Jurnal de Constanta Continuă sezonul ţepelor la „Carrefour"
Jurnal de Constanta: Continuă sezonul ţepelor la „Carrefour"Situaţia a ajuns şi la urechile comisarilor de la Protecţia Consumatorilor, care vor efectua chiar miercuri, 10 noiembrie 2010, un control la hypermarket-ul cu pricina. Atitudinea angajaţilor „Carrefour" este de-a dreptul de neînţeles. Potrivit mai multor clienţi, angajaţii pun ştampila pe factură după cum au chef. „Am avut această problemă o perioadă, după care nu s-a mai întâmplat. Mai nou, angajaţii fac acelaşi lucru care mă scoate din minţi. Pur şi simplu nu le înţeleg atitudinea. În loc să încerce să ne ţină aproape, cu un comportament adecvat şi o atitudine pe măsură, ei îşi bat joc de noi! Şi nici măcar nu au o explicaţie pertinentă", a declarat, indignat, unul dintre clienţii hypermarket-ului.
Dionisie Culeţu, comisar-şef al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa (CJPC), ne-a declarat că se va sesiza din oficiu, deoarece situaţia nu este deloc în favoarea consumatorului. „Nu am avut până acum reclamaţii pe acest segment, însă nu este deloc corect ceea ce se întâmplă la «Carrefour». Mâine (n.r. - 10 noiembrie 2010) voi trimite o echipă acolo pentru a verifica situaţia", a precizat şeful Protecţiei Consumatorilor. Clienţii care s-au arătat nemulţumiţi de toată această poveste susţin că vor depune reclamaţii la sediul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, deoarece se simt nedreptăţiţi. Mai mult, nici nu vor să mai audă de „Carrefour", după tot circul prin care au trecut. „Mă voi reorienta şi nu voi mai călca în «Carrefour» în veci. Sunt atâtea alte hypermarket-uri, cu preţuri chiar mai bune. Nu are rost să-mi tocesc nervii cu nişte angajaţi şi o politică de marketing de doi lei", a declarat un alt client nemulţumit.
Se supun legislaţiei în vigoare
De cealaltă parte, angajaţii hypermarket-ului susţin, în continuare, că ceea ce fac este conform legislaţiei în vigoare şi că nu încalcă drepturile consumatorilor. „La noi, aşa este regula. Dacă se cumpără mai multe produse, ca în sistem en gros, aplicăm ştampilă pe factură. În plus, nu avem voie să facturăm revânzătorilor. Există legislaţie care ne interzice acest lucru", a precizat una dintre angajatele hypermarket-ului. Clienţii, însă, nu sunt mulţumiţi de acest lucru. „Foarte ciudată această legislaţie de care vorbesc angajaţii «Carrefour», mai ales pentru cei care vor să-şi facă provizii pentru iarnă, spre exemplu. Ce să înţeleg, îmi este interzis să cumpăr 30 de borcane de zacuscă pentru la iarnă?", se întreba, retoric, unul dintre clienţi. Potrivit angajaţilor „Carrefour", în Legea nr. 12/1990, art.1, lit.g, se precizează că achiziţionarea de mărfuri sau produse în scop de revânzare de la unităţile de desfacere cu amănuntul, de alimentaţie publică, cantine, unităţi de turism şi alte unităţi similare sunt activităţi comerciale ilicite şi atrag răspunderea contravenţională sau penală.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp