Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
22:28 25 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cum se modifică aspectul paginilor de Facebook și pe cine afectează aceste schimbări

ro

20 Mar, 2014 07:54 2613 Marime text
Un utilizator de Facebook urmărește, în medie, 30-40 de pagini de Facebook și are 200-300 de prieteni. Nu întră nimeni, în fiecare dimineață, pe toate aceste pagini să vadă dacă au apărut mesaje noi, așa că, din acest punct de vedere, schimbarea de aspect anunțată de Facebook nu are un efect major.

Din când în când, însă, fie dintr-o căutare pe Google, fie dintr-o căutare pe Facebook, fie dintr-un tag pe Facebook, fie de pe site-ul oficial, niște oameni ajung direct pe pagina de Facebook a unei companii. Şi mă gândesc la trei scenarii aici:

1. Vor să afle mai multe informații despre companie sau despre un produs
2. Vor să cumpere un produs al companiei
3. Vor să se plângă de un produs al companiei
Este, dacă vreți, componenta de Facebook care are la bază niște nevoi ale utilizatorilor în relația lor cu companiile. Nu e mare, dar există. Studiile pe tema asta arată că cea mai mare parte a utilizatorilor de Facebook nu intră în rețea ca să interacționeze cu produse și servicii. Şi e normal să fie așa.

Articol scris de Alexandru Negrea.

Articolul integral pe http://marketing20.ro/cum-se-modifica-aspectul-paginilor-de-facebook-si-pe-cine-afecteaza-aceste-schimbari.html

Blog:  http://www.alexnegrea.ro
Site:  http://www.marketing20.ro

Facebook:  https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii