Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
11:04 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

EComm360 un eveniment despre ultimele tendințe în Marketing Online, SEO și Social Media sau Logistică

ro

04 Nov, 2019 08:46 3476 Marime text


EComm360, desfășurat la Constanța în 29 octombrie, este cu siguranță evenimentul anului în ecommerce și marketing online de la malul mării. Cel mai important eveniment de ecommerce, din zona Dobrogei, a adus împreună specialiști și oameni de business, la o cafea bună, la discuții și conferințe despre ultimele tendințe în marketing online, SEO și Social Media sau Logistică.

ZIUA de Constanța, în calitatea sa de partener media al evenimentului, vă prezintă principalele topicuri pe care specialiștii le-au abordat în conferințele lor.

Despre secretele unei oferte de succes, automatizarea în ecommerce și avantajele marketplace-urilor


Punctele sensibile, pe care orice specialist sau deținător al unui magazin online trebuie să le aibă în vedere sunt felul în care își prezintă ofertele, automatizarea și avântul marketplace-urilor.

Despre secretele magazinelor online apreciate de vizitator și care vând bine, datorită unei pagini de ofertă corecte și eficiente, a vorbit Cosmin Dărăban / CEO&Co-Founder @ GoMag. De la designul paginii, culori și plasarea butoanelor sau a descrierii produsului, până la evidențierea reducerilor de preț și a coșului de comandă, fiecare element din pagină trebuie să convingă vizitatorul că magazinul online merită să îi acorde timpul său.


 
Monitorizarea acțiunilor vizitatorilor ce ajung în magazinul online din Google, Facebook sau din comparatoare de prețuri ori alte canale, urmărirea și eficientizarea pașilor de comandă online sau targetarea campaniilor de marketing pe tipuri de public țintă au devenit tot mai complexe. Attila Birtha / Founder @ proClick a explicat, în prezentarea sa, de ce automatizarea este o necesitate, nu doar o opțiune:

“Complexitatea canalelor și uneltelor de targetare face ca administrarea campaniilor digitale sa necesite tot mai multa atenție și timp. Automatizarea activităților recurente este singura cale pentru a câștiga timp, timp ce putem astfel investi în activități creative, cu adevarat importante pentru orice activitate de marketing.”


În acest context, în care comerțul electronic câștigă popularitate în rândul utilizatorilor de internet iar competiția în rândul magazinelor online este tot mai strânsă, marketplace-urile sunt o soluție interesantă.

Ciprian Cazacu / Business Developer&Co-Founder @ easySales a făcut o scurtă analiză a tendințelor la nivel mondial în ceea ce privește marketplace-urile, avantajele și dezavantajele listării produselor pe un marketplace, cum alegi cea mai buna strategie de vânzare folosind automatizările și cum gestionezi vânzările pe multiple canale.


Sfaturi pentru pregătirea campaniilor de Black Friday

Încă nu e foarte târziu și mai putem să facem câteva pregătiri pentru Black Friday. Robert Trandafir / Co-Founder&Strategy Director @ Gun Media a făcut o listă completă cu etapele pregătirii campaniilor de Black Friday, canalele potrivite de promovare și sfaturi practice: pregătirea produselor ce vor fi la ofertă, optimizarea site-ului, pregătirea de campanii pentru afiliere și agregatoare de oferte, newslettere speciale, campanii de promovare pentru Social Media Ads & Organic sau Google Ads.
 

Despre SEO Marketing și cum ne pregătim strategia SEO pentru 2020

Ovidiu Joița / Owner @ iAgency a făcut o scurtă istorie a motorului de căutare Google, cu etapele principale în care specialiștii SEO au folosit tehnici mai mult sau mai puțin complexe pentru a-și aduce site-urile în primele poziții Google.



Dacă până în 2015 era destul de ușor să ocupi poziții de top în paginile de rezultate Google cu strategii de SEO tehnic și, mai ales, cu backlink-uri cumpărate sau obținute la schimb, după cele 2 update-uri celebre Google Panda și Penguin, lucrurile s-au schimbat. Comportamentul utilizatorul este modelul pe care Google încearcă să funcționeze, iar parametrii ce țin de experiența vizitatorilor pe site, acel User Experience, sunt cei care fac acum regulile jocului.


Social Media – secretele creșterii unei comunități și crearea de personas pe Facebook, Instagram și LinkedIn

Livia Pupăză / Online Marketing Specialist @ adLemonade a facut un maraton al rețelelor cu cea mai mare popularitate în România și a prezentat câteva secrete ale obținerii de rezultate, pentru fiecare dintre ele. Știm deja cu toții că a scăzut drastic procentul de distribuire organică a postărilor și că pentru rezultate optime, pentru atragerea de click-uri, vizite în site sau reacții, este nevoie mereu de bani mai mulți.



Există însă și câteva tehnici prin care putem face ca postările organice să câștige mai multă vizibilitate, de la stabilirea corectă a publicului țintă (personas) și crearea de audiențe, #hashtag-uri și imagini bine alese, până la implicarea audienței prin provocarea la discuții, mesajul pe care texul din postări îl transmite, dar și video.
 
Nu au lipsit conferințele care au abordat teme precum: logistica și fulfillmentul, cum realizăm un plan de afaceri și strategii pentru bugetarea campaniilor PPC sau organice.

Urmărește pagina evenimentului EComm360, pentru a afla din timp când va f următoarea ediție!

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii