Facebook anunță schimbări majore. Vezi cu ce vine nou pagina de socializare
Facebook anunță schimbări majore. Vezi cu ce vine nou pagina de socializare
17 Dec, 2013 11:37
ZIUA de Constanta
2440
Marime text
Inspirați de generozitatea oamenilor după uraganul din Filipine, cei de la Facebook s-au gândit să ,,profite” de aceasta, așa că au inventat un nou buton.
Lângă arhicunoscutul LIKE, va mai apărea un nou buton DONATE, prin care oamenii vor putea face donații unor organizații care fac acțiuni caritabile.
Până în prezent, 19 organizații non-profit, printre care DonorsChoose, Oxfam și Livestrong – primesc donații prin intermediul celor de la Facebook, iar în curând și alte organizații ar putea aduna bani prin intermediul rețelei sociale.
Butonul, odată apăsat îți va cere numărul și numele deținătorului de card. Facebook nu a divulgat ce procent vor încasa, dar până în prezent, mai mulți utilizatori și-au exprimat admirația față de cei de la Facebook, pentru noul lor proiect.
O altă noutate, anunțată de către cei de la Facebook, o reprezintă reclamele video, care vor rula automat pe ecranul utilizatorului, indiferent dacă acesta va face, sau nu click pe ele. Pentru început serviciul va fi disponibil doar în America, unde piaţa publicităţii TV este estimată la 66,4 miliarde de dolari anual.
Mark Zuckerberg, fondatorul celei mai utilizate rețele sociale, Facebook, s-a implicat personal în dezvoltarea serviciului de spoturi video şi a întârziat introducerea lui, pentru a rezolva unele probleme legate de performanţă. Facebook a testat serviciul săptămâna trecută.
Specialiștii vorbesc însă despre taxe uriașe. Unii afirmă că Facebook ar putea percepe taxe și de 2 milioane de dolari pe zi pentru a permite unei companii să distribuie un spot către toţi utilizatorii din SUA, cu vârste cuprinse între 18 şi 54 de ani.
Lângă arhicunoscutul LIKE, va mai apărea un nou buton DONATE, prin care oamenii vor putea face donații unor organizații care fac acțiuni caritabile.
Până în prezent, 19 organizații non-profit, printre care DonorsChoose, Oxfam și Livestrong – primesc donații prin intermediul celor de la Facebook, iar în curând și alte organizații ar putea aduna bani prin intermediul rețelei sociale.
Butonul, odată apăsat îți va cere numărul și numele deținătorului de card. Facebook nu a divulgat ce procent vor încasa, dar până în prezent, mai mulți utilizatori și-au exprimat admirația față de cei de la Facebook, pentru noul lor proiect.
O altă noutate, anunțată de către cei de la Facebook, o reprezintă reclamele video, care vor rula automat pe ecranul utilizatorului, indiferent dacă acesta va face, sau nu click pe ele. Pentru început serviciul va fi disponibil doar în America, unde piaţa publicităţii TV este estimată la 66,4 miliarde de dolari anual.
Mark Zuckerberg, fondatorul celei mai utilizate rețele sociale, Facebook, s-a implicat personal în dezvoltarea serviciului de spoturi video şi a întârziat introducerea lui, pentru a rezolva unele probleme legate de performanţă. Facebook a testat serviciul săptămâna trecută.
Specialiștii vorbesc însă despre taxe uriașe. Unii afirmă că Facebook ar putea percepe taxe și de 2 milioane de dolari pe zi pentru a permite unei companii să distribuie un spot către toţi utilizatorii din SUA, cu vârste cuprinse între 18 şi 54 de ani.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii