Iată cât costă promovarea pentru „Mangalia Produs Turistic Integrat"
Iată cât costă promovarea pentru „Mangalia Produs Turistic Integrat"Potrivit anunţului de participare 302851/4.07.2011, agenţii economici sunt aşteptaţi să-şi prezinte ofertele la sediul Primăriei Mangalia până pe 18 iulie, ora 11.00, deschiderea ofertelor urmând a avea loc în aceeaşi zi, de la ora 13.00. Finanţarea pentru această parte a proiectului, 176.000 de lei, este făcută prin Programul Operaţional Regional. Ofertanţii trebuie să achite o garanţie de participare de 3.000 lei. Contractul se va derula pe o perioadă de maxim patru luni. Practic, achiziţia se referă la cumpărarea a 8.000 de pixuri, 6.000 de brelocuri, 5.000 de şepci, 400 de suporturi de cărţi de vizită şi a 4.000 de agende A5. Agenţii economici interesaţi de această procedură de licitaţie trebuie să aibă o cifră medie de afaceri pentru ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) de minimum 350.000 lei şi să fi încheiat cel puţin un contract cu beneficiarul produselor/serviciilor de promovare, care să fie finalizat în ultimii trei ani, pentru obiect similar obiectului achiziţiei, a cărui valoare să fie de minim 175.000 lei fără TVA.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
- Glume 05 Jul, 2011 23:25 Punem pariu ca din cele 3 firme a sotiei primarului castiga? Monica Grosu prin Blue Advertising,Print Factory,Heaven Production, toate au facut acelasi lucru pentru primarie de cand e Tusac primar fara licitatie