CCR a amânat decizia USR și Forța Dreptei au depus sesizare pe ordonanţa privind transporturile rutiere
CCR a amânat decizia: USR și Forța Dreptei au depus sesizare pe ordonanţa privind transporturile rutiere
24 Apr, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
847
Marime text
⦁Parlamentarii USR şi Forţa Dreptei au atacat la CCR legea pe motiv că este amânată, încă o dată, liberalizarea reală a transportului rutier de persoane pentru a fi apărate interesele unor transportatori protejați politic
⦁Ei au invocat cinci încălcări ale prevederilor constituţionale, printre care încălcarea principiului libertăţii economice, încălcarea principiului egalităţii în drepturi şi încălcarea obligaţiei statului de protecţie a libertăţii comerţului şi a concurenţei loiale
⦁Discuții au fost amânate de Curtea Constituţională a României pentru 28 mai
Curtea Constituţională a României a amânat, miercuri, pentru 28 mai, discuţiile pe sesizarea depusă de USR şi Forţa Dreptei în legătură cu Legea pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului 27/2011 privind transporturile rutiere.
Parlamentarii USR şi Forţa Dreptei au atacat la CCR legea pe motiv că este amânată, încă o dată, liberalizarea reală a transportului rutier de persoane pentru a fi apărate "interesele celor protejați politic".
Ei au invocat cinci încălcări ale prevederilor constituţionale, printre care încălcarea principiului libertăţii economice, încălcarea principiului egalităţii în drepturi şi încălcarea obligaţiei statului de protecţie a libertăţii comerţului şi a concurenţei loiale.
„De peste 10 ani, PSD şi PNL au tot prelungit programul de transport şi licenţele „băieţilor deştepţi" care oferă românilor autobuze vechi, poluante, adevărate sicrie pe roţi. Ultima prelungire, dată în 2019 de Ministerul Transporturilor condus de Răzvan Cuc de la PSD, a fost desfiinţată de Consiliul Concurenţei în 2021. Atunci, Consiliul Concurenţei a stabilit şi paşii concreţi pe care trebuia să îi facă Ministerul Transporturilor pentru a deschide complet piaţa, cu interdicţie fermă ca programul de transport să fie prelungit după data de 30 iunie 2023", au explicat reprezentanţii USR şi Forţa Dreptei.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Legea care permite subconcesionarea bunurilor publice ale statului prin atribuire directă atacată de către USR şi Forţa Dreptei
⦁Ei au invocat cinci încălcări ale prevederilor constituţionale, printre care încălcarea principiului libertăţii economice, încălcarea principiului egalităţii în drepturi şi încălcarea obligaţiei statului de protecţie a libertăţii comerţului şi a concurenţei loiale
⦁Discuții au fost amânate de Curtea Constituţională a României pentru 28 mai
Curtea Constituţională a României a amânat, miercuri, pentru 28 mai, discuţiile pe sesizarea depusă de USR şi Forţa Dreptei în legătură cu Legea pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului 27/2011 privind transporturile rutiere.
Parlamentarii USR şi Forţa Dreptei au atacat la CCR legea pe motiv că este amânată, încă o dată, liberalizarea reală a transportului rutier de persoane pentru a fi apărate "interesele celor protejați politic".
Ei au invocat cinci încălcări ale prevederilor constituţionale, printre care încălcarea principiului libertăţii economice, încălcarea principiului egalităţii în drepturi şi încălcarea obligaţiei statului de protecţie a libertăţii comerţului şi a concurenţei loiale.
„De peste 10 ani, PSD şi PNL au tot prelungit programul de transport şi licenţele „băieţilor deştepţi" care oferă românilor autobuze vechi, poluante, adevărate sicrie pe roţi. Ultima prelungire, dată în 2019 de Ministerul Transporturilor condus de Răzvan Cuc de la PSD, a fost desfiinţată de Consiliul Concurenţei în 2021. Atunci, Consiliul Concurenţei a stabilit şi paşii concreţi pe care trebuia să îi facă Ministerul Transporturilor pentru a deschide complet piaţa, cu interdicţie fermă ca programul de transport să fie prelungit după data de 30 iunie 2023", au explicat reprezentanţii USR şi Forţa Dreptei.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Legea care permite subconcesionarea bunurilor publice ale statului prin atribuire directă atacată de către USR şi Forţa Dreptei
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii