IPJ Constanța cumpără sisteme tactice de comandă, de control și de comunicații pentru centrul de coordonare misiuni (DOCUMENT)
IPJ Constanța cumpără sisteme tactice de comandă, de control și de comunicații pentru centrul de coordonare
23 Sep, 2024 11:38
ZIUA de Constanta
521
Marime text
Inspectoratul de Poliție al Județului Constanța organizează o licitație publică pentru atribuirea contractului ce constă în achiziția unor echipamente pentru centrul de coordonare misiuni de la nivelul IPJ Constanța.
Mai precis, potrivit licitatiapublica.ro, este vorba despre achiziția unor sisteme tactice de comandă, de control și de comunicații. Astfel, conform descrierii, achiziția de echipamente pentru acest centru de coordonare misiuni va fi compusă din echipamente/dotări (componente hardware, software şi alte echipamente, intalare, configurare, punere în funcţiune şi testarea echipamentelor).
Valoare estimată a contractului este de 1.151.260,50 lei, iar data limită până la care pot fi depuse ofertele este de 04.10.2024, ora 15:00.
Condiții de participare
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, inclusiv cerintele privind inscrierea in registrele profesionale sau comerciale:
Prima cerință este ca ofertantul, membrul /membrii asocierii, subcontractantul / subcontractanţii, terţul / terţii susţinători nu trebuie să se regăsească în situaţiile prevăzute la art. 60, 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016.
Modalitatea prin care poate fi demonstrată îndeplinirea cerinţei: se va completa DUAE de către operatorii economici participanţi la procedura de atribuire cu informaţiile aferente situaţiei lor. Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea autorităţii contractante, de ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluării ofertelor. Aceste documente pot fi:
• certificate de atestare fiscală CU PRIVIRE LA PLATA impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc) VALABILE LA MOMENTUL PREZENTĂRII;
• cazierul judiciar al operatorului economic şi al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de
reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aşa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv;
• după caz, documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind
achiziţiile publice;
• alte documente edificatoare, după caz. Notă: În cazul ofertanților persoane juridice straine pentru îndeplinirea cerinței trebuie să prezinte documente edificatoare eliberate de autorități competente din țara în care aceștia sunt rezidenți, prin care să dovedească faptul că nu au datorii restante de plată a impozitelor către bugetul de stat și bugetul local, în conformitate cu legislația din țara de rezidență, la momentul prezentării documentelor. Documentelor prezentate li se vor alătura traducerile autorizate ale acestora, în limba română.
Cea de-a doua cerință este evitarea conflictului de interese – Fiecare operator economic participant la procedura de atribuire, indiferent de calitatea acestuia (ofertant unic, asociat, terț susținător, subcontractant, după caz), nu trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art. 59 și art. 60 din Legea 98/2016, cu modificările și completările ulterioare Modalitatea de îndeplinire: Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 59 și art. 60 din Legea 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, completată cu numele persoanelor cu atribuții de decizie din cadrul autorității contractante, fiind semnată de reprezentantul legal al societăţii/administrator conform O.N.R.C. sau de un împuternicit al acestuia, conform unui mandat/împuterniciri scrise semnate de administrator.
Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante în procesul de verificare/evaluare a ofertelor în cadrul autorităţii contractante:
- Comisar șef de poliție de poliție Șerbănescu Carmen;
– Împuternicit Director Administrativ;
- Comisar șef de poliție AGBAȘ LILIANA - Contabil Şef;
- Comisar de poliție Buzescu Adelin - Împuternicit Șef Serviciul Logistic;
- MIREA MADALINA- Consilier Juridic;
- Comisar șef de poliție de poliție Militaru Alina -Compartiment de specialitate – A.P.I.I.;
- Comisar șef de poliție LALU VIOLETA -Compartiment de specialitate – S.C.I.;
- Inspecor principal de poliție STRAT ADRIAN - Compartiment de specialitate – S.C.I.;
- Agent de poliție TUNSCHI ALEXANDRU RADU -Compartiment de specialitate – S.C.I.;
- Subcomisar de poliție COSTEL MARLENEANU - Ofiter compartimentul Marketing si Achizitii;
- Comisar șef de poliție TUDOSE MARIAN – Șef Strutura;
- Comisar șef de poliție CARPEN MIHAELA - Împuternicit Șef Birou Coordonare Misiuni.
Criteriul de atribuire îl reprezintă cel mai bun raport calitate – preț.
Locul de executare indicat de autoritatea contractantă este în Constanța, str Cpt. Dobrilă Eugeniu, nr 14, judetul Constanța.
Modalitatea de atribuire a contractului este online.
În secțiunea Documente poate fi consultat în integralitate anunțul de participare simplificat.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
IPJ Constanța modernizează poligonul de tragere! Contractul depășește un milion de lei
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii