Cinci secrete ale succesului în publicitatea online. Factori de ranking Google
Cinci secrete ale succesului în publicitatea online. Factori de ranking Google
08 Mar, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
3389
Marime text
Înainte să cumpărăm un produs sau un serviciu ori pur şi simplu să ne informăm asupra unui subiect care ne interesează, căutăm pe Google. Căutarea noastră nu se va opri niciodată la primele 2-3 site-uri pe care Google ni le afişează în prima pagina de rezultate la o căutare, aşa cum nu ne cumpărăm un produs din primul magazin care ne iese în cale pe stradă.
· conţinutul text însoţit de imagini ilustrative înregistrează cu 94% mai multe vizualizări decât paginile web cu text simplu, fără imagini sau video;
· conţinutul vizual (poze, video) este apreciat, preluat şi distribuit (share-uit) pe reţelele de socializare ori pe bloguri şi pe site-uri personale de 40 de ori mai mult decât conţinutul text;
· mesajele publicate pe Facebook înregistrează o rată de engagement de 2, 3 ori mai mare dacă sunt însoţite de poze sau de materiale video.
· realizarea unei versiuni separate pentru dispozitive Mobile a site-ului, pe un subdomeniu web de tipul http://m.website.ro;
· integrarea unei teme Responsive, care face ca site-ul să se adapteze automat la tipul de dispozitiv de pe care este accesat.
Citește și:
Optimizare SEO site – cum au evoluat factorii de ranking Google din 2013 până în 2023
Principalele tendințe in web design pentru în 2023 - 2024
1. Consumatorilor / clienţilor le place să socializeze
Prezenţa pe reţelele de socializare este deja o necesitate, nu mai este o opţiune, pentru dezvoltarea unei afaceri şi promovarea unui brand în mediul online. Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram şi alte reţele asemănătoare vă ajută să ajungeţi mai uşor şi mai direct la „sufletul şi raţiunea“ utilizatorilor de internet pe care vi-i doriţi clienţi sau consumatori fideli.2. Memoria vizuală, cheia succesului în publicitate
Mesajele transmise utilizatorilor de internet prin imagini şi video sau infografice îşi ating ţinta mai repede şi mai uşor, comparativ cu mesajul text, după cum ne arată statisticile. Mesajul vizual este receptat şi înţeles mai bine şi rămâne în memorie mai multă vreme. Conform statisticilor realizate şi publicate de către specialiştii în marketing online de la Kissmetrics.com şi Buzzsumo.com:· conţinutul text însoţit de imagini ilustrative înregistrează cu 94% mai multe vizualizări decât paginile web cu text simplu, fără imagini sau video;
· conţinutul vizual (poze, video) este apreciat, preluat şi distribuit (share-uit) pe reţelele de socializare ori pe bloguri şi pe site-uri personale de 40 de ori mai mult decât conţinutul text;
· mesajele publicate pe Facebook înregistrează o rată de engagement de 2, 3 ori mai mare dacă sunt însoţite de poze sau de materiale video.
3. Utilizatorii de internet sunt „Mobile”
O condiţie a succesului website-ului prin care vă promovaţi afacerea este ca acesta să fie mobile-friendly - să se adapteze la ecranele şi browserele telefoanelor mobile. Utilizatorii au nevoie să acceseze rapid paginile şi să poată vizualiza cu uşurinţă conţinutul text, imagini sau video de pe orice tip de dispozitiv - laptop, smartphone, iPad, tabletă etc. Pentru ca un website să fie mobile-friendly, putem să optăm pentru una dintre variantele:· realizarea unei versiuni separate pentru dispozitive Mobile a site-ului, pe un subdomeniu web de tipul http://m.website.ro;
· integrarea unei teme Responsive, care face ca site-ul să se adapteze automat la tipul de dispozitiv de pe care este accesat.
4. Publicitatea plătită completează promovarea naturală
O creştere consistentă şi susţinută a unei comunităţi pe reţelele de socializare depinde de originalitatea reclamelor, cât de inspirate și atractive sunt, dar şi de bugetul alocat pentru distribuirea lor. O campanie Facebook Ads, de exemplu, face ca reclama și mesajul pe care îl transmite să ajungă la publicul din zona geografică de interes pentru afacerea ta, te ajută să selectezi acel public-ţintă în funcţie de vârstă, hobby-uri şi pregătire profesională sau alte criterii.5. Utilizatorilor de internet le place să caute
Înainte să cumpărăm un produs sau un serviciu ori pur şi simplu să ne informăm asupra unui subiect ce ne interesează, căutăm pe Google. Căutarea noastră nu se va opri niciodată la primele 2-3 site-uri pe care Google ni le afişează în prima pagină de rezultate la o căutare, aşa cum nu ne cumpărăm un produs din primul magazin care ne iese în cale pe stradă. Pentru că vrem să ne convingem că aflăm ce avem nevoie sau cumpărăm produsul cel mai bun la preţul cel mai avantajos, repetăm căutarea folosind diferite expresii de căutare şi vizităm mai multe site-uri. Prezenţa pe reţelele Google devine astfel, şi ea, parte obligatorie din strategia de marketing: Google+, Google Places, Google My Business sau Google AdWords.În loc de concluzie
Cele cinci secrete ale succesului în publicitatea online: reţelele de socializare; mesajul vizual transmis prin poze sau video; publicitatea Mobile; bugetul alocat; canalele Google de promovare. Factorii care influenţează rankingul site-urilor listate in paginile de rezultate Google se schimbă în funcţie de evoluţia tehnologiei, de profilul utilizatorilor de internet şi de multe alte aspecte. Pe baza opiniei a 150 de specialişti SEO, MOZ.com a realizat un top al celor mai importanţi factori ce vor influenţa rankingul Google în următoarele 12 luni.Citește și:
Optimizare SEO site – cum au evoluat factorii de ranking Google din 2013 până în 2023
Principalele tendințe in web design pentru în 2023 - 2024
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii