Preluarea serviciilor comunitare de catre Prefectura, amanata pana la 14 ianuarie
Preluarea serviciilor comunitare de catre Prefectura, amanata pana la 14 ianuarieSemnarea proceselor verbale de predare-primire a celor trei servicii comunitare care vor functiona in subordinea Prefecturii Constanta trebuia sa aiba loc ieri * Secretarul general al institutiei, Claudiu Palaz, a declarat ca preluarea serviciilor a fost amanata din cauza nerezolvarii de catre cele doua parti a mai multor actiuni de "bucatarie interna" * Pana la semnarea protocolului, serviciile de eliberare a pasapoartelor simple, a permiselor de conducere si cele pentru inmatricularea autovehiculelor vor functiona in sediile Politiei
De la 1 ianuarie 2005, serviciile de evidenta si eliberare a pasapoartelor ar trebui sa functioneze in cadrul prefecturilor, iar serviciile de evidenta populatiei, in subordinea consiliilor judetene locale.Semnarea proceselor verbale de predare-primire a celor trei servicii comunitare care vor functiona in subordinea Prefecturii urma sa aiba loc ieri, la sediul institutiei judetene. Preluarea serviciilor a fost amanata pana la sfarsitul acestei saptamani deoarece, potrivit secretarului general al Prefecturii, Claudiu Palaz, cele doua institutii sunt nevoite sa rezolve mai multe actiuni de organizare, "care tin de bucataria interna". Palaz a subliniat faptul ca, desi la inceputul anului s-a anuntat ca cetatenii se pot adresa Prefecturii in vederea eliberarii pasapoartelor simple, permiselor de conducere si pentru inmatricularea autovehiculelor, cei interesati se vor adresa tot serviciilor care functioneaza in cadrul Politiei. Secretarul general al Prefecturii a anuntat ca semnarea protocolului urmeaza sa aiba loc cel mai devreme la data de 14 ianuarie. Totodata, Claudiu Palaz a afirmat ca pentru preluarea serviciului de evidenta pasapoartelor, regulamentul de organizare si functionare va fi avizat de prefectul judetului, cu avizul inspectoratelor de specialitate de la nivel central.Autoritatile judetene au demarat procesul de infiintare a acestor servicii, insa lipsa spatiilor efective pentru preluarea acestor servicii in sediul Prefecturii creeaza dificultati.Organigrama serviciului cuprinde 20 de posturi, iar dupa toate probabilitatile acestui serviciu i se va repartiza sala 01 de la subsolul Prefecturii. Claudiu Palaz a mentionat ca acest spatiu este singurul care poate face fata desfasurarii logistice pentru ca angajatii serviciului sa-si poata desfasura activitatea in conditii optime. In ceea ce priveste serviciile publice comunitare pentru eliberarea permiselor auto si certificatelor de inmatriculare pentru autovehicule, nu s-a identificat pana in prezent un spatiu optim, acestia urmand sa-si desfasoare activitatea in cadrul acelorasi birouri in care au activat si pana acum.Palaz a precizat ca organigrama de functionare pentru aceste servicii este mai stufoasa, respectiv 33 de posturi, fapt ce nu permite amplasarea logisticii specifice in sediul prefecturii.In urma reorganizarii acestor servicii, sefii acestora vor asigura conducerea interimara, pana la sustinerea concursurilor pentru atestare pe post.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp