Cum se stabileşte planul editorial pentru o pagină de Facebook
Cum se stabileşte planul editorial pentru o pagină de Facebook
27 May, 2014 10:19
ZIUA de Constanta
3746
Marime text
Una dintre cele mai mari probleme şi motivul pentru care multe dintre paginile de brand de pe Facebook întâmpină probleme din punct de vedere al interacţiunii cu fanii, este lipsa unui plan editorial care să se potrivească companiei în cauză şi care să nu fie intruziv, deranjant, plictisitor pentru utilizatori. O să explic, în continuarea articolului, cum se stabileşte acest plan editorial.
În 2011 am testat mai multe formule de plan editorial pe cinci pagini de Facebook (pagina BCR, două pagini de artişti şi două pagini ale unor firme mici din România). Vă recomand deci, să experimentaţi. Acest articol este util, la fel ca multe alte articole pe aceeaşi temă şi poate vă inspiră, dar marketingul de conţinut este un proces care se bazează pe trial and error.
Primul pas: obiectivul
Înainte de a crea o pagină de Facebook, obiectivul companiei în social media trebuie să fie deja stabilit. Fie că e unul de conştientizare, fie că e unul de vânzări sau doar un nice to have, obiectivul este punctul în jurul căruia gravitează strategiile de conţinut, campaniile pe bloguri, campaniile de PPC şi orice altă acţiune online.
Articolul integral Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Din aceeași categorie Ce materiale (foto şi video) poţi publica pe pagina de Facebook a companiei
În 2011 am testat mai multe formule de plan editorial pe cinci pagini de Facebook (pagina BCR, două pagini de artişti şi două pagini ale unor firme mici din România). Vă recomand deci, să experimentaţi. Acest articol este util, la fel ca multe alte articole pe aceeaşi temă şi poate vă inspiră, dar marketingul de conţinut este un proces care se bazează pe trial and error.
Primul pas: obiectivul
Înainte de a crea o pagină de Facebook, obiectivul companiei în social media trebuie să fie deja stabilit. Fie că e unul de conştientizare, fie că e unul de vânzări sau doar un nice to have, obiectivul este punctul în jurul căruia gravitează strategiile de conţinut, campaniile pe bloguri, campaniile de PPC şi orice altă acţiune online.
Articolul integral Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Din aceeași categorie Ce materiale (foto şi video) poţi publica pe pagina de Facebook a companiei
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii