Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
10:02 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Sistem informatizat la Oficiul de Cadastru

ro

04 Apr, 2005 00:00 886 Marime text

Birourile diferite pentru serviciul de cadastru si cel de carte funciara reprezinta solutia ideala pentru evitarea aglomeratiilor * Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Constanta va avea un site pe internet

Proaspat instalat in functia de director al Oficiului Judetean de Cadastru si Publicitate Imobiliara, Stere Sponte a trecut imediat la impunerea unor masuri organizatorice care sa remedieze activitatea, destul de ineficienta pana de curand, din cadrul institutiei. Ca prima masura, acesta a decis reorganizarea spatiului de lucru atat pentru cei 70 de angajati, cat si pentru depozitarea arhivelor cadastrale operationale. Mai nou, directorul Stere Sponte, ne-a declarat ca, pentru a evita aglomerarile permanente, s-au infiintat doua birouri de registratura diferite, unul pentru serviciul de carte funciara, iar celalalt, pentru serviciul de cadastru. "Cei care, pana acum, se perindau prin birourile oficiului, solicitand servicii lucratorilor specializati, nu vor mai avea voie sa intre dupa bunul plac", a afirmat acesta. Desi oficiul dispune, in prezent, de un spatiu de sase sute de metri patrati, pentru a functiona corespunzator, ar avea nevoie de mai mult de 1200 metri patrati. Practic, in birourile oficiului, fiecare angajat nu are mai mult de 1,5 metri patrati spatiu pentru a se desfasura. OJCPI a trimis, de altfel, documentele intocmite spre aprobare, catre Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara, pentru achizitionarea de noi spatii.

Dosare cadastrale in asteptare

Potrivit declaratiilor noului director, oficiul a ramas cu o restanta de patru mii de dosare nesolutionate, din lunile octombrie, noiembrie si decembrie ale anului 2004. Acesta a dispus crearea de noi posturi pentru a putea face fata efortului necesar rezolvarii acestora. Se vor intocmi, de asemenea, fise de post pentru fiecare salariat, in vederea delimitarii clare a atributiilor fiecaruia. Planurile conducerii privind reorganizarea oficiului cuprind transferarea arhivei operationale a cadastrului pe suport electronic si, in acelasi timp, crearea un site pe internet, care sa cuprinda toate informatiile privind actele tehnice si documentele necesare cetatenilor pentru tranzactiile imobiliare. Site - ul va fi lansat saptamana aceasta si va cuprinde, totodata, si listele persoanelor si firmelor autorizate in domeniul imobiliar.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii