Concurs pentru şefi de serviciu, la Primăria Constanţa
Concurs pentru şefi de serviciu, la Primăria Constanţa


Concursul pe care îl vor susţine cei doi actuali şefi din subordinea primarului Radu Mazăre se va desfăşura la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici pe 11 mai, de la ora 10.00 (proba scrisă) şi pe 13 mai, de la ora 14.00 (interviul). Aşa cum ne-a declarat purtătorul de cuvânt al primăriei, Liviu Tramudana, la concurs se poate înscrie orice funcţionar public, atât din Constanţa, cât şi din ţară.
Cu alte cuvinte, cine râvneşte la
un asemenea post şi îndeplineşte condiţiile
stipulate are posibilitatea să-şi depună dosarul pentru susţinerea
acestui concurs. Alţi şefi din primărie care au susţinut la începutul
anului concurs pentru ocuparea definitivă a postului - Ionuţ Pripişi,
Ionel Pilat, Nicolai Nuţu, Mihaela Mihai, Marian Rîşnoveanu, Dayan
Festislam, Ion Marica
şi Felix Bratu - fuseseră numiţi prin dispoziţie de primar şi nu prin
concurs, aşa cum se face în general. Fiecare dintre candidaţi a concurat
singur pe postul lui, examenele fiind luate fără probleme. Probabil,
acelaşi lucru se va întâmpla şi acum, cei doi şefi fiind numiţi tot prin
dispoziţia primarului, fără a susţine concurs.
Ce condiţii trebuie îndeplinite?
În ceea ce priveşte condiţiile de participare pe care trebuie să le
îndeplinească cei
care se vor înscrie la concurs, acestea sunt diferite pentru cele două
posturi. Pentru şef Serviciu Urbanism, candidaţii trebuie să aibă studii
universitare de licenţă absolvite cu diplomă într-unul din
domeniile arhitectură şi urbanism, ştiinţe inginereşti ori ştiinţe
exact, plus studii de masterat în administraţie publică, management ori
în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
În plus, trebuie să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I şi să
aibă o vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei
publice de minim doi ani şi să nu aibă în
cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.
Pentru a participa la concursul de promovare pentru funcţia de şef la Evidenţa Populaţiei, candidaţii trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă într-unul din domeniile ştiinţelor juridice, ştiinţelor sociale şi politice - ştiinţe administrative - specializarea administraţie publică, ştiinţelor inginereşti. Trebuie să aibă, de asemenea, şi studii de masterat în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice. În plus, este necesar să fie numit într-o funcţie publică, corespunzătoare clasei I şi să aibă o vechime în exercitarea funcţiei publice de minim doi ani, să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, să cunoască o limbă străină de circulaţie internaţională şi cunoştinţe de operare pe calculator.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp