Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:58 24 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Conflict deschis intre democratul Iordache si primarul Gaju

ro

29 Mar, 2006 00:00 976 Marime text

# Directorul ARR Constanta a refuzat pana ieri sa stea de vorba cu primarul comunei Cumpana pentru dezamorsarea situatiei privind transportul in comun * Dan Gabriel Iordache a tinut mortis sa se voteze in cadrul sedintei CJC de ieri planul de transport in comun propus de el * Mariana Gaju cere suplimentarea numarului de microbuze si introducerea de autobuze

Dupa ce la sfarsitul saptamanii trecute situatia privind asigurarea transportului in comun pe ruta Cumpana - Constanta a inregistrat cote alarmante, ieri, in cadrul sedintei Consiliului Judetean datele problemei au fost expuse de catre primarul Mariana Gaju. Punctele de vedere exprimate de primarul Gaju au fost contrate de directorul Autoritatii Rutiere Romane, Dan Gabriel Iordache.In dubla sa calitate de consilier judetean si sef al ARR, Iordache a precizat ca in anul 2005 s-a licitat programul de transport judetean ce a fost intocmit de Autoritatea Rutiera si aprobat de Consiliul Judetean Constanta. Conform punctului de vedere al lui Iordache, programul respectiv are o valabilitate de trei ani si anual se pot face modificari cu aprobarea CJC in anumite conditii stipulate de ordonanta 109 si ordinul ministrului. Iordache a precizat ca este vorba de unele conditii ce prevad suplimentarea numarului de curse pe un anumit traseu deja alocat, infiintarea de noi trasee precum si modificarea capacitatii de transport. Directorul ARR s-a aratat destul de rigid in rezolvarea situatiei conflictuale, ascunzandu-se in spatele unor pretexte legislative.In replica, Mariana Gaju a expus problema in ansamblul ei invocand faptul ca in ultimii trei ani s-a creat un monopol privind transportul in comun in zona, nu numai din punct de vedere al operatorului, Trans Tur, ci si in ceea ce priveste pretul practicat de acesta. Gaju a reprosat faptul ca in anul 2003, vechea conducere ARR a refuzat sa se mai discute in privinta unor posibile modificari de traseu ori de alt tip. Primarul a reclamat ca la ultima licitatie ce a avut loc in luna mai 2005, ARR nu a facut cateva modificari necesare in caietul de sarcini. Gaju a explicat ca nu s-a tinut cont de cresterea numerica a populatiei comunei si nu s-a tinut cont de faptul ca exista aproximativ 5000 de navetisti. Mariana Gaju i-a batut obrazul directorului ARR, Dan Gabriel Iordache, care pana acum a refuzat sa stea de vorba cu ea pretextand ca doar CJC este singura institutie care aproba programul si graficul de traseu.Dupa un schimb de replici dure intre cei doi si la capatul a aproape doua ore de discutii, s-a decis suplimentarea numarului de microbuze si introducerea de autobuze de catre transportator precum si infiintarea traseului Cumpana - zona Industriala, cu cap de linie Sat de Vacanta.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii