Cum monitorizezi eficient canalele Social Media
Cum monitorizezi eficient canalele Social Media
14 Jan, 2014 16:20
ZIUA de Constanta
2950
Marime text
Ca să poţi spune că eşti eficient în comunicare/marketing/vânzări, indiferent de canalul folosit, trebuie să ai la ce să te raportezi. Şi te raportezi în primul rând la o referinţă proprie, care reflectă activitatea ta în procesul de comunicare/marketing/vânzare şi în al doilea rând la o referinţă generală, care reflectă activitatea industriei din care faci parte, ca şi companie, sau chiar la activitatea industriei în general.
Ca să măsori eficienţa unei companii în social media trebuie să ai, deci, o referinţă stabilită în momentul în care te apuci să faci social media. Culmea e că această referinţă lipseşte de multe ori şi ajungem să ne lăudăm cu numărul de like-uri de pe pagina de Facebook. Primul pas pentru stabilirea referinţei este monitorizarea canalelor de comunicare pe care urmează să le foloseşti, după cum urmează.
Obiectivul principal în social media, pentru orice companie, este să afle ce spun oamenii/consumatorii despre produsele/serviciile sale, dar şi despre companie în general. După ce aduni toate aceste comentarii faci o analiză de sentiment, tragi linie, stabileşti un obiectiv pentru anul în curs şi începi să comunici (planul editorial face şi el parte din acest prim pas).
Citeşte articolului integral pe http://marketing20.ro/cum-monitorizezi-eficient-canalele-social-media.html
Articol scris de Alexandru Negrea
Blog: http://www.alexandrunegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Ca să măsori eficienţa unei companii în social media trebuie să ai, deci, o referinţă stabilită în momentul în care te apuci să faci social media. Culmea e că această referinţă lipseşte de multe ori şi ajungem să ne lăudăm cu numărul de like-uri de pe pagina de Facebook. Primul pas pentru stabilirea referinţei este monitorizarea canalelor de comunicare pe care urmează să le foloseşti, după cum urmează.
Obiectivul principal în social media, pentru orice companie, este să afle ce spun oamenii/consumatorii despre produsele/serviciile sale, dar şi despre companie în general. După ce aduni toate aceste comentarii faci o analiză de sentiment, tragi linie, stabileşti un obiectiv pentru anul în curs şi începi să comunici (planul editorial face şi el parte din acest prim pas).
Citeşte articolului integral pe http://marketing20.ro/cum-monitorizezi-eficient-canalele-social-media.html
Articol scris de Alexandru Negrea
Blog: http://www.alexandrunegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii