Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
22:47 25 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Campanie pe Facebook cu buget mic

ro

05 Mar, 2014 14:34 3006 Marime text
Am împărţit un buget de 100$ în două, obiectivul fiind acela de a aduce cât mai mulţi utilizatori interesaţi pe site (pe o pagină dedicată care conţinea descriere de produs).

Boost Post pe o pagină cu 5000 de fani

40$ au mers către Boost Post, rezultatele după 4 zile fiind cele din imaginea de mai jos. Mesajul conţinea un link, o imagine şi o descriere cu un îndemn de click pe link. Deşi aveam obiectiv de trafic pe site, în campanie am mers pe obiectiv de Post Engagement, pentru că îmi doream să ajung la cât mai mulţi oameni din target (820.000) cu un buget destul de mic, iar ca sistem de licitaţie am ales CPM Optimizat (pe bugete mici e cea mai bună variantă).
 
Articolul integral pe http://marketing20.ro/exemplu-de-campanie-facebook-ads-cu-buget-mic.html
 
Articol scris de Alexandru Negrea.

Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii