Campanie pe Facebook cu buget mic
Campanie pe Facebook cu buget mic
05 Mar, 2014 14:34
ZIUA de Constanta
3006
Marime text
Am împărţit un buget de 100$ în două, obiectivul fiind acela de a aduce cât mai mulţi utilizatori interesaţi pe site (pe o pagină dedicată care conţinea descriere de produs).
40$ au mers către Boost Post, rezultatele după 4 zile fiind cele din imaginea de mai jos. Mesajul conţinea un link, o imagine şi o descriere cu un îndemn de click pe link. Deşi aveam obiectiv de trafic pe site, în campanie am mers pe obiectiv de Post Engagement, pentru că îmi doream să ajung la cât mai mulţi oameni din target (820.000) cu un buget destul de mic, iar ca sistem de licitaţie am ales CPM Optimizat (pe bugete mici e cea mai bună variantă).
Articolul integral pe http://marketing20.ro/exemplu-de-campanie-facebook-ads-cu-buget-mic.html
Articol scris de Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Boost Post pe o pagină cu 5000 de fani
Articolul integral pe http://marketing20.ro/exemplu-de-campanie-facebook-ads-cu-buget-mic.html
Articol scris de Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii