Cum se modifică aspectul paginilor de Facebook și pe cine afectează aceste schimbări
Cum se modifică aspectul paginilor de Facebook și pe cine afectează aceste schimbări
20 Mar, 2014 07:54
ZIUA de Constanta
2658
Marime text



Din când în când, însă, fie dintr-o căutare pe Google, fie dintr-o căutare pe Facebook, fie dintr-un tag pe Facebook, fie de pe site-ul oficial, niște oameni ajung direct pe pagina de Facebook a unei companii. Şi mă gândesc la trei scenarii aici:
1. Vor să afle mai multe informații despre companie sau despre un produs
2. Vor să cumpere un produs al companiei
3. Vor să se plângă de un produs al companiei
Este, dacă vreți, componenta de Facebook care are la bază niște nevoi ale utilizatorilor în relația lor cu companiile. Nu e mare, dar există. Studiile pe tema asta arată că cea mai mare parte a utilizatorilor de Facebook nu intră în rețea ca să interacționeze cu produse și servicii. Şi e normal să fie așa.
Articol scris de Alexandru Negrea.
Articolul integral pe http://marketing20.ro/cum-se-modifica-aspectul-paginilor-de-facebook-si-pe-cine-afecteaza-aceste-schimbari.html
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii