Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
09:07 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

IPJ Constanța modernizează poligonul de trageri! Vezi la ce sumă se ridică investiția

ro

22 Jul, 2024 17:00 920 Marime text


Inspectoratul de Poliție Județean Constanța a publicat pe SEAP un anunț de participare pentru achiziția unui sistem automatizat de acționare și monitorizare ținte poligon cât și pentru un echipament pentru tratarea aerului.
 
Potrivit licitatiapublica.ro, valoarea investiției se ridică la 1.223.505.00 lei, iar data până la care pot fi depuse ofertele este 05.08.2024, ora 15:00.
 
În descrierea privind obiectul achiziției, Inspectoratul de Poliție Județean Constanța a precizat că are în administrare un poligon acoperit pentru executarea tragerilor cu armamentul din dotare și este necesar achiziționarea unor sisteme automatizate de acționare și monitorizare a țintelor din poligonul de tragere și că, de asemenea, sunt utile și echipamente pentru filtrarea aerului care dotează poligonul interior organizat pe 4 direcții individuale de tragere, fiind compuse din: sistem ventilație, sistem climatizare, sisteme monitorizare și control acces, sistem de iluminat și efecte speciale, sistem de sonorizare și efecte acustice, cameră control și comandă, 4 ținte cu deplasare automată, programabilă, cu opriri selectabile, 3 separatoare cu protectie balistică, 5 bucăți de sticlă balistică certificată cf. OUG 158/1999 / ML13 / FB4 11, alte materiale - un aspirator antiex, inclusiv montarea și punerea în funcțiune a acestora.
 
Criteriul de atribuire al contractului îl reprezintă prețul cel mai scăzut.
 
Durata contractului, concesiunii, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții este de 4 luni.
 
Potrivit autorității contractante, condițiile de participare  prevăd ca ofertantul, membrul /membrii asocierii, subcontractantul / subcontractanţii, terţul / terţii susţinători nu trebuie să se regăsească în situaţiile prevăzute la art. 60, 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016.
 
Modalitatea prin care poate fi demonstrată îndeplinirea cerinţei: se va completa DUAE de către operatorii economici participanţi la procedura de atribuire cu informaţiile aferente situaţiei lor.

 
Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea autorităţii contractante, de ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluării ofertelor.
 
Aceste documente pot fi:
 
• certificate de atestare fiscală cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc) valabile la momentul prezentării;
• cazierul judiciar al operatorului economic şi al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aşa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv;
• după caz, documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice;
• alte documente edificatoare, după caz.

 
În cazul ofertanților persoane juridice străine pentru îndeplinirea cerinței trebuie să prezinte documente edificatoare eliberate de autorități competente din țara în care aceștia sunt rezidenți, prin care să dovedească faptul că nu au datorii restante de plată a impozitelor către bugetul de stat și bugetul local, în conformitate cu legislația din țara de rezidență, la momentul prezentării documentelor. Documentelor prezentate li se vor alătura traducerile autorizate ale acestora, în limba română.
 
A doua cerință impusă de cumpărător este evitarea conflictului de interese – Fiecare operator economic participant la procedura de atribuire, indiferent de calitatea acestuia (ofertant unic, asociat, terț susținător, subcontractant, după caz), să nu se regăsească în situațiile prevăzute la art. 59 și art. 60 din Legea 98/2016, cu modificările și completările ulterioare.
 
Astfel, este necesară declarația privind neîncadrarea în prevederile art. 59 și art. 60 din Legea 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, completată cu numele persoanelor cu atribuții de decizie din cadrul autorității contractante, fiind semnată de reprezentantul legal al societăţii/administrator conform O.N.R.C. sau de un împuternicit al acestuia, conform unui mandat/împuterniciri scrise semnate de administrator.
 
Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante în procesul de verificare/evaluare a ofertelor în cadrul autorităţii contractante:
 
- Comisar șef de poliție de poliție Șerbănescu Carmen – Împuternicit Director Administrativ;
- Comisar șef de poliție AGBAȘ LILIANA - Contabil Şef;
- Comisar de poliție Buzescu Adelin - Împuternicit Șef Serviciul Logistic;
- Subcomisar de poliție CREȚEANU IONUȚ;
- Compartiment de specialitate - Șef Biroul Tehnic;
- MIREA MADALINA- Consilier Juridic;
- Comisar șef de poliție de poliție Militaru Alina - Compartiment de specialitate – A.P.I.I.; 
- Subinspector de poliție Drăghici Eduard -Compartiment de specialitate – A.P.I.I.; 
- Subcomisar de poliție COSTEL MARLENEANU - Ofițer compartimentul Marketing si Achizitii; 
- Comisar şef de poliţie Filip Nelu – Șef Serviciu Pregătire Profesională.
 
Toate documentele solicitate de autoritatea contractantă vor fi depuse de ofertant prin mijloace electronice în SEAP, semnate cu semnatură electronică extinsă bazată pe un certificat calificat, conform Legii nr. 455/2001 republicată, privind semnatura electronică.
 
Documentele emise în altă limbă decât limba romană vor fi prezentate în limba de origine, însoțite de o traducere autorizată a acestora în limba romană. Toate documentele vor avea, pe lângă semnatură, menționat în clar numele întreg al persoanei semnatare.
 
Nedepunerea DUAE odata cu oferta (inclusiv pentru asociat/tert sustinator/subcontractant) atrage respingerea acesteia ca inacceptabilă.
 
Se vor depune odata cu DUAE angajamentul ferm al terțului susținător din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susținerea acestuia, acordul de subcontractare sau, după caz, acordul de asociere.
Operatorii economici care depun oferta trebuie să dovedească o forma de înregistrare în condițiile legii din țară de rezidență, să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului. Cerința se aplică inclusiv pentru subcontractanți sau terți susținători care completează informațiile aferente situației lor la nivelul unui DUAE distinct.
 
La momentul depunerii ofertei tehnice, ofertantul va face dovada că deţine experienţă în activităţi similare având ca obiect lucrări de amenajare, modernizare construcţii, echipamente, instalaţii şi amenajări specifice pentru pregătirea şi desfăşurarea tragerilor, folosirea, testarea, experimentarea, omologarea şi recepţia dispozitivelor militare şi muniţiilor/armamentului, realizate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări/documente constatatoare sau echivalent în valoare cumulată de cel puţin 1.000.000 lei fără TVA.
 
Ultimii 5 ani vor fi calculaţi până la data limită de primire a ofertelor, cu menţiunea că în cazul în care autoritatea contractantă este nevoită, indiferent de motive, să procedeze la decalarea termenului-limită stabilit pentru depunerea candidaturilor/ofertelor, publicând în acest sens o erată, limita inferioară a perioadei de 5 ani se extinde cu perioada de timp aferentă decalării, urmând a fi considerată îndeplinită cerinţa pentru toţi operatorii care au prezentat dovada finalizării contractului de experienţă similară în intervalul de timp nou rezultat.
 
În secțiunea Documente pot fi consultate în integralitate atât anunțul de participare, cât și caietul de sarcini, însoțit de anexă.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise
 
Citește și
IPJ Constanța investește peste 100.000 de euro pentru reparațiile de la Poligonul de tragere

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii