-am dori foarte mult să putem promova această idee şi în afara graniţelor, pentru a arăta frumuseţea acestor locuri, de care noi deja suntem foarte mândri“, au declarat tinerii.
Proiectul SIMPRACT se derulează în perioada 1 aprilie 2014 - 15 decembrie 2015, fiind cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013, fiind coordonat de CNIPMMR şi implementat în parteneriat cu PTIR şi cu opt universităţi din România: Academia de Studii Economice Bucureşti (ASE), Universitatea „Ovidius“ din Constanţa, Universitatea „Dunărea de Jos“ din Galaţi, Universitatea din Craiova, Universitatea „Lucian Blaga“ din Sibiu, Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi“ din Iaşi, Universitatea „Valahia“ din Târgovişte, Universitatea „Constantin Brâncuşi“ din Târgu Jiu.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii