Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
21:21 19 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Activităţi de publicitate doar în relaţie directă cu Primăria Constanţa PMP spune NU panotajului stradal din municipiu

ro

04 Jul, 2019 00:00 2536 Marime text

Partidul Mişcarea Populară nu susţine amplasarea de panouri publicitare în municipiul Constanţa. Contractul de panotaj dintre Primăria Constanţa şi firma prietenă a lui Mazăre, care a dus la amplasarea celor 647 de panouri publicitare în tot municipiul, s-a încheiat. Acest contract, ce a adus o imagine urbanistică dezastruoasă timp de 15 ani, a fost total nefavorabil pentru Primăria Constanţa. Sumele mari încasate pentru publicitatea afişată pe aceste panouri s-au dus în buzunarele firmei prietene a lui Mazăre (Seaview Media) şi mai puţin în bugetul administraţiei locale.

„Am susţinut şi am avut ca obiectiv de campanie demolarea tuturor panourilor publicitare din municipiul Constanţa, panouri care, din punct de vedere urbanistic, lasă de dorit şi pun în pericol circulaţia auto şi pietonală, precum şi vieţile omeneşti (fiind distruse din cauza vremii, multe dintre ele rupându-se şi căzând la pământ de-a lungul timpului). Consider că acestea trebuie demolate urgent de către administraţia locală şi nicidecum să i se permită apropiatului lui Mazăre să amâne demolarea celor 647 de panouri, iar între timp să încaseze sute de mii de euro pe publicitate, iar Primăriei Constanţa să nu i se transfere nimic, deoarece contractul este încheiat. Este inadmisibil ca această „golăneală economică” să funcţioneze pe spatele constănţenilor. Consider că toţi cei care au la această dată afişaj pe panourile aparţinând Seaview Media, firma apropiată grupării Mazăre, nu fac altceva decât să gireze o ilegalitate şi să prejudicieze bugetul local.

Sunt sigur că locuitorii Constanţei vor înţelege că, începând de azi, toţi cei care afişează reclame pe panourile publicitare nu fac altceva decât să susţină economic această firmă care prejudiciază bugetul local (acţionarii firmei Seaview Media: Elena Geraldina Neagoe, Carmen Antoanela Stăncescu, Emilian Schwartzenberg, Sorin Ionuţ Barbu şi Oana Mihaela Schwartzenberg)”, susţine preşedintele PMP Constanţa, Claudiu Palaz.

Partidul Mişcarea Populară va susţine desfăşurarea activităţii de publicitate doar în relaţie directă cu Primăria Constanţa, în aşa fel încât sumele mari provenite din publicitate să intre în casieria primăriei, nicidecum în buzunarele unor grupări care  „sug” din bugetul local, anunţă formaţiunea politică.

Totodată, reprezentanţii PMP susţin că panotajul stradal trebuie să aibă un nou regulament, astfel încât să fie spart monopolul unei singure firme, iar locaţiile în care se vor amplasa aceste panouri să fie aprobate individual în Consiliul Local.

Vă reamintim că, în anul 2004, fostul primar la municipiului Constanţa, Radu Mazăre, a semnat un contract de colaborare cu o singură firmă, care a obţinut monopolul pe întreaga activitate de afişaj, reclamă şi publicitate pe domeniul public şi privat al municipiului Constanţa. Contractul a fost semnat pe o perioadă de 15 ani. Părţile semnatare au fost Municipiul Constanţa, prin Radu Ştefan Mazăre, şi SC Seaview Media SRL, prin administrator unic Alina Elena Iacovici. Obiectul contractului, aflat în vigoare până pe 2 iulie  2019, îl reprezenta realizarea, în comun, a activităţii de afişaj, reclamă şi publicitate pe domeniul public şi privat al municipiului Constanţa. Prin activitatea de reclamă şi publicitate se înţelegea, conform contractului, „orice formă de promovare a unui produs, serviciu sau activitate, sampling“.

Contractul dintre Primăria Constanţa şi Seaview Media a expirat pe 2 iulie a.c.. Purtătorul de cuvânt al Primăriei Constanţa, Adriana Deoancă, a declarat că, în următoarele zile, pe pagina web a municipalităţii va fi încărcat noul regulament privind panotajul stradal, care a fost reactualizat în conformitate cu legislaţia în vigoare. Acest regulament va rămâne în dezbatere publică timp de 30 de zile, apoi va fi supus votului Consiliului Local Municipal. Ulterior, se va organiza o nouă licitaţie.
Administratorul Seaview Media, Ionuţ Barbu, a precizat că nu are nimic de comentat vizavi de acest subiect.


Citeşte şi:

Contractul de panotaj din municipiul Constanţa s-a încheiat. Prietenul lui Mazăre, nevoit să-şi desfiinţeze cele 647 de panouri publicitare (galerie foto)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii