GPeC Summit 2015 Dacă ai un magazin online, trebuie să participi!
GPeC Summit 2015: Dacă ai un magazin online, trebuie să participi!
21 Nov, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
3469
Marime text
Dacă activezi în sectorul e-commerce sau te pregăteşti să dezvolţi o afacere în mediul online, cu siguranţă participarea la GPeC Summit, cel mai important eveniment de comerţ electronic din România, nu este o opţiune, este o necesitate.
Ştim deja că e mai simplu pentru noi toţi să căutăm şi să găsim produsul de care avem nevoie în mediul online decât în magazinele fizice, iar preţurile sunt, de cele mai multe ori, mai mici. Utilizatorii de Internet au devenit tot mai pricepuţi în căutarea şi selectarea acelor magazine online care le oferă tot ce au nevoie, de la produsul în sine, până la asistenţă sau instrucţiuni de utilizare, transport şi chiar montare gratuită, atunci când este cazul.
În aceste condiţii, lupta magazinelor online pentru fiecare vizitator ce poate deveni client, lupta pentru fiecare click venit din Google sau de pe reţelele de socializare în website a devenit tot mai strânsă. Google complică şi el lucrurile, pentru că se orientează către utilizatori, nu către magazinele online. Astfel, dacă magazinul online este onest, dacă pune la dispoziţia utilizatorului funcţionalităţi de căutare rapidă, aplicaţii securizate de plata online şi care funcţionează corect şi rapid atât pe desktop, cât şi pe mobile, site-ul este uşor de utilizat şi cu un design plăcut, atunci şi roboţii Google vor fi la fel de „mulţumiţi“ ca şi utilizatorii umani.
Ediţia de toamna a GPeC Summit este ocazia perfectă pentru a ne pune la curent cu cele mai noi tendinţe în e-commerce şi marketing online, la conferinţe ţinute de specialişti de renume în domeniu, pe care vi i-am prezentat deja.
Patru nume grele în marketingul online şi optimizarea conversiilor vin pentru prima dată în România, la GPeC Summit din 24 noiembrie 2015 - Oli Gardner, Larry Kim, Brian Massey şi Viljo Vabrit
GPeC Summit se va desfăşura în Bucureşti, pe data de 24 noiembrie 2015, la Crystal Palace Ballrooms. Summitul are loc în intervalul orar 9.00 - 18.00, iar începând cu ora 19.30 se va desfăşura cea de a X-a ediţie a Galei Premiilor eCommerce - Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerţul Electronic Românesc.
Înscrierile se pot face pe site-ul GPec, unde găsim şi detalii legate de eveniment.
De dimineaţă până seară, ne aşteaptă o zi întreagă de conţinut Premium, pe cele mai importante topic-uri pentru oricine activează în e-commerce sau îşi doreşte să pornească un business online: cifrele pe 2015 şi tendinţele pentru anul viitor, evoluţia pe principalele verticale ale industriei, primele statistici la cald despre Black Friday 2015, comportamentul cumpărătorilor online, problemele actuale şi provocările pe viitor; User Experience, Optimizarea Conversiilor şi Creşterea Vânzărilor, Split Testing, Landing Page Optimization, Online Marketing (SEM, Social Media, PPC, Inbound Marketing), Logistică şi Curierat, Tool-uri E-Commerce, Marketplace, Cercetări de Piaţă, Studii de caz - toate sunt disecate de-a fir a păr împreună cu cei mai buni speakeri români şi internaţionali pe 24 noiembrie 2015, în cadrul GpeC.
Ştim deja că e mai simplu pentru noi toţi să căutăm şi să găsim produsul de care avem nevoie în mediul online decât în magazinele fizice, iar preţurile sunt, de cele mai multe ori, mai mici. Utilizatorii de Internet au devenit tot mai pricepuţi în căutarea şi selectarea acelor magazine online care le oferă tot ce au nevoie, de la produsul în sine, până la asistenţă sau instrucţiuni de utilizare, transport şi chiar montare gratuită, atunci când este cazul.
În aceste condiţii, lupta magazinelor online pentru fiecare vizitator ce poate deveni client, lupta pentru fiecare click venit din Google sau de pe reţelele de socializare în website a devenit tot mai strânsă. Google complică şi el lucrurile, pentru că se orientează către utilizatori, nu către magazinele online. Astfel, dacă magazinul online este onest, dacă pune la dispoziţia utilizatorului funcţionalităţi de căutare rapidă, aplicaţii securizate de plata online şi care funcţionează corect şi rapid atât pe desktop, cât şi pe mobile, site-ul este uşor de utilizat şi cu un design plăcut, atunci şi roboţii Google vor fi la fel de „mulţumiţi“ ca şi utilizatorii umani.
GPeC Summit - cel mai important eveniment de comerţ electronic din România
Tehnicile de dezvoltare şi de optimizare a unui site de tip e-commerce s-au adaptat rapid la dispozitivele mobile cu conexiune la Internet şi la nivelul tot mai ridicat al aşteptărilor utilizatorilor, iar deţinătorii de afaceri în mediul online trebuie să ţină pasul cu ele. Update-urile algoritmilor de indexare şi de ranking Google, varietatea dispozitivelor mobile cu conexiune la Internet, rapiditatea cu care utilizatorii au nevoie să găsească şi să cumpere un produs, strategiile de marketing moderne care se adaptează la fiecare tip de utilizator sunt câteva dintre lucrurile foarte importante şi care sunt în permanentă schimbare în domeniul comerţului electronic.Ediţia de toamna a GPeC Summit este ocazia perfectă pentru a ne pune la curent cu cele mai noi tendinţe în e-commerce şi marketing online, la conferinţe ţinute de specialişti de renume în domeniu, pe care vi i-am prezentat deja.
Patru nume grele în marketingul online şi optimizarea conversiilor vin pentru prima dată în România, la GPeC Summit din 24 noiembrie 2015 - Oli Gardner, Larry Kim, Brian Massey şi Viljo Vabrit
GPeC Summit se va desfăşura în Bucureşti, pe data de 24 noiembrie 2015, la Crystal Palace Ballrooms. Summitul are loc în intervalul orar 9.00 - 18.00, iar începând cu ora 19.30 se va desfăşura cea de a X-a ediţie a Galei Premiilor eCommerce - Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerţul Electronic Românesc.
Înscrierile se pot face pe site-ul GPec, unde găsim şi detalii legate de eveniment.
De dimineaţă până seară, ne aşteaptă o zi întreagă de conţinut Premium, pe cele mai importante topic-uri pentru oricine activează în e-commerce sau îşi doreşte să pornească un business online: cifrele pe 2015 şi tendinţele pentru anul viitor, evoluţia pe principalele verticale ale industriei, primele statistici la cald despre Black Friday 2015, comportamentul cumpărătorilor online, problemele actuale şi provocările pe viitor; User Experience, Optimizarea Conversiilor şi Creşterea Vânzărilor, Split Testing, Landing Page Optimization, Online Marketing (SEM, Social Media, PPC, Inbound Marketing), Logistică şi Curierat, Tool-uri E-Commerce, Marketplace, Cercetări de Piaţă, Studii de caz - toate sunt disecate de-a fir a păr împreună cu cei mai buni speakeri români şi internaţionali pe 24 noiembrie 2015, în cadrul GpeC.
Ne vedem la GPeC, ediţia de zece ani! #GPeC10
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii