Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
04:49 28 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

„Transparenţă şi eficacitate" în Primăria Cumpăna

ro

21 Jun, 2011 02:30 2444 Marime text
Cumpana_Mariana_Gaju_003.jpgÎn comuna Cumpăna, reprezentată de primarul Mariana Gâju, se finalizează implementarea proiectului „Transparenţă şi eficacitate", finanţat din Fondul Social European.

În acest sens, Consiliul Local Cumpăna organizează miercuri evenimentul de încheiere a proiectului „Transparenţă şi eficacitate - Îmbunătăţirea şi modernizarea relaţiei cu locuitorii comunei Cumpăna prin introducerea unui program informatic pentru buna gestionare a documentelor în cadrul Primăriei". Proiectul a fost cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007 - 2013, Axa prioritară 2 - Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice. Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 1.000.000 de lei, din care 980.000 de lei - valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European şi 20.000 de lei - cofinanţarea eligibilă a beneficiarului. Obiectivul general al proiectului l-a constituit creşterea calităţii şi eficacităţii serviciilor publice furnizate de către Primăria comunei Cumpăna, scopul fiind cel de creştere a calităţii serviciilor publice la nivelul Primăriei comunei Cumpăna prin implementarea unui sistem modern integrat de management al documentelor şi prin modernizarea activităţii de lucru cu contribuabilii (livrare de informaţii şi servicii prin portal şi infochioşc).

Rapiditate în rezolvarea solicitărilor

Grupul ţintă al proiectului a fost format din 47 de persoane, angajaţi ai Primăriei comunei Cumpăna. Au fost finalizate toate activităţile aferente proiectului, printre care şi dezvoltarea şi implementarea sistemului informatic, organizarea de seminarii de instruire a personalului în vederea utilizării sistemului informatic, activităţi de management de proiect şi audit, informarea şi publicitatea proiectului. Perioada de implementare a fost de 12 luni. Prin implementarea proiectului s-a redus cu peste 20% timpul pentru căutarea şi regăsirea documentelor. Prin instruirea personalului şi specializarea lui în utilizarea sistemului informatic s-a redus cu 20% timpul pentru soluţionarea de petiţii, audienţe şi solicitări de informare. Totodată, prin stabilirea de procese şi politici interne şi prin implementarea registraturii electronice şi a gestiunii documentelor s-a redus cu 20% timpul de rezolvare a unei solicitări.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii