Cum oferi premii eficient folosind Facebook
Cum oferi premii eficient folosind Facebook
12 Feb, 2014 14:54
ZIUA de Constanta
3031
Marime text



Din păcate, chiar şi în 2013 se mai organizează concursuri fără obiective bine definite de către companii, doar pentru că e un trend să le oferi fanilor nişte premii. Ajungem iar la problema studiilor de piaţă, care spun că principalele motive pentru care utilizatorii de Facebook interacţionează cu paginile de companie sunt premiile şi reducerile. Motivele sunt reale, nu mă înţelegeţi greşit, dar asta nu înseamnă că nu poţi avea o strategie şi nişte indicatori de performanţă în aceste condiţii.
Articolul integral pe http://marketing20.ro/concurs-eficient-pe-facebook.html
Articol scris de Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii