Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
18:23 23 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Uniunea Nationala PSD+PUR, campioana la cheltuieli

ro

25 Nov, 2004 00:00 842 Marime text

In urma monitorizarii Pro Democratia

Uniunea se afla pe primul loc in privinta costurilor publicitatii electorale in presa scrisa si stradala de la Constanta cu 191.036 dolari, urmata de PRM cu aproape 90.000 dolari * Alianta D.A. a cheltuit in campania electorala doar 57.126 dolari * PSD Constanta a incalcat legea electorala si hotararile BEJ cu privire la panourile electorale denigratoare la adresa Aliantei D.A.

Peste 7,5 milioane de dolari au fost cheltuiti de principalele formatiuni politice pentru publicitatea electorala in presa scrisa si cea stradala la nivel national, se precizeaza intr-un raport de monitorizare dat publicitatii ieri, de catre Asociatia Pro Democratia. Uniunea Nationala PSD+PUR a inregistrat cele mai mari cheltuieli, depasind Alianta PNL-PD, raportul cheltuielilor intre cele doua formatiuni mentionate fiind de 1,5 la 1 in favoarea PSD+PUR. Conform raportului, costurile publicitatii electorale in presa scrisa la nivel national se ridica la 2122.438 dolari pentru PSD+PUR, la 1359.345 dolari pentru Alianta D.A. si la 436.630 dolari pentru Partidul Romania Mare. La nivelul judetului Constanta, Uniunea Nationala PSD+PUR se afla tot pe primul loc in privinta costurilor publicitatii electorale in presa scrisa si stradala cu 191.036 dolari, urmata de PRM cu aproape 90.000 dolari. Alianta D.A. a cheltuit in campania electorala doar 57.126 dolari. Totodata, presedintele APD Constanta, Andrei Seitan, a declarat ieri ca "referitor la panourile publicitare negative la adresa candidatilor Aliantei D.A., realizate de PSD Constanta, se poate constata ca, in ciuda hotararilor BEJ prin care se interzic aceste panouri, partidul de guvernamant nu numai ca nu a incetat sa mai expuna astfel de panouri publicitare, dar le-a sporit in mod considerabil numarul, incalcand atat legea electorala, cat si decizia BEJ Constanta".In ceea ce priveste costurile publicitatii in presa scrisa pentru candidatii la Presedintie, pe primul loc se afla Traian Basescu, cu 877.877 dolari, urmat de Adrian Nastase, cu 716.682 dolari si de Vadim Tudor, cu 113.826 dolari.Publicitatea electorala in mass-media si cea stradala a fost monitorizata de reprezentantii APD in judetele Bacau, Brasov, Cluj, Constanta, Timis, Valcea si municipiul Bucuresti.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii