Regional Air Services, la judecată cu MApN şi Statul Major al Apărării Adrian Vasilache, directorul Aeroportului Tuzla - „Este o chestiune internă“
Regional Air Services, la judecată cu MApN şi Statul Major al Apărării: Adrian Vasilache, directorul Aeroportului
16 Oct, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
5098
Marime text
Proces cu greutate la Curtea de Apel Constanţa: Ministerul Apărării Naţionale a fost chemat la bară de Regional Air Services, firma ce deţine şi administrează aeroportul de la Tuzla. Vecini cu Grupul 256 Elicoptere al MApN şi aflaţi în plină fază de modernizare a aerodromului, reprezentanţii Regional Air Services ne-au precizat că procesul nu are legătură cu proiectul de modernizare, ci că este „o chestiune internă, pur administrativă, ce ţine de procedură“ şi în legătură cu care nu doresc să intre în mai multe detalii.
La rândul lor, reprezentanţii MapN ne-au precizat că, procesul fiind proaspăt intentat, nu au primit încă cererea de chemare în judecată.
Magistraţii Curţii de Apel Constanţa sunt chemaţi să împartă dreptatea între Ministerul Apărării şi firma ce administrează Aerodromul Tuzla. Concret, pe rolul Secţiei a II-a Civile, de contencios administrativ şi fiscal a instanţei a fost înregistrat dosarul prin care SC Regional Air Services SRL a dat în judecată Ministerul Apărării Naţionale, dar şi Statul Major al Apărării. Obiectul dosarului îl reprezintă „anulare act administrativ“, iar primul termen de judecată nu a fost încă fixat.
Tocmai pentru că dosarul este recent deschis, colonelul Oliver Anghel, purtătorul de cuvânt al Ministerului Apărării Naţionale, ne-a declarat că nu a ajuns încă la minister cererea de chemare în judecată, pentru a putea afla ce act administrativ contestă firma respectivă.
La rândul său, Adrian Vasilache, directorul Aeroportului Tuzla, ne-a declarat, legat de procesul nou deschis, că „este o chestiune strict internă, administrativă, a noastră. E o chestie ce ţine de procedură“. Totodată, acesta ne-a spus că procesul nu are nicio legătură cu proiectul de modernizare a aeroportului, proiect pentru care s-a demarat procedura de implementare încă de anul trecut şi în cadrul căruia aerodromul trebuie să ţină seama şi de faptul că se învecinează la est cu Grupul 256 Elicoptere, unitate a Ministerului Apărării Naţionale.
Regional Air Services, în cifre
În acest context, rămâne de văzut când se va stabili primul termen în cauză şi care vor fi apărările formulate de Ministerul Apărării, dar şi de reprezentanţii Statului Major al Apărării cu privire la solicitările formulate de RAS Tuzla.
Amintim, totodată, că anul trecut firma RAS Tuzla a anunţat demararea proiectului „Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii aeroportuare – Aeroportul Tuzla“, a cărui valoare estimată a contractului era de 600.000 de lei, fără TVA.
Firma Regional Air Services Tuzla a fost înfiinţată în 1998 şi se ocupă cu „transporturi aeriene de pasageri“. În acţionariatul firmei figurează SC Regional Air Suport SRL şi Adrian Ştefan Vasilache, ultimul fiind şi administrator.
Conform www.vrajitorul.eu, în 2016, firma a avut 107 angajaţi, profit brut 790.657 de lei şi cifra de afaceri 35.637.454 de lei. În 2017, numărul mediu al salariaţilor a fost 103, profitul brut 303.342 de lei, iar cifra de afaceri 38.439.069 de lei.
Citeşte şi:
Aeroportul Tuzla va suferi modificări (document)
Ce răspuns a primit de la APM Constanţa Regional Air Services în legătură cu modernizarea infrastructurii aeroportuare
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii