Adolescenții renunță la Facebook. Vezi care este motivul
Adolescenții renunță la Facebook. Vezi care este motivul
11 Nov, 2013 10:42
ZIUA de Constanta
1961
Marime text
Facebook a declarat că în ultimul timp s-a observat o scădere a utilizării facebook-ului în rândul adolescenților. Deși sunt tot atât de mulți utilizatori, aceștia petrec mai puțin timp pe Facebook, care a devenit victima propriului succes. Utilizat inițial cu precădere de către tineri, treptat s-a răspândit și în rândul adulților, adică în rândul părinților acestor copii, care nu se mai simt la fel de liberi atunci când postează sau dau like unui articol pe care îl văd și părinții lor. Nu puține au fost cazurile în care unele persoane au fost concediate, după ce au postat afirmații despre șefii sau locul lor de muncă, fără să realizeze că aceștia sunt în lista lor de prieteni, respectiv văd ce au avut de zis la adresa lor.
Iată de ce, noua tendință este ca lucrurile distractive să se mute în altă parte, și anume pe telefonul mobil. Bineînțeles, nu orice telefon, ci unul de ultimă generație.
În 2009, când au apărut aplicațiile mobile de mesagerie, au fost privite ca o amenințare la adresa companiilor de telefonie mobilă. În 2012, aceștia au pierdut 23 miliarde de dolari din cauza aplicațiilor de mesagerie, care găzduiesc mesaje instant gratuite prin intermediul conexiunilor de date ale telefonului, fiind în prezent de multe ori nelimitată. Acum, aceste aplicații devin o amenințare și pentru rețelele sociale.
WhatsApp, este cea mai populară aplicație de mesagerie din Marea Britanie, și potrivit revistei Mobile Marketing, are mai mult de 350 de milioane de utilizatori activi lunar la nivel global. Aproximativ 90% din populația Braziliei folosește aceste aplicații, trei sferturi dintre ruși, și jumătate dintre britanici utilizează aplicațiile de messagerie pe de mobil. WhatsApp este aplicația descărcată de 95% de posesorii de smartphone-uri din Spania.
Un alt avantaj al aplicațiilor este că le oferă utilizatorilor convorbiri private cu oameni reali din viața lor, în timp ce pe Facebook, tendinta este de a te împrieteni cu cât mai mulți utilizatori, fără ca măcar să-i fi văzut vreodată. Poți trimite poze și poți vorbi cu mai mulți prieteni în acelaș timp.
Cele mai populare aplicații provin din Asia, cu platforme de mesagerie KakaoTalk (Coreea de Sud), WeChat ( China ), LINE (Japonia), KIK în Canada și Tango în SUA. Deși toate au zeci de milioane de utilizatori, viitorul aplicațiilor de mesagerie este încă incert.
Top Aplicații de mesagerie
WhatsApp
A fost început în 2009 de către doi membri ai personalului ex-Yahoo, acest sistem de mesagerie smartphone trimite mai mult de 10 de miliarde de mesaje pe zi și are mai mult de 250 de milioane de utilizatori la nivel mondial. Una dintre cele mai populare aplicații este o amenințare pentru companiile de telecomunicații care scot bani din trimiterea mesajelor.
Snapchat
Este o aplicație ce permite utilizatorilor să trimită poze ce pot fi vizualizate o singură dată, utilizatorul specificând cât timp poza va rămâne pe aparatul destinatarului. Utilizatorul poate să trimită până la 350 mesaje pe zi. Aplicația are 5 milioane de utilizatori lunari active.
WeChat
Aplicație pusă la puncte de chinezi se ocupă în special de mesaje vocale, imagini și emoticoane, și are mai mult de 200 de milioane de abonați. Majoritate utilizatorilor sunt din China, deși are abonați și din SUA sau Marea Britanie.
KakaoTalk
O aplicatie de mesagerie coreeană, cu mai mult de 90 de milioane de utilizatori care trimit 4.8 miliarde de mesaje pe zi, a generat 42 mln $ venituri în 2012.
Iată de ce, noua tendință este ca lucrurile distractive să se mute în altă parte, și anume pe telefonul mobil. Bineînțeles, nu orice telefon, ci unul de ultimă generație.
În 2009, când au apărut aplicațiile mobile de mesagerie, au fost privite ca o amenințare la adresa companiilor de telefonie mobilă. În 2012, aceștia au pierdut 23 miliarde de dolari din cauza aplicațiilor de mesagerie, care găzduiesc mesaje instant gratuite prin intermediul conexiunilor de date ale telefonului, fiind în prezent de multe ori nelimitată. Acum, aceste aplicații devin o amenințare și pentru rețelele sociale.
WhatsApp, este cea mai populară aplicație de mesagerie din Marea Britanie, și potrivit revistei Mobile Marketing, are mai mult de 350 de milioane de utilizatori activi lunar la nivel global. Aproximativ 90% din populația Braziliei folosește aceste aplicații, trei sferturi dintre ruși, și jumătate dintre britanici utilizează aplicațiile de messagerie pe de mobil. WhatsApp este aplicația descărcată de 95% de posesorii de smartphone-uri din Spania.
Un alt avantaj al aplicațiilor este că le oferă utilizatorilor convorbiri private cu oameni reali din viața lor, în timp ce pe Facebook, tendinta este de a te împrieteni cu cât mai mulți utilizatori, fără ca măcar să-i fi văzut vreodată. Poți trimite poze și poți vorbi cu mai mulți prieteni în acelaș timp.
Cele mai populare aplicații provin din Asia, cu platforme de mesagerie KakaoTalk (Coreea de Sud), WeChat ( China ), LINE (Japonia), KIK în Canada și Tango în SUA. Deși toate au zeci de milioane de utilizatori, viitorul aplicațiilor de mesagerie este încă incert.
Top Aplicații de mesagerie
A fost început în 2009 de către doi membri ai personalului ex-Yahoo, acest sistem de mesagerie smartphone trimite mai mult de 10 de miliarde de mesaje pe zi și are mai mult de 250 de milioane de utilizatori la nivel mondial. Una dintre cele mai populare aplicații este o amenințare pentru companiile de telecomunicații care scot bani din trimiterea mesajelor.
Snapchat
Este o aplicație ce permite utilizatorilor să trimită poze ce pot fi vizualizate o singură dată, utilizatorul specificând cât timp poza va rămâne pe aparatul destinatarului. Utilizatorul poate să trimită până la 350 mesaje pe zi. Aplicația are 5 milioane de utilizatori lunari active.
Aplicație pusă la puncte de chinezi se ocupă în special de mesaje vocale, imagini și emoticoane, și are mai mult de 200 de milioane de abonați. Majoritate utilizatorilor sunt din China, deși are abonați și din SUA sau Marea Britanie.
KakaoTalk
O aplicatie de mesagerie coreeană, cu mai mult de 90 de milioane de utilizatori care trimit 4.8 miliarde de mesaje pe zi, a generat 42 mln $ venituri în 2012.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii