Gheorghe Dontu a fost ales viceprimar
Gheorghe Dontu a fost ales viceprimar
18 Apr, 2003 00:00
ZIUA de Constanta
1163
Marime text
Sedinta ordinara de Consiliu Local
Directorii unor institutii de cultura au fost investiti oficial in functii * Sistemul de semaforizare din oras va fi reabilitat
O noua sedinta ordinara de Consiliu Local a avut loc, ieri, la Cazinoul din Constanta. Pe ordinea de zi au fost 152 de proiecte, din care sapte au fost retrase. La numarul proiectelor dezbatute s-au adaugat alte sapte care s-au aflat pe ordinea de zi suplimentara. La sedinta au fost prezenti 27 de consilieri municipali din cei 31 existenti. Din totalul proiectelor doar unul a fost respins, restul fiind votate de majoritatea consilierilor prezenti. Principalul punct pe ordinea de zi a fost proiectul de hotarare privind alegerea in functia de viceprimar al municipiului Constanta a unui consilier local. Din totalul consilierilor locali s-a facut o singura propunere. Astfel, pentru aceasta functie a fost propus consilierul PSD Gheorghe Dontu. Acesta a fost ales pentru functia de viceprimar cu majoritate de voturi, adica 26 pentru si unul impotriva. Primarul Constantei, Radu Mazare, a declarat ca Dontu va avea atributii de care va trebui sa se ocupe si pentru care va da socoteala. Mazare a precizat ca proaspatul viceprimar isi va intra in atributii chiar imediat dupa numire, cand urma sa participe la cateva actiuni de protocol in numele administratiei locale constantene. Mai mult chiar, Gheorghe Dontu va coordona direct, in aceasta dimineata, actiunea de curatenie in municipiul Constanta. La randul sau, Dontu a declarat ca, daca ar fi fost intrebat acum trei ani daca doreste acest post, ar fi raspuns ca nu. Acum, insa, doreste sa detina functia de viceprimar al Constantei si spera sa tina pasul cu echipa Primariei. Reamintim ca postul de viceprimar a ramas vacant in urma cu doua saptamani, cand Felix Stroe a demisionat din functie pentru a deveni director general al Regiei Autonome Judetene de Apa Constanta. Alte proiecte importante care au figurat pe ordinea de zi si au fost aprobate de consilieri au vizat extinderea si reabilitarea localitatii Palazu Mare si reactualizarea Satului de Vacanta. In cazul proiectului de la Palazu Mare s-a propus si aprobat valorificarea cadrului natural al malului lacului prin infiintarea unor zone de locuinte P+1-2, amplasamente pentru noi dotari si institutii publice, lotizare pentru concesionarea terenurilor unitatilor desfiintate sau stramutate si modernizarea circulatiei. Reactualizarea Satului de Vacanta vizeaza modernizari, amenajari si reabilitari functional-estetice, pe o suprafata de 14,75 mp, situata in parcul Tabacarie, in vederea valorificarii potentialului de turism si agrement existent. S-a mai aprobat amplasarea unei fantani arteziene si a unei elice de nava in zona Dacia. Tot in sedinta de ieri, au fost investiti in functie si directorii unor institutii de cultura din Constanta. Astfel, Lucian Iancu a fost numit in functia de director general al Teatrului Dramatic "Ovidius", Vasile Gherghilescu - la Teatrul de Copii si Tineret, si Aurel Manolache - director al Teatrului de Revista "Fantasio". De asemenea, Revista Tomis va fi condusa de Ion Titoiu, Filarmonica "Marea Neagra", de Rasvan Cernat, Muzeul de Arta Populara, de Maria Magiru, iar Constantin Papadopol a fost numit oficial in functia de director general al Scolii de Arta. Un alt proiect important votat de consilieri a fost acela referitor la reabilitarea sistemului de semaforizare din oras. Conform proiectului, intregul sistem de semaforizare din Constanta va fi adus, in acest an, la standarde occidentale.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii