Refacerea tramei stradale, cea mai importanta realizare a Primariei Constanta
Refacerea tramei stradale, cea mai importanta realizare a Primariei ConstantaBile albe si negre pentru municipalitate
# Printre succesele administratiei publice locale se regasesc asfaltarea arterelor rutiere municipale, amplasarea a 305 banci in parcuri si schimbarea gardurilor metalice deteriorate * Conducerea Primariei a inclus pe lista esecurilor blocarea proiectului privind construirea pasarelei pietonale si a portului de agrement din statiunea Mamaia, precum si stoparea reparatiilor capitale la podul IPMC
Municipalitatea Constanta considera ca reabilitarea tramei stradale este una din importantele realizari ale Primariei, anul trecut. In aceasta perioada au fost acoperite cu covor asfaltic aproximativ 150 de strazi. Astfel, in prezent, aproximativ 80% din suprafata carosabilului constantean este asfaltat. Potrivit reprezentantilor administratiei locale, programul de asfaltare demarat in anul 2003, in valoare de 42 milioane de euro, este realizat cu finantare locala, fara garantii guvernamentale, si trebuie finalizat in patru ani. Programul prevede acoperirea cu covor asfaltic a tuturor arterelor rutiere si a trotuarelor din municipiu.Lucrarile sunt finantate in proportie de 45% de administratia publica locala, iar restul de antreprenorul general al lucrarii. Banii vor fi inapoiati de Primaria Constanta in rate, pe o perioada de 8 ani.Printre realizari, municipalitatea mentioneaza investirea a 5,5 milioane RON in unitatile de invatamant, sume care au fost directionate spre reparatii si dotari. De asemenea, peste 70 kilometri de borduri si 5000 de stalpi au fost vopsiti si au fost plantate aproximativ 200.000 de flori in intersectii si pe faleza Cazinoului din Constanta. Reprezentantii administratiei publice au mai mentionat ca in parcuri au fost amplasate 305 banci, toate gardurile metalice deteriorate au fost inlocuite, iar 900 de cosuri de gunoi noi au fost montate in anumite cartiere ale orasului. Totodata, sistemul de irigatii amenajat in 2004 a fost extins anul trecut.Bulinele negre ale administratiei constantene vizeaza stoparea reparatiilor capitale la podul IPMC, lucrari incepute cu finantare de la Ministerul Transporturilor.Din lista nerealizarilor mai fac parte si blocarea proiectului privind construirea pasarelei pietonale si a portului de agrement din statiunea Mamaia. Grandioasa lucrare ar fi absorbit aproximativ 6,4 milioane de euro. O alta tinta neatinsa de conducerea Primariei Constanta a urmarit construirea soselei de coasta care trebuia sa lege Portul Tomis de statiunea Mamaia. Ministerul Mediului nu a acordat insa unda verde lucrarii, considerand ca un astfel de proiect incalca prevederile legale in vigoare. Investitia s-ar fi ridicat la 12 milioane de euro, din care sase milioane din fonduri europene, 1,5 milioane euro contributia Guvernului, iar diferenta ar fi fost suportata de municipalitate.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp