Numarul reclamatiilor de la consumatori creste in ajunul Sarbatorilor
Numarul reclamatiilor de la consumatori creste in ajunul Sarbatorilor
08 Dec, 2007 00:00
ZIUA de Constanta
671
Marime text
Reclamatiile din partea consumatorilor nemultumiti sunt in numar mult mai mare in lunile noiembrie si decembrie, se arata intr-un comunicat al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, remis Rompres.
In perioada 12 - 30 noiembrie 2007, institutia a inregistrat 3.072 reclamatii.
Sectorul serviciilor este cel care atrage cele mai multe nemultumiri, respectiv 1.510 reclamatii, urmat de cel al produselor nealimentare, cu 1.131 reclamatii, si al produselor alimentelare, cu 431 reclamatii.
In aceeasi perioada, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a efectuat un numar de 7.070 actiuni de control, urmarind calitatea serviciilor, respectarea contractelor incheiate cu beneficiarii, precum si respectarea calitatilor esentiale si a conditiilor de comercializare atat pentru produsele alimentare, cat si pentru cele nealimentare.
Pentru incalcarea dispozitiilor legale in ceea ce priveste protectia consumatorilor, inspectorii ANPC au aplicat amenzi contraventionale in valoare totala de 6,71 milioane lei.
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor atrage atentia operatorilor economici ca au obligatia de a pune pe piata bunuri si servicii care nu afecteaza sanatatea si siguranta consumatorilor.
Scris de: {autor}RMP{/autor}
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii