A 11-a ediţie anuală a GpeC, cel mai important eveniment de e-commerce din România, a luat startul!
A 11-a ediţie anuală a GpeC, cel mai important eveniment de e-commerce din România, a luat startul!
09 May, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
11361
Marime text
GPeC 2016 va începe cu evenimentul GPeC Summit 25-26-27 Mai, trei zile intensive de conferinţă şi workshopuri, în cadrul cărora invitaţii şi trainerii sunt unii dintre cei mai mari specialişti români şi internaţionali din domeniile comerţului electronic şi digital marketingului.
GPeC Summit, 25 - 26 - 27 mai 2016, trei zile de conţinut E-Commerce Premium!
GPeC Summit, cel mai important eveniment de e-commerce din România, se va desfăşura la Bucureşti, timp de trei zile (25, 26 şi 27 mai) şi va reuni principalele magazine online şi specialişti e-commerce din regiune.
Pe scena GPeC Summit vor urca nu mai puţin de opt speakeri internaţionali - toţi experţi practicieni, recunoscuţi la nivel global drept adevărate autorităţi în E-Commerce şi Digital Marketing:
- Alex Langshur (Co-Founder Cardinal Path & Director Emeritus Digital Analytics Association)
- Daniel Waisberg (Google Analytics Advocate)
- David Darmanin (Founder Hotjar)
- Karl Gilis (Co-Founder AGConsult)
- Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL)
- Brian Dean (Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko)
- Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere)
- Paul Rouke (Founder & Director of Optimisation PRWD
Ziua 1, 25 mai 2016 - Conferinţa GPeC & GPeC E-Commerce Expo
- 1 zi de Conferinţă Premium, plină de keynote-uri şi paneluri de dezbatere cu speakeri WOW, internaţionali şi români;
- Subiecte de maxim interes: Optimizarea Conversiilor & Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentală & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistică & Curierat, Studii de Caz;
- Cifre, statistici şi tendinţe de evoluţie despre comerţul online românesc şi european / market insights;
- GPeC E-Commerce Expo: magazinele online se întâlnesc şi discută cu principalii furnizori de soluţii şi servicii de comerţ electronic din România;
- GPeC E-Commerce Party: dezlănţuim networkingul în super muzică şi super petrecere!
Ziua 2 si Ziua 3, 26 & 27 Mai 2016 - Workshopurile GPeC
- 2 zile de Workshopuri, adică 18 ore de conţinut aplicabil imediat;
- Subiecte de maxim interes dezbătute în cadrul workshopurilor, de neratat pentru orice magazin online;
- Workshopuri susţinute de cei mai buni traineri internaţionali şi români - Alex Langshur (Co-Fondator si Senior Partner al Cardinal Path), Karl Gilis (Co-Fondatorul companiei belgiene AGConsult), Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL) si Chris Hague (Communication & Marketing Manager ZoomSphere) sunt doar primii patru traineri anunţaţi.
Competiţia Magazinelor Online GPeC 2016
De astăzi până pe 31 mai 2016, magazinele online care vor să îşi evalueze website-urile şi prezenţa online se pot înscrie în Competitia GPeC. Peste 20 de experţi în e-commerce - membri în Juriul GPeC - vor analiza website-urile magazinelor ţinând cont de 125 de aspecte esenţiale pentru orice business online, aspecte care vizează: Usability, Customer Experience, Design, Funcţionalităţi, Social Media, Mobile, SEO, Securitate, Aspecte Juridice şi Profesionalismul şi Calitatea Serviciilor magazinelor.
Cele 125 de criterii de jurizare GPeC reprezintă cel mai complex ghid despre cum să ai un magazin online cu reale şanse de succes. „Gândiţi-vă la criteriile GPeC ca la fundaţia unei case: orice magazin online care le întruneşte are toate şansele să construiască mai departe un business de succes. Este ca şi cum ai pune bazele unei fundaţii care să reziste la un cutremur de 9 grade pe scara Richter”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
Ca în fiecare an, criteriile de jurizare GPeC au fost actualizate ţinând cont de ultimele tendinţe din e-commerce, în aşa fel încât magazinele online să obţină în urma evaluării o adevărată radiografie a website-ului lor. Practic, fiecare magazin înscris în competiţie va cunoaşte exact care sunt principalele probleme ale prezenţei sale online şi mai ales ce şi cum trebuie să remedieze pentru a vinde mai mult.
„Deşi se numeşte Competiţia Magazinelor Online, suntem mult mai mult decât o competiţie, pentru că le oferim magazinelor şansa de a primi un audit profesionist, făcut de specialişti cu ani buni de experienţă în e-commerce. Un astfel de audit le poate ajuta enorm să identifice problemele pe care le au şi cum le pot soluţiona, iar asta se traduce în optimizarea conversiilor şi în creşterea vânzărilor”, explică Andrei Radu.
Cine poate participa la Competiţia GPeC 2016?
Orice magazin online care are o vechime minimă de şase luni pe piaţă. Pentru a fi acceptate în competiţie, magazinele vor fi evaluate iniţial din punct de vedere al respectării legislaţiei în vigoare şi a bunelor practici în e-commerce. De pildă, vor fi verificate informaţii precum: publicarea tuturor coordonatelor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor în 14 zile calendaristice fără invocarea niciunui motiv din partea clienţilor; informarea corectă a utilizatorilor cu privire la preţul final al produselor, modalităţile de plată acceptate, modalităţile de livrare, condiţiile de garanţie şi service etc.De îndată ce criteriile de preselecţie sunt întrunite, magazinele sunt acceptate în Competiţia GPeC şi primesc gratuit, pentru 12 luni, atestarea Trusted.ro, adică devin certificate drept Magazine de Încredere care respectă legislaţia în vigoare.
Începând de anul acesta, împreună cu atestarea Trusted magazinele vor primi şi acces gratuit pentru 12 luni la implementarea sistemului de feedback “Opinii de Încredere”, dezvoltat de TRUSTED.ro. Sistemul le va permite magazinelor să afle opiniile propriilor clienţi despre calitatea serviciilor şi despre gradul de satisfacţie al acestora în raport cu magazinul lor.
Odată acceptate în Competiţia GPeC 2016, magazinele online vor fi evaluate în două etape diferite şi ţinând cont de cele 125 de criterii de jurizare şi vor primi rapoartele de evaluare care conţin notele Juriului GPeC pentru fiecare criteriu în parte, precum şi scurte comentarii sau recomandări despre cum să îşi îmbunătăţească anumite aspecte din website-urile lor.
Taxa de înscriere în Competiţia GPeC porneşte de la 260 de euro, dar magazinele online primesc servicii şi beneficii în valoare de minimum 2.920 de euro! Lista completă de avantaje poate fi consultată pe website-ul GpeC, la www.gpec.ro/avantajele-participarii/
Termenul-limită de înscriere în Competiţia GPeC este 31 mai 2016, ora 23.59, dar organizatorii au pregătit şi o Ofertă Specială Early-Bird, valabilă până pe 20 mai 2016, care aduce reduceri semnificative de preţ magazinelor online interesate să participe la competiţie.
Informaţii detaliate despre toate acţiunile GPeC găsiţi pe website-ul evenimentului, la www.GPeC.ro.
_________________________
GPeC 2016, ediţia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier - liderul pieţei de curierat din România
Eveniment susţinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, New Black,NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis,Retargeting.biz, Visa
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Cu sprijinul: 2Parale, AdvancedIdeas, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Caracteristic PR, ECOMpedia, easyhost, enRose, Infinity Trophy, Marketizator, Silkweb,TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Mândri să fim susţinuţi de:
Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu,Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, ZIUA de Constanta, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv,Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii