Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
07:40 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Oportunitate de promovare pentru judecătorii constănțeni Se caută vicepreședinte pentru Curtea de Apel. Posturi de conducere scoase la concurs (documente)

ro

02 May, 2020 00:00 2516 Marime text

Anunț de interes pentru judecătorii dobrogeni! Nouă posturi de conducere au fost scoase la concurs în instanțele de pe raza Curții de Apel Constanța, iar printre acestea se numără și cele două funcții de vicepreședinte la nivelul instanței supreme din orașul de la malul mării. Informațiile au fost făcute publice de către reprezentanții Consiliului Superior al Magistraturii. Cererile de înscriere vor fi depuse de judecătorii interesați online, prin poștă și prin fax, până la data de 21 mai.

În secțiunea Documente puteți descărca cererea de înscriere în concurs, dar și tematica și bibliografia pentru examen.
Potrivit informațiilor date publicității de către Consiliul Superior al Magistraturii, cele nouă posturi de conducere scoase la concurs sunt la Curtea de Apel Constanța, Tribunalul Tulcea și, respectiv, la Judecătoriile Medgidia, Mangalia, Tulcea, Măcin și Babadag. Astfel, la Curtea de Apel Constanța sunt disponibile pentru magistrații interesați cele două posturi de vicepreședinte, în timp ce la Tribunalul Tulcea este vacantă funcția de președinte. Magistrații pot opta pentru funcția de vicepreședinte al Judecătoriei Medgidia sau pentru cea de președinte al Judecătoriei Mangalia. La Tulcea, sunt puse la bătaie posturile de președinte și vicepreședinte ai Judecătoriei Tulcea, iar la Judecătoriile Măcin și Babadag sunt scoase la concurs posturile de președinte.

Date despre concurs


Concursul se desfășoară în perioada mai-iulie 2020 și, așa cum am menționat, cererile de înscriere pot fi depuse online de către judecătorii interesați, prin poștă și prin fax. Data limită pentru transmiterea cererilor de înscriere este 21 mai 2020. „Cererile de înscriere depuse prin poștă vor fi înaintate și prin fax la Institutul Național al Magistraturii, la numărul 021/311.02.34. Cererile de înscriere împreună cu documentele mai jos menționate vor fi comunicate și prin e-mail la următoarea adresă: office@inm-lex.ro“, se arată în anunțul Consiliului Superior al Magistraturii.
Mai arată reprezentanții instituției că cererile de înscriere trebuie însoțite de declarațiile prevăzute de art. 48 alin. 10-11 din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare și art. 6 alin. 4 din Regulament, curriculum vitae, copia actului de identitate și documentele considerate relevante de către candidați.
„Proiectele referitoare la exercitarea atribuțiilor specifice funcțiilor de conducere se depun atât pe suport de hârtie, cât și în format electronic, pe suport specific CD/stick USB, la Consiliul Superior al Magistraturii, până la data de 27 mai 2020, inclusiv. Proiectele care se transmit prin serviciile poștale sau de curierat vor purta pe plic data expediției“, se arată în anunț.
Concursul se va desfășura în modul următor: la data de 31 mai 2020 va avea loc testul scris pentru testarea psihologică, în perioada 3-8 iunie se va desfășura interviul pentru testarea psihologică, în perioada 20-26 iunie va avea loc susținerea proiectului, iar pe 28 iunie va fi testul scris privind managementul, comunicarea și resursele umane.

În secțiunea Documente puteți descărca cererea de înscriere în concurs, dar și tematica și bibliografia pentru examen.

Citește și:

Pelehra, Halută şi Agisuna, printre admişi Constănţenii viitori auditori de justiţie. Avocaţi, grefieri, absolvenţi de Drept. Rezultatele definitive (document)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii