Stradă din Tuzla închisă după ce a fost inaugurată Dispută între RAJDP-ul lui Gâmbuţeanu şi DRDP-ul lui Ibram pentru strada Costineşti (galerie foto)
Stradă din Tuzla închisă după ce a fost inaugurată: Dispută între RAJDP-ul lui Gâmbuţeanu şi DRDP-ulPrecizăm că strada Costineşti a fost deschisă circulaţiei în urmă cu o săptămână, după ce mult timp a fost închisă pentru realizarea lucrărilor de canalizare, de pietruire şi mai apoi de asfaltare. Capătul străzii care a fost blocat iese în sensul giratoriu din localitate.
Autorităţile locale au asistat neputincioase la acţiunea celor de la drumuri, escortaţi de agenţi ai Poliţiei Rutiere, care doar au fluidizat traficul în zonă pe timpul manevrei. „Acţiunea a durat jumătate de oră, nu mai mult, nu ni s-a dat nicio explicaţie şi au spus să nu cumva să facem modificări, pentru că vom răspunde penal. Ni s-a explicat doar că acestea au fost ordinele venite de sus şi că ei, angajaţii, nu fac decât să le pună în aplicare", a declarat viceprimarul Reşit Taner. Şi localnicii din zonă sunt nemulţumiţi de faptul că trebuie să ocolească câteva străzi pentru a ajunge în acelaşi punct în care ar fi ajuns dacă nu ar fi fost această barieră de beton pusă în mijlocul drumului.
Singurul drum unde se descărca traficul de pe DN 39
Mai mult, se pare că această stradă deschisă de o săptămână era singura care descărca traficul, dat fiind faptul că de la sensul giratoriu şi până la ieşirea din comună este doar linie continuă pe DN39. Aşadar, şoferii care trebuie să facă stânga din şoseaua naţională trebuie să taie linia continuă. Prima explicaţie pentru care acest drum ar fi fost închis este legată de faptul că la momentul când s-a proiectat acest sens giratoriu nu s-a luat în calcul faptul că după finalizarea lucrărilor care se fac pe strada Costineşti aceasta va fi deschisă circulaţiei. Mai mult, în această intersecţie se formează unghiul mort în momentul în care şoferii de pe strada Costineşti încearcă să intre în sensul giratoriu pentru a pătrunde în şoseaua naţională, spre Constanţa. Contactaţi telefonic, nici şeful de la Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri, nici cel de la Regia Autonomă Judeţeană de Drumuri şi Poduri nu au răspuns la telefon. Potrivit unor surse însă, la baza acestei probleme stă o divergenţă între cele două direcţii de drumuri, cea regională şi cea judeţeană. Astfel, Regia Judeţeană de Drumuri şi Poduri, condusă de Adrian Gâmbuţeanu, a dorit ca această stradă să înţepe sensul giratoriu pentru a se fluidiza traficul, însă propunerea acestora nu a fost aprobată şi de Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa, aflată în subordinea CNADNR, condusă de Ibram Aidîn. Şi pentru că traficul a fost redat circulaţiei după planul celor de la DRDP, instituţia a decis să ia măsura care se cuvine în aceste condiţii.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp