Decizie importantă în dosarul în care s-a cerut suspendarea achiziției pentru traseele de transport persoane din județul Constanța
Decizie importantă în dosarul în care s-a cerut suspendarea achiziției pentru traseele de transport persoane
13 Jun, 2022 00:00
ZIUA de Constanta
1929
Marime text
- Magistrații de la Tribunalul Constanța s-au pronunțat în dosarul nr. 1887/118/2022, aflat pe rolul secției de contencios administrativ și fiscal. Servcom Adrian SRL a cerut judecătorilor să suspende actul administrative HCJ nr. 210/29.09.2021
- Judecătorii au decis să le respingă cererea însă decizia poate fi atacată cu recurs
- Servcom-Adrian SRL a depus ofertă pentru lotul 6 în cadrul licitației care încă se află în desfășurare procedura de atribuire a contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport de persoane în aria teritorială de competență a județului Constanța
- Licitația a fost lansată din 13.01.2022 iar contractul are o valoare de 611.148.947,41 lei și o valabilitate de 7 ani
- Serviciul cuprinde un număr de 57 de trasee structurate pe 8 grupe de trasee
Magistrații de la Tribunalul Constanța s-au pronunțat în dosarul nr. 1887/118/2022, aflat pe rolul secției de contencios administrativ și fiscal. Servcom Adrian SRL a cerut judecătorilor să suspende actul administrative HCJ nr. 210/29.09.2021.
Este vorba despre actul administrativ privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru fundamentarea și stabilirea soluțiilor optime de delegare a gestiunii serviciului public de transport județean prin curse regulate la nivelul județului, a modalității de atribuire a serviciului public de transport județean de persoane, a Regulamentului de efectuare a serviciului de transport județean și a documentației de atribuire a Contractelor de delegare a gestiunii Serviciului public de transport județean de persoane prin curse regulate, la nivelul județului.
Pe 10 iunie, judecătorii au decis să le respingă cererea.
Iată soluția pe scurt: „Respinge, ca neîntemeiată, cererea de chemare în judecată – în referire la capătul de cerere având ca obiect anulare Hotărâre nr. 210/29.09.2021, Hotărârea nr. 231/20.10.2021 privind modificarea anexelor Hotărârii Consiliului Judeţean Constanţa nr. 210/29.09.2021, Hotărâre nr. 303/22.12.2021 privind modificarea anexelor Hotărârii Consiliului Judeţean Constanţa nr. 210/29.09.2021, modificate prin H.C.J.C. nr. 231/20.10.2021 şi Hotărâre nr. 46/28.01.2022 privind modificarea anexelor nr. 3, 4, 7, 8 din Hotărârea Consiliului Judeţean Constanţa nr. 303/22.12.2021 şi modificarea anexei nr. 6 din H.C.J.C. nr. 210/29.09.2021, modificate prin H.C.J.C. nr. 231/20.10.2021 adoptate de Consiliul Judeţean Constanţa- formulată de reclamanta Servcom Adrian SRL în contradictoriu cu pârâtul Consiliul Județean Constanța.
Respinge, ca neîntemeiată, cererea de chemare în judecată – în referire la capătul de cerere având ca obiect suspendare executare acte administrative reprezentate de Hotărâre nr. 210/29.09.2021, Hotărârea nr. 231/20.10.2021 privind modificarea anexelor Hotărârii Consiliului Judeţean Constanţa nr. 210/29.09.2021, Hotărâre nr. 303/22.12.2021 privind modificarea anexelor Hotărârii Consiliului Judeţean Constanţa nr. 210/29.09.2021, modificate prin H.C.J.C. nr. 231/20.10.2021 şi Hotărâre nr. 46/28.01.2022 privind modificarea anexelor nr. 3, 4, 7, 8 din Hotărârea Consiliului Judeţean Constanţa nr. 303/22.12.2021 şi modificarea anexei nr. 6 din H.C.J.C. nr. 210/29.09.2021, modificate prin H.C.J.C. nr. 231/20.10.2021 adoptate de Consiliul Judeţean Constanţa- formulată de reclamantă în contradictoriu cu pârâtul.
Cu drept de recurs în termen de 15 zile de la comunicare, respectiv în termen de 5 zile de la comunicare în ceea ce priveşte capătul de cerere având ca obiect suspendare executare, cererea de recurs urmând a se depune la Tribunalul Constanţa-Secţia de Contencios Administrativ şi Fiscal.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 10.06.2022”.
Servcom-Adrian SRL reprezentantă de Iulian Spânu a depus ofertă pentru lotul 6 în cadrul licitației care încă se află în desfășurare procedura de atribuire a contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport de persoane în aria teritorială de competență a județului Constanța.
Licitația a fost lansată din 13.01.2022 iar contractul are o valoare de 611.148.947,41 lei și o valabilitate de 7 ani.
Serviciul cuprinde un număr de 57 de trasee structurate pe 8 grupe de trasee.
Menționăm că în luna mai, în cadrul aceleiași proceduri de achiziție, societatea Marcon Star controlată de familia Butnaru a fost descalificată de Comisia de atribuire a serviciilor de transport de persoane în județul Constanța. Pentru lotul III, licitația va fi reluată.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Una dintre firmele care participă la atribuirea contractului pentru serviciul public de transport județean a dat în judecată Consiliul Județean Constanța
Societatea Marcon Star controlată de familia Butnaru, descalificată de Comisia de atribuire a serviciilor de transport de persoane în județul Constanța. Procedura pentru lotul III va fi reluată
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii