Cum să creşti interacţiunea cu prietenii/fanii de pe Facebook
Cum să creşti interacţiunea cu prietenii/fanii de pe Facebook
17 Jan, 2014 12:23
ZIUA de Constanta
2988
Marime text
Ce tipuri de conţinut sunt mai eficiente pe pagina de Facebook?
Din experimentele făcute de mine, o poză pe care scriem un text va avea de până la 10 ori mai multe reacţii când e publicată pe Facebook decât dacă am publica acelaşi text simplu. Utilizatorii din social media sunt înclinaţi spre FOTO (de aici şi succesul Instagram sau Pinterest).
Când ai cele mai multe şanse să primeşti reacţii pe Facebook?
Eu vă zic să nu vă bateţi prea mult capul cu problema orelor de publicare, pentru că diferenţele nu sunt atâţ de mari încât să conteze. Pentru experimente, totuşi, utilizatorii de Facebook par să reacţioneze mai bine în perioadele libere ale zilei (la prânz şi seara) şi în week-end, aşa cum se vede şi în imaginile de mai jos:
De ce spun să nu vă bateţi capul prea tare cu asta? Conţinutul bun nu ţine cont de perioada de publicare. Un viral e un viral, indiferent că a fost publicat la 6:00, la 13:00 sau la 23:00. Focusul trebuie să fie pe conţinut, nu pe ora publicării.
Cât de lungi trebuie să fie mesajele publicate pe Facebook?
Un alt aspect la care vă recomand să lucraţi este adaptarea mesajelor pentru Facebook, atât ca nuanţe de comunicare, cât şi ca lungime a textului. Pentru această ultimă caracteristică există nişte statistici, după cum urmează:
Articolul integral pe http://marketing20.ro/cum-cresti-interactiunea-cu-prieteniifanii-de-pe-facebook.html
Articol scris de Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Din experimentele făcute de mine, o poză pe care scriem un text va avea de până la 10 ori mai multe reacţii când e publicată pe Facebook decât dacă am publica acelaşi text simplu. Utilizatorii din social media sunt înclinaţi spre FOTO (de aici şi succesul Instagram sau Pinterest).
Când ai cele mai multe şanse să primeşti reacţii pe Facebook?
Eu vă zic să nu vă bateţi prea mult capul cu problema orelor de publicare, pentru că diferenţele nu sunt atâţ de mari încât să conteze. Pentru experimente, totuşi, utilizatorii de Facebook par să reacţioneze mai bine în perioadele libere ale zilei (la prânz şi seara) şi în week-end, aşa cum se vede şi în imaginile de mai jos:
De ce spun să nu vă bateţi capul prea tare cu asta? Conţinutul bun nu ţine cont de perioada de publicare. Un viral e un viral, indiferent că a fost publicat la 6:00, la 13:00 sau la 23:00. Focusul trebuie să fie pe conţinut, nu pe ora publicării.
Cât de lungi trebuie să fie mesajele publicate pe Facebook?
Un alt aspect la care vă recomand să lucraţi este adaptarea mesajelor pentru Facebook, atât ca nuanţe de comunicare, cât şi ca lungime a textului. Pentru această ultimă caracteristică există nişte statistici, după cum urmează:
Articolul integral pe http://marketing20.ro/cum-cresti-interactiunea-cu-prieteniifanii-de-pe-facebook.html
Articol scris de Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii