Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
12:15 14 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

CJC e în bani Bani pentru publicitatea reabilitării monumentului Tropaeum Traiani

ro

05 Apr, 2011 02:34 1844 Marime text
cap_9.jpgConsiliul Judeţean Constanţa a mai scos la mezat un contract de publicitate. De această dată contractul vizează serviciile de publicitate şi informare pentru proiectul „Reabilitare Monument triumfal Tropaeum Traiani", proiect finanţat prin POR 2007 - 2013, Axa prioritară 5 - Dezvoltare durabilă şi promovarea turismului, Domeniul Major de intervenţie 5.1 „Restaurarea şi valorificarea durabilă a patrimoniului cultural, precum şi crearea/modernizarea infrastructurilor conexe".

Pentru acest contract, finanţat din fonduri europene, CJC dă nu mai puţin de 200.000 de lei. Data limită de depunere a ofertelor este 12 aprilie, ora 10.00, iar şedinţa de deschidere a ofertelor va avea loc în aceeaşi zi de la ora 12.00. Durata contractului este de 32 de luni.

În ceea ce priveşte activitatea de publicitate şi informare, potrivit contractului, firma care se va ocupa trebuie să realizeze patru panouri temporare şi patru plăci permanente, dar şi 5.000 de broşuri şi 5.000 de CD-uri. Firmele care vor să participe la licitaţie trebuie să prezinte bilanţul contabil pentru ultimii trei ani, respectiv 2007, 2008, 2009 la 31 decembrie, iar cifra medie de afaceri în aceeaşi perioadă să fie de minim 350.000 de lei. Acestea trebuie să prezinte şi o declaraţie privind principalele contracte similare cu diverse produse/servicii de publicitate. De asemenea, se solicită experienţă similară, respectiv în contracte de publicitate media în valoare de minim 150.000 lei, demonstrată prin

contracte de furnizare de produse/prestări de publicitate media, încheiate şi finalizate în ultimii trei ani. Garanţia de participare solicitată este de 3.000 lei, iar cea de bună execuţie va fi în cuantum de 5% din preţul contractului, fără TVA. Câştigătorul licitaţiei trebuie să organizeze, pe parcursul derulării proiectului, două conferinţe de presă, la lansarea execuţiei lucrărilor şi la sfârşitul proiectului, iar după fiecare conferinţă să elaboreze câte un comunicat de presă cu precizarea rezultatelor proiectului şi a impactului acestora. Mai mult, trebuie să se realizeze şi să se difuzeze şi un spot publicitar privind promovarea proiectului „Reabilitare Monument Triumfal Tropaeum Traiani", cu o durată de 30 de secunde, pe toată perioada de derulare a proiectului, pe un post de televiziune cel puţin regional.

Cine să fie câştigătorul?

În ceea ce priveşte participanţii nu este exclus ca una din firmele care a câştigat în mod constant contracte de acest gen de la CJC, SC Soti Cable Neptun SRL, să participe la această licitaţie mai ales că în plan local, este singura care îndeplineşte câteva din cerinţele impuse de CJC în caietul de sarcini. De altfel, societatea este una dintre cele mai apropiate administraţiei judeţene şi nu numai. Recent, pe 7 ianuarie, SC Soti Cable Neptun SRL a câştigat de la CJC contractul privind „Serviciile de informare şi promovare a instituţiei pe canale TV", pentru suma de 1.834.224 de euro. Mai înainte, pe 15 decembrie 2009, aceeaşi firmă s-a ocupat, contra sumei de 41.087 de lei, de „Serviciile de publicitate-media TV, difuzare film documentar pentru proiectul Cetăţi antice dobrogene". Tot în 2009, în luna octombrie societatea primea şi contractul pentru „Serviciile de publicitate media TV pentru «Reţea Internaţională de Terminale Informatice România - Bulgaria»" pentru 56.882,25 de lei, fără TVA. Precizăm că la toate aceste licitaţii a fost singurul participant. Acestea sunt numai câteva din contractele câştigate de firmă la CJC. SC Soti Cable Neptun SRL a mai bifat contracte şi la Primăria Constanţa, la Primăria Cernavodă, dar şi la Regia Autonoma Judeţeană de Drumuri şi Poduri Constanţa.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii