Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
22:48 12 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

S-a lansat proiectul european privind îmbunătăţirea furnizării serviciilor publice Ghişeu electronic pentru depunerea cererilor la Primăria Techirghiol, din 2011

ro

15 Oct, 2010 02:38 1245 Marime text
Techirghiol.jpgPrimarul oraşului Techirghiol, Adrian Stan, a lansat ieri, împreună cu echipa de lucru din cadrul instituţiei, proiectul pentru „Îmbunătăţirea furnizării serviciilor publice în cadrul Primăriei Techirghiol", cofinanţat din Fondul Social European.

Finanţarea proiectului a fost acceptată în luna mai a acestui an, contribuţia Primăriei fiind de 23.927,78 de lei, 1.016.930,65 de lei fiind partea care a venit de la Fondul Social European şi 155.530,57 din bugetul Naţional. Termenul limită de finalizare a proiectului este 4 mai 2011.

„Dacă Uniunea Europeană a scos un astfel de proiect pe fonduri europene, înseamnă că şi noi avem nevoie de lucruri care se întâmplă în mod natural în Europa. Acesta este unul dintre cele nouă proiecte pe fonduri europene pe care le avem în derulare din cele 23 pe care mi le-am propus să le fac în acest mandat", a declarat primarul Adrian Stan la începutul primei conferinţe de lansare a proiectului.

Practic, proiectul în valoare totală de aproape 1,2 milioane de lei reprezintă crearea unui ghişeu electronic funcţional şi achiziţionarea tuturor echipamentelor necesare pentru ca fiecare cetăţean care intră în contact cu Primăria din Techirghiol să nu mai fie nevoit să se deplaseze până la sediu pentru a-şi înregistra o cerere, având posibilitatea să-şi înregistreze orice solicitare la ghişeul care urmează a fi creat. Prin acest proiect se doreşte creşterea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice în cadrul Primăriei, dar şi reducerea duratei de livrare a serviciilor publice la nivelul Primăriei. Grupul ţintă este reprezentat de Primărie şi de cei 30 de angajaţi ai instituţiei care urmează a fi perfecţionaţi în cadrul a cinci module de instruire. Managerul de proiect, Sali Melissa, a precizat că activitatea Primăriei va fi complet schimbată şi, pe lângă serviciile pe care le va oferi acest ghişeu electronic, pe respectiva interfaţă, se vor posta şi informaţii referitoare la Techirghiol. „Va fi o secţiune specială despre taxe şi impozite, o registratură - care va fi punctul cheie al ghişeului şi unde va exista toată documentaţia Primăriei, dar şi o secţiune de informaţii externe". Practic, oricine va putea accesa acest ghişeu, pentru că la momentul în care va fi instalat întreg soft-ul, ghişeul va avea trimitere de pe pagina oficială de Internet a Primăriei. Când cererea va fi trimisă la Primărie bifându-se anumite acţiuni, aceasta se va transmite instantaneu către angajatul din Primărie care se ocupă de problema respectivă. De asemenea, utilizatorul va primi şi data la care va primi răspuns la cererea transmisă electronic. Până acum, s-a reuşit achiziţionarea consumabilelor, achiziţie care a implicat cumpărarea echipamentelor tehnice, contract care a fost câştigat de Indra Systems.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • Lili 21 Nov, 2010 10:39 FELICITARI MELISEI,FELICITARI DOMNULUI PRIMAR.SUNTETI O ADEVARATA ECHIPA!