Ministrul Anca Boagiu şi premierul Emil Boc au vizitat traseul inaugurat ieri Putem circula pe varianta Constanţei şi pe patru benzi pe tronsonul Valu lui Traian - Murfatlar (galerie foto)
Ministrul Anca Boagiu şi premierul Emil Boc au vizitat traseul inaugurat ieri: Putem circula pe varianta Constanţei
01 Oct, 2011 01:18
ZIUA de Constanta
2062
Marime text




„Domnul Mazãre şi domnul Constantinescu mai pierd astfel ocazia sã mai spunã cã avem trafic greu"

Directorul DRDP: „Vom circula pe 14 din cei 19 km din tronsonul Medgidia - Constanţa la jumãtatea anului viitor"
Directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Constanţa, Ibram Aidîn, spune cã nodul rutier aflat la intersecţia cu DN 3 a fost cel mai complicat de realizat, pentru cã aici a fost nevoie de efectuarea unor relocãri, 51 la numãr. „Realizarea de acum este cã, odatã cu terminarea nodului de la intrarea în oraş, tot traficul greu va veni pe variantã. Aici sunt 4 kilometri. A fost cel mai greu tronson, dar şi cel mai important", a spus Ibram. Despre lucrãrile de pe tronsonul Medgidia - Cernavodã, şeful de la DRDP spune cã în cazul în care iarna va fi mai permisivã, anul viitor se va putea circula pe toţi cei 50 de kilometri, pe 14 dintre ei putându-se circula însã doar pe câte un sens de mers. „La o vedere de ansamblu, la jumãtatea anului viitor, de la Medgidia la Cernavodã, vom circula pe o singurã cale, pe 14 kilometri din cei 19, ceilalţi cinci fiind pe douã cãi. Asta presupune 4,2 milioane de metri cubi de terasamente, 26 ha de consolidãri, nu sunt cifre cu care sã te poţi juca, pentru cã trãdeazã imediat. Probabil în douã sãptãmâni vom avea lãmurite aceste chestiuni pe tronsoane", a precizat Ibram, care a susţinut cã principalul obstacol în acest tronson de autostradã a fost terenul.
Boagiu: „Nu am spus niciodatã cã am sã iau podurile IPMC la Ministerul Transporturilor"
Despre situaţia privind cele douã poduri de la IPMC, aflatã în continuã stare de degradare şi pe care primarul Radu Mazãre ar fi vrut sã le transmitã la Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii pentru reparaţii, Boagiu spune cã nu a fãcut niciodatã declaraţii despre luarea la minister a obiectivelor: „Nu am spus niciodatã cã am sã iau podurile la Ministerul Transporturilor. Nu am de ce sã iau podurile, pentru cã deja proiectul de centurã ia din traficul greu din oraş".
Urmãtorul tronson din centurã, gata la 30 noiembrie
A treia etapã în aceastã lucrare de realizare a Variantei de Ocolire a Constanţei cu profil de autostradã reprezintã tronsonul cuprins între intersecţia de la DN3, intersecţia stil trifoi, pânã la intersecţia cu DN2A în localitatea Ovidiu şi va fi gata pânã pe 30 noiembrie. La acea datã vor fi daţi în folosinţã 11 kilometri, plus cinci kilometri de bretele. Ulterior, pânã pe 30 mai anul viitor, trebuie sã fie gata şi drumul de doi kilometri, plus alţi doi kilometri de bretele care va lega DN 39, de la Agigea, cu Portul Constanţa.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii