De ce trebuie să fie prezente companiile/brandurile în Social Media?
De ce trebuie să fie prezente companiile/brandurile în Social Media?
25 Feb, 2014 13:15
ZIUA de Constanta
2768
Marime text
De ce trebuie să avem o pagină de brand pe Facebook? De ce trebuie să facem campanii pe bloguri? De ce trebuie să activăm pe Twitter? Întrebări pe care le aud la fiecare conferinţă la care particip. Întrebări pe care le citesc în fiecare interviu legat de Social Media. Ce-ar fi să răspundem la ele, schimbând puţin perspectiva asupra lucrurilor, pentru că am observat tendinţa de a privi doar nevoile companiei în această discuţie. Adică, să nu mă înţelegeţi greşit, e clar că promovarea produselor/serviciilor companiei este un răspuns bun, dar hai să vedem ce nevoi ale consumatorilor satisface prezenţa unei companii în Social Media. Şi începem cu începutul.
Pasul 1 – Ce vor utilizatorii de internet să ştie despre tine?
Andrei mă întreba la un moment dat, cum îl convingi pe un om că are nevoie de o pagină de Facebook pentru firma/corporaţia/compania lui? Întrebarea dezvoltată ar suna cam aşa: Au nevoie utilizatorii de internet să mă găsească pe mine pe internet? Vor să comunice cu mine?. Orice acţiune a unei companii, în orice mediu, pleacă de la o nevoie a consumatorului. Eu zic că cele mai mari probleme în relatia consumator – producător/prestator sunt legate de comunicare.
Acum, primul pas pentru a înţelege care este forma în care o companie trebuie să activeze pe internet, este să aflice vor utilizatorii de internet să afle despre produsele/serviciile companiei. În România, nevoile utilizatorilor de internet sunt deţinute, în primul rând, de Google (de motorul de căutare, mai exact). Să spunem, deci, că vrei să-l convingi pe un producător/distribuitor de ceasuri de mână că trebuie să activeze în Social Media.
Am evidenţiat căutarea după “www ceasuri de mână” pentru că arată clar nevoia unui site dedicat ceasurilor de mână. Sunt peste 300.000 de căutări după expresia “ceasuri” şi peste 60.000 de căutări după expresia “ceasuri de mână”. Am depistat, deci, o nevoie. Aceasta este baza argumentelor conform cărora, o firmă/corporaţie/companie trebuie să activeze pe internet.
Articolul integral pe http://alexandrunegrea.ro/2011/08/13/de-ce-trebuie-sa-fie-prezente-companiilebrandurile-in-social-media.html
Articol scris de Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Pasul 1 – Ce vor utilizatorii de internet să ştie despre tine?
Andrei mă întreba la un moment dat, cum îl convingi pe un om că are nevoie de o pagină de Facebook pentru firma/corporaţia/compania lui? Întrebarea dezvoltată ar suna cam aşa: Au nevoie utilizatorii de internet să mă găsească pe mine pe internet? Vor să comunice cu mine?. Orice acţiune a unei companii, în orice mediu, pleacă de la o nevoie a consumatorului. Eu zic că cele mai mari probleme în relatia consumator – producător/prestator sunt legate de comunicare.
Acum, primul pas pentru a înţelege care este forma în care o companie trebuie să activeze pe internet, este să aflice vor utilizatorii de internet să afle despre produsele/serviciile companiei. În România, nevoile utilizatorilor de internet sunt deţinute, în primul rând, de Google (de motorul de căutare, mai exact). Să spunem, deci, că vrei să-l convingi pe un producător/distribuitor de ceasuri de mână că trebuie să activeze în Social Media.
Am evidenţiat căutarea după “www ceasuri de mână” pentru că arată clar nevoia unui site dedicat ceasurilor de mână. Sunt peste 300.000 de căutări după expresia “ceasuri” şi peste 60.000 de căutări după expresia “ceasuri de mână”. Am depistat, deci, o nevoie. Aceasta este baza argumentelor conform cărora, o firmă/corporaţie/companie trebuie să activeze pe internet.
Articolul integral pe http://alexandrunegrea.ro/2011/08/13/de-ce-trebuie-sa-fie-prezente-companiilebrandurile-in-social-media.html
Articol scris de Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii