Cărți pentru pasionații de Social Media
Cărți pentru pasionații de Social Media
15 Mar, 2014 12:15
ZIUA de Constanta
2927
Marime text
Tribes by Seth Godin
Despre comunități online (triburi), despre influențatori și despre cum poți construi o comunitate online formată din oameni cu aceleași interese. Un fel de abecedar pentru orice pasionat de comunicarea online dominată de rețele sociale.
Purple Cow by Seth Godin
Nu e o poveste despre ciocolata Milka. Pe scurt, o vacă poate fi memorabilă doar dacă e mov, sau roz, sau verde. Seth Godin merge pe mov. Nu culoarea e importantă, ci felul în care alegi să ieși în evidență prin ce spui și ce faci, astfel încât oamenii să-și amintească de tine.
Winning the Story Wars by Jonah Sachs
Despre marketing și comunicare prin povești. Se tot vorbește despre storytelling, dar prea puține companii au povești în spatele produselor și serviciilor pe care le oferă. Sachs crede că despre asta e vorba în social media și are câteva sfaturi foarte utile în acest context.
Trust me, I’m Lying by Ryan Holiday
Ryan Holiday, director de marketing de la American Apparel și unul dintre cei mai cunoscuți oameni de marketing din lume, a dezvăluit în această carte un subiect destul de greu de digerat despre cât de ușor pot fi manipulați utilizatorii de internet. “..an astonishing, disturbing book” – Financial Times
Articolul integral pe: http://marketing20.ro/carti-social-media
Articol scris de Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Despre comunități online (triburi), despre influențatori și despre cum poți construi o comunitate online formată din oameni cu aceleași interese. Un fel de abecedar pentru orice pasionat de comunicarea online dominată de rețele sociale.
Purple Cow by Seth Godin
Nu e o poveste despre ciocolata Milka. Pe scurt, o vacă poate fi memorabilă doar dacă e mov, sau roz, sau verde. Seth Godin merge pe mov. Nu culoarea e importantă, ci felul în care alegi să ieși în evidență prin ce spui și ce faci, astfel încât oamenii să-și amintească de tine.
Winning the Story Wars by Jonah Sachs
Despre marketing și comunicare prin povești. Se tot vorbește despre storytelling, dar prea puține companii au povești în spatele produselor și serviciilor pe care le oferă. Sachs crede că despre asta e vorba în social media și are câteva sfaturi foarte utile în acest context.
Trust me, I’m Lying by Ryan Holiday
Ryan Holiday, director de marketing de la American Apparel și unul dintre cei mai cunoscuți oameni de marketing din lume, a dezvăluit în această carte un subiect destul de greu de digerat despre cât de ușor pot fi manipulați utilizatorii de internet. “..an astonishing, disturbing book” – Financial Times
Articolul integral pe: http://marketing20.ro/carti-social-media
Articol scris de Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii