Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
08:08 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Societatea care administrează Cimitirul Municipal cheamă în judecată Consiliul Local Constanţa şi contestă taxele şi impozitele locale

ro

15 May, 2018 00:00 6058 Marime text
Societatea care administrează Cimitirul Municipal din Constanţa, Progress Consulting SA, a înregistrat, la sfârşitul lunii aprilie, pe rolul instanţei de contencios administrativ a Tribunalului Constanţa, dosarul 2608/118/2018. Administratorii societăţii cheamă în judecată Consiliul Local Municipal Constanţa şi solicită instanţei anularea a trei acte administrative: HCL nr. 145/2011, nr. 330/2012 şi nr. 295/2013. Cele trei hotărâri de Consiliu Local vizează stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anii 2012, 2013 şi 2014. Am încercat să obţinem un punct de vedere de la reprezentanţii societăţii, însă la numerele de telefon care apar în fişa firmei, declarate chiar de acţionari la Registrul Oficiului Comerţului, nu au putut fi contactaţi.
 

Progress Consulting SA, în datele Registrului Comerţului

 
Înmatriculată în anul 1997, firma Progress Consulting SA are un capital social subscris de 500.000 de lei, integral vărsat, compus din 40.000 de acţiuni. Valoarea unei acţiuni este de 12,5 lei. Societatea este controlată de Cristina Crăciun, născută pe 28.06.1965, în Constanţa, cu 25% din capitalul social, şi Nicolae Crăciun, născut pe 2.09.1963, în Adamclisi, Constanţa, cu 75% din capitalul social.
 
Persoane împuternicite ale societăţii, care desfăşoară activităţi de pompe funebre şi similare, sunt: Romulus Dănuţ Vladu - preşedinte Consiliu de Administraţie, Ionel Ştefan - membru în CA, Adrian Rapotan - administrator. Cenzorii firmei sunt Isabella-Adriana Mitulescu, Dan-Sava Creţu, Carmen-Mioara Bola şi Mihaela Chiorpec.
 
Punctele de lucru ale firmei au următoarele adrese: municipiul Constanţa, strada Baba Novac nr. 194; Bucureşti, Sectorul 3, strada Brăiliţa nr. 13. Activităţi desfăşurate în afara sediului social şi a sediilor secundare constau în: comerţ cu ridicata al materialului lemnos, al materialelor de construcţii şi al echipamentelor sanitare; activităţi de servicii anexe pentru transporturi terestre; transporturi rutiere de mărfuri; alte transporturi terestre de călători; transporturi cu taxiuri; transporturi urbane, suburbane şi metropolitane de călători; alte lucrări speciale de construcţii; lucrări de învelitori, şarpante şi terase la construcţii; alte lucrări de finisare; lucrări de vopsitorie, zugrăveli şi montări de geamuri; lucrări de pardosire şi placare a pereţilor; lucrări de tâmplărie şi dulgherie; lucrări de ipsoserie; alte lucrări de instalaţii pentru construcţii; lucrări de instalaţii sanitare, de încălzire şi de aer condiţionat; lucrări de instalaţii electrice; lucrări de pregătire a terenului; lucrări de demolare a construcţiilor; lucrări de construcţie a altor proiecte inginereşti; lucrări de construcţie a proiectelor utilitare pentru electricitate şi telecomunicaţii; lucrări de construcţie a proiectelor utilitare pentru fluide; construcţia de poduri şi tuneluri; lucrări de construcţie a căilor ferate de suprafaţă şi subterane; lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.
 
În anul fiscal 2014, firma cu 70 de salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 6.866.959 de lei şi un profit de 1.471.301 lei. De asemenea, în anul 2015, firma cu 72 de salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 8.445.455 de lei şi un profit de 2.778.910 lei. Situaţia financiară pe anul 2016 este următoarea: 84 de salariaţi, cifră de afaceri de 9.365.759 de lei şi profit de 3.646.484 de lei.
  

Afaceri imobiliare  


Reamintim că, pe data de 9 martie 2018, Progress Consulting SA a obţinut de la Primăria Constanţa Certificatul de urbanism nr. 841, pentru „Construire imobil de locuinţe S+Dm+P+2-7E cu condiţia respectării prevederilor HCL nr. 119/27.02.2008 privind funcţiunea de locuinţe cu spaţii comerciale şi asigurare locuri de parcare în incintă“, pentru investiţia realizată pe strada Nicolae Iorga nr. 24B din Constanţa.
 
În anul 2008, Progress Consulting SA a obţinut aprobarea Consiliului Local Municipal pentru un plan urbanistic zonal care îi permitea să construiască un bloc cu subsol, demisol, parter şi 11 etaje pe strada Nicolae Iorga nr. 24B, pe un teren cu suprafaţa de 822 mp. În şedinţa din 27 februarie 2008, CLM a aprobat respectivul PUZ, cu menţiunea ca solicitantul să îndeplinească toate condiţiile impuse de furnizorii de utilităţi: apă, energie electrică şi termică. Terenul, identificat cu numerele cadastrale 19326 şi 12808, înscris în Cartea Funciară sub nr. 49594 şi nr. 37245, aşa cum rezultă din Încheierea nr. 24615/2005, eliberată de OCPI Constanţa, respectiv Încheierea nr. 18703/2003, eliberată de Biroul de Carte Funciară de pe lângă Judecătoria Constanţa, este proprietate a SC Progress Consulting SA, conform contractelor de vânzare-cumpărare nr. 2502/2005, autentificat de notarul public Mariana Iosif, şi nr. 6345/2005, autentificat de notarul public Cristina Budei.
 
Citeşte şi:

 
Asociaţii Nicolae şi Cristina Crăciun au primit un apartament şi două garaje de la Progress Consulting SA, firma care administrează Cimitirul Municipal Constanţa

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii